Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22799/2017/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв
: наук. журн..- Київ
Vìsnik Deržavnoï akademìï kerìvnih kadrìv kulʹturi ì mistectv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Карпов В. В. Державна політика у сфері надання послуг з експертизи культурних цінностей. - C. 3-7.
  4. Karpenko O., Savchenko N. Ideology and socio-cultural foundations of providing governance services. - C. 8-12.
  5. Pecheranskyi I. Neo-conservative positions of cultural policy of the Ukrainian state at the present stage. - C. 13-16.
  6. Червякова О. В. Інституційна складова механізму державного управління у сфері культури. - C. 17-23.
  7. Чечель О. М. Державна політика у сфері культури як елемент стратегії національної безпеки України. - C. 23-28.
  8. Денисюк Ж. З. Інтернет-меми як засіб постфольклорної комунікації. - C. 29-35.
  9. Doyar L. Educational component of cultural paradigm of modern Ukrainian nation in the post-revolutionary emigration activities in Czechoslovak Republic (1920). - C. 36-40.
  10. Dіachenko R. Hotels and restaurants of Lviv in the context of hospitality: past and present. - C. 41-45.
  11. Любченко О. М. Державна політика у сфері дозвілля як складова захисту національної культури: досвід Канади. - C. 46-51.
  12. Монько Т. С. Міжнародні відносини як складова культурної політики України на сучасному етапі. - C. 52-55.
  13. Oliinyk O. Age technologies in leisure activities. - C. 56-60.
  14. Шевченко Н. О. Аналіз рекреаційного продукту дендрологічного парку "Олександрія" для підготовки перспективної моделі територіальної організації туристичної сфери регіону. - C. 61-64.
  15. Плюта О. П. Соціальна культура у контексті методології дослідження української кухні. - C. 65-69.
  16. Androsova D. Futurism of Edgar Varese in piano interpretation of his creative work. - C. 70-74.
  17. Бондарчук В. О. Творчі звершення Дмитра Гнатюка: кінець 60-х – початок 70-х років ХХ століття. - C. 74-78.
  18. Hromchenko V. On the problem of synthetic nature of sound generating machine of a wind instrument musician (performing and pedagogical aspects). - C. 79-82.
  19. Kravchenko A. Poly-genres in Ukrainian chamber-instrumental music: typological aspects. - C. 82-87.
  20. Нечитайло В. С. Народне хореографічне мистецтво України у соціокультурних умовах сьогодення. - C. 88-93.
  21. П’ятницька-Позднякова І. С. Деякі аспекти інтонаційно-семантичного аналізу музичного тексту. - C. 93-98.
  22. Повзун Л. І. "Біфункціональний код" камерності як семантична установка інструментально-ансамблевих жанрів. - C. 99-103.
  23. Потоцька О. В. Style of performing interpretation as a subject of musicological research. - C. 104-111.
  24. Суржина Н. А. Диригент Борис Афанасьєв: Дніпропетровський період творчості (1984 - 1992 рр.). - C. 111-114.
  25. Тулянцев А. А. Творчий шлях Юрія Чайки: режисура опери. - C. 115-118.
  26. Yan I. Ukrainian music and drama theater in the context of the nation creation process of the last third of the XIX – beginning of XX century. - C. 119-122.
  27. Бевз М. В. Специфіка ритміки та техніки виконання бальної самби як синтезованої форми танцю. - C. 122-126.
  28. Березуцька М. С. Еволюція системи освіти бандуристів. - C. 127-131.
  29. Єфанова С. О. До питання еволюції вальсу як різновиду бального танцю: історико-мистецтвознавчий аналіз. - C. 132-136.
  30. Кеба М. Є. Конкурсний Віденський вальс: стандартизація та особливості становлення техніки виконання. - C. 137-141.
  31. Kislyak B. Preconditions of Origin of Creation Work For Bayan(late XIX – mid-twentieth century). - C. 141-144.
  32. Коростельова М. Д. Риси постмодерну в балеті "Лускунчик" (П. Чайковський – Р. Поклітару). - C. 145-149.
  33. Кулик А. В. Культурно-історичні передумови розвитку вбудованих підприємств обслуговування. - C. 149-153.
  34. Ли Фанюань Фантазия–соната "По прочтении Данте" Ф. Листа –пример воплощения жанрового синтеза. - C. 153-158.
  35. Наконечна О. В. Проблеми та перспективи танцювальних шоу-програм в Україні. - C. 159-163.
  36. Ніколаєва Г. О. Культурна антропологія та методика усної історії у контексті сучасного театрознавства (на прикладі артикуляції одеського міського міфу в творчій діяльності Одеського театру музичної комедії ім. М. Водяного). - C. 164-167.
  37. Пахомова Є. Г. Синестезія як концептуальна складова композиторського мислення Лесі Дичко. - C. 168-172.
  38. Походзей П. І. Синтез диригентсько-режисерської інтерпретації у втіленні оперного спектаклю (на прикладі Оперної студії НМАУ ім. П. І. Чайковського). - C. 173-178.
  39. Физер Е. С. К проблеме названия музыкального произведения. - C. 178-183.
  40. Цзян Маньни Истоки "Бергамасской сюиты" К. Дебюсси: к истории создания и общая характеристика. - C. 184-189.
  41. Черниенко О. А. Генетические жанровые истоки прелюдии и прелюдирования. - C. 190-193.
  42. Чжан Тяньтянь Каприччио как понятие и явление. - C. 194-199.
2017
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського