Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22799/2014/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журн..- Київ Vìsnik Deržavnoï akademìï kerìvnih kadrìv kulʹturi ì mistectv- Титул.
- Зміст.
Філософія
- Гіжа А. В. Экспликация категории времени в ракурсе проблематизации понятия современность: что значит"современный"?. - C. 3-8.
- Свириденко Д. Б. Соціокультурні передумови зародження та ґенези європейських університетів: контекст академічної мобільності. - C. 9-13.
- Філіппов В. Л. Знаковість як сутність сучасної художньої картини світу. - C. 14-18.
- Атаманчук-Ангел В.І. Идеальная составляющая живого вещества и идеальная составляющая культурного вещества: поиски области пересечения. - C. 19-24.
- Лебедєв В. С. Від політики державного атеїзму до релігійної та релігієзнавчої освіти. - C. 24-29.
- Мартинюк О. М. Спадкоємність культур як механізм трансформації ціннісних орієнтацій молоді. - C. 29-33.
Культурологія
- Волков С. М. Еволюційні трансформації культурології. - C. 34-38.
- Петрова І. В. Культурно-дозвіллєві практики ХІХ ст.: від елітарної до егалітарної парадигм. - C. 38-43.
- Божко Л. Д. Проблеми розвитку сталого туризму в Україні в умовах глобалізації. - C. 43-50.
- Копієвська О. Р. Громадянське суспільство у світлі культурної розбудови України. - C. 51-56.
- Радзієвський В. О. Євромайдан: патріотизм у культурному полі України. - C. 56-60.
- Садовенко С. М. Традиційна аксіосфера культури локальних топосів України: збереження в добу глобалізації. - C. 60-66.
- Сугробова Ю. Ю. Тюркська казка в етнокультурних паралелях кримського простору. - C. 66-71.
- Тимошенко М. О. Персоніфікація як спосіб усвідомлення та презентації ціннісного культурно-мистецького досвіду. - C. 71-76.
- Бабенко Ю. А. Ціннісні орієнтації сучасної української молоді: за результатами дослідження. - C. 76-81.
- Богатікова О. В. Життя і творчій спадок Григорія Павлуцького: культурологічний аспект. - C. 82-88.
- Бойко З. В. Мова як канал смислової дифузії у діалозі культур. - C. 88-92.
- Бучковська О. Ю. Вплив глобалізації на тенденції розвитку міжкультурної взаємодії. - C. 93-97.
- Власова А. Ю. Масова культура: сучасні аспекти дослідження. - C. 97-102.
- Вовкун С. В. Еволюція історичних поглядів П. О. Куліша. - C. 102-106.
- Гапетченко Р. Ю. Народні традиції, звичаї, свята та обряди як складові культурно-дозвіллєвої діяльності сім’ї. - C. 107-111.
- Дабло Л. Г. Індологічні дослідження Д. М. Овсянико-Куликовського. - C. 111-116.
- Довжик О. К. До питання рецепції Обрі Бердслея в Україні та Росії на початку ХХ ст.. - C. 116-120.
- Поплавська А. В. Символ гостинності у святково-обрядовій культурі. - C. 120-124.
- Смірнова О. О. Ритуально-антропологічний підхід до розуміння кофігуративності магії. - C. 124-129.
- Стахієва Н. В. Культурологічна складова філологічних досліджень В. М. Перетца. - C. 129-135.
- Файзулліна Г. С. Філософсько-антропологічний та етнокультурний сенс українських літературних антиутопій. - C. 135-138.
- Цибулько В. О. Культурологическая формула трансформационного перевода поэзии с позиций проблемы диалога культур. - C. 139-145.
- Чернець М. О. Щодо культурного потенціалу міста(на прикладі програми "Європейська столиця культури"). - C. 146-151.
- Щербинін С. В. Дошлюбне спілкування українських дівчат у молодіжних громадах: ХІХ– початок ХХ століття. - C. 151-156.
- Шульченко М. В. Роль преси у формуванні соціокультурного середовища Полтавської губернії: друга половинаXIX – початокXX століття (до постановки питання). - C. 156-161.
