Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22799/2019/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журн..- Київ Vìsnik Deržavnoï akademìï kerìvnih kadrìv kulʹturi ì mistectv- Титул.
- Зміст.
- Петрова І. В. Святкова культура Версалю як засіб репрезентативної політики Людовіка XIV. - C. 3-8.
- Степанова О. А. Семіосфера біблійних образів: функціонування в культурі. - C. 8-13.
- Шинкарук В. Д., Шинкарук О. В. Шевченкова спадщина – унікальний культурний скарб українського народу. - C. 14-18.
- Авер'янова Н. М., Воропаєва Т. С. Цивілізаційний розвиток українського народу: культуротворчі аспекти. - C. 18-23.
- Дичковський С. І. Нові тенденції культурного туризму в парадигмі дігітал-ейч: від індустрії вражень до культурного брендування. - C. 24-31.
- Косінова О. М. Характеристика педагогічного спілкування і його значення для формування корпоративної культури тележурналістів. - C. 32-36.
- Богданець-Білоскаленко Н. І., Недін Л. М., Погребняк І. В. Культурні коди і мистецька комунікація діячів українського театру кінця XIX‒ початку XX століть. - C. 37-42.
- Karpov V., Syrotynska N. Mythology of aesthetics: assembly of antiques musts and laws of neurostetics. - C. 42-46.
- Лошков Ю. І., Калашник М. П. Мистецько-інформаційні виміри музичного тезаурусу. - C. 47-54.
- Прищенко С. В. Функционалізм Баухаузу та його вплив на розвиток дизайну і реклами (до 100-річного ювілею). - C. 54-60.
- Титаренко В. П. Полтавська традиційна вишивка. - C. 60-65.
- Школьна О. В. Зміни підходів до адміністрування художньо-виробничих процесів Києво-Межигірської фаянсової фабрики впродовж ХІХ століття. - C. 65-69.
- Shumilina O. Church works by M. Berezovsky in the interpretation aurum of post-author editions. - C. 70-73.
- Яковець І. О. Концепт "мистецький патерн художнього музею". - C. 74-79.
- Бардашевська Я. М. Фактори жанрового міксту й хорової сонорики у втіленні образності світських творів В. Степурка. - C. 79-83.
- Бардік М. А. Православний живопис і невідомий малюнок М. Врубеля. - C. 84-88.
- Varakuta M. Traditions of choral concert in the psalmody of H. Havrylets. - C. 89-93.
- Васюта О. П. Творча діяльність Володимира Суховерського в контексті розвитку музичної освіти України новітньої доби. - C. 94-97.
- Григорчук Т. В., Тадля О. М. Культурний простір міста як середовище реалізації музичної культури. - C. 97-102.
- Дем'янчук А. Л., Кундис Р. Ю. Створення хореографічного образу засобами пластичних і часових мистецтв. - C. 103-109.
- Микуланинець Л. М. Міфотворчість як складова життєпису митця. - C. 110-113.
- Міщенко І. І. Скульптура Буковини середини ХХ початку ХХІ століття: від соціалістичного реалізму до постмодернізму. - C. 114-118.
- Одрехівський В. В., Одрехівський В. В. Концептуально-пластичні аспекти поліхромії та кінетизму в українській скульптурі ХХ століття. - C. 118-124.
- Павлюк Т. С. Формування стандартної та латиноамериканської програм у системі конкурсного бального танцю в Німеччині. - C. 124-129.
- Палійчук А. В., Чавус Л. І. Ноематичні риси авторської мови В. Івасюка. - C. 130-136.
- Погребняк Г. П. Образ автора в кіномистецтві як відображення картини світу. Частина 1. літературний і кіноавтор:перехресний взаємовплив. - C. 136-142.
- Солярська-Комарчук І. О. Особливості зображення Свято-Іллінської церкви в Суботові у роботах художників. - C. 142-147.
- Татарнікова А. А. Видіння радості у "Фауст-симфонії" Ф. Ліста як втілення епохального символу романтизму. - C. 148-152.
- Трофімов А. Стильові особливості ранніх симфоній Й. Гайдна. - C. 153-158.
- Шевченко Л. М. Сучасна піаністична культура і бетховеніанство – моцартіанство в ній. - C. 158-164.
- Глуханич О. М. Постать Д.Задора у контексті становлення професійної музичної освіти на Закарпатті. - C. 164-168.
- Чабаненко Н. А. Українська фортепіанна музика кінця ХХ ст. та тенденції авангардизму. - C. 169-172.
- Лук'яненко К. А. Творчі пошуки балетмейстерів українського балетного театру в 1960-ті роки. - C. 172-177.
- Білоножко Н. Є. Рецензія на книгу Еліс Фокс і Ханни Макферсон "Практика інклюзивного мистецтва та його дослідження: критичний маніфест". - C. 178-179.
| 2019 | | № 4
|
|
|
|