- Щербак Є. В. Значення художнього образу в хореографічному мистецтві. - C. 161-165.
Мистецтвознавство
- Платонов Б. О., Шевченко Т. Ю. Досвід атрибуції та оцінки ювілейної фаянсової тарілки шведського виробництва. - C. 166-174.
- Громченко В. В. Сольна інструментальна практика доби Відродження як виконавська основа жанру музики для інструмента соло(на прикладі духового музично-виконавського мистецтва). - C. 174-179.
- Давидовський К. Ю. Хорове мистецтво в культурно-мистецькому середовищі (на прикладі творчої діяльності жіночого хору Київського інституту музики ім. Р. М. Глієра). - C. 179-184.
- Кавунник О. А. Ніжинська вокальна школа: віхи розвитку та представники. - C. 184-190.
- Карась Г. В. Пісенники українців Румунії як джерело вивчення буття фольклору в сучасну епоху. - C. 190-194.
- Кдирова І. О. Ethnicity as a factor of cultural organization of multinational Ukrainian society. - C. 195-199.
- Павельчук І. А. Постімпресіоністичний колоризм в Україні60-80-х років ХХ століття: методи узагальнення емпіричного досвіду. - C. 199-204.
- Школьна О. В. Писанки Києво-Межигірської фаянсової фабрики: специфіка фабрикації, стилістика, художні особливості. - C. 204-208.
- Чупріна Н. В., Онищенко С. М. Комбінаторне формоутворення в одязі на основі елементів каталогу. - C. 209-213.
- Гаврилко Н. А. Образ Тараса Шевченка у творчості українського художника Івана-Валентина Задорожного. - C. 213-218.
- Бурміцька Л. Ф. Естрада: стильове розмаїття вокальних творчих пошуків. - C. 218-222.
- Буценко О. А. Відомий історичний епізод у мистецтві ХХІ ст.: розкриття, переосмислення, ідентифікація. - C. 222-226.
- Відьма Б. О. Особливості трактування анімалістичних образів у мистецтві культур скіфського типу. - C. 227-232.
- Ващенко М. О. Монументальна спадщина Володимира Федька та її вплив на станковий живопис художника. - C. 232-238.
- Жильцова О. П. Передумови виникнення та розвитку ліможської розписної емалі. - C. 238-242.
- Казарян А. Р. Кіномузика українських композиторів у дослідженнях вітчизняних мистецтвознавців. - C. 242-247.
- Карчова Ю. І. Народне пісенне виконавство в термінології вітчизняної етномузикології. - C. 247-251.
- Лісняк І. М. Композиторська творчість для бандури межі ХХ–ХХI ст.: стильовий аспект. - C. 251-255.
- Набоков Р. Г. Українські сміхові традиції у сучасному різдвяному святі. - C. 256-261.
- Самойленко О. Ю. Особливості художньо-образного рішення та живописне начало у трактуванні вітражів О. Гнєдаш, О. Мединського, С. Одайника. - C. 261-265.
Мистецтвознавство
- Литвин С. Х. Вплив західноєвропейських соціокультурних процесів на розвиток культури Галицько-Волинської держави. - C. 266-270.
- Росляк Р. В. Тематичне планування як засіб управління українським кінематографом (з досвіду20-х років ХХ століття). - C. 271-275.
- Аміров Ельдар Гурбан огли "Мугам" – культурно-духовное зеркало этногенетических процессов азербайджанской истории. - C. 275-279.
Політологія
- Вільчинська І. Ю. Культура політичного дискурсу: особливості вітчизняного прояву. - C. 280-284.
- Баскакова Ю. В. Особливості правового статусу суб`єктів конституційного процесу в Україні. - C. 285-292.
- Лукач У. Р. Актуальні питання реалізації гендерної демократії в Україні. - C. 292-297.
- Мошкола Я. М. Дипломатія як складова зовнішньої політики держави у контексті вітчизняних політологічних досліджень. - C. 297-303.
Відзиви. Рецензії. Повідомлення
- Чаяло П. П. Останній вірш Тараса Шевченка. - C. 304-307.
| 2014 | | № 2
|
|
|
|