Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22799/2020/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв
: наук. журн..- Київ
Vìsnik Deržavnoï akademìï kerìvnih kadrìv kulʹturi ì mistectv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дичковський C. І. Туристичне освоєння соціокультурного простору міста. - C. 3-13.
  4. Тормахова А. М. Напрямок K-pop та його роль у контексті сучасної аудіовізуальної культури. - C. 14-19.
  5. Турчак Л. І. Творчість Василя Авраменка та його внесок в українську та світову культуру. - C. 20-27.
  6. Кобюк С. В. Регіональні інституції інтеграції культури пострадянського простору. - C. 28-34.
  7. Ліфінцева О. В. Творчість митця в комунікативному просторі культури: теоретико-методологічні засади дослідження. - C. 35-39.
  8. Отрішко М. А. Використання культурних та креативних індустрій як шлях ревіталізації малого міста. - C. 40-45.
  9. Бондарчук Я. В. Формування антиномічної концепції Бога в філософії та мистецтві християн II – VI століть. - C. 46-54.
  10. Gonchar O., Soboliev O., Tokar M., Lytvyniuk L. Generalization of arts: poetry and illustration. - C. 55-60.
  11. Соколова А. В. Сакрально-ритуальний аспект танцю в англійській придворній масці.
  12. Акімов Д. І. Арт-ринки та арт-продукти у структурі маркетингу мистецтва. - C. 70-76.
  13. Кравченко М. Я. Концептуальні засади розвитку художніх прикрас в Європі 1960-1980-х років. - C. 77-82.
  14. Chernysh M., Demchenko H. The problem of psychological impact of the advertising poster on society. - C. 83-87.
  15. Ярова В. С. Ліногравюра у творчості Григорія Галкіна: особливості художньої мови. - C. 88-92.
  16. Рішняк О. Б. Патина в часових трансформаціях творів мистецтва як матеріальна ознака минулого. - C. 93-103.
  17. Зайцева В. О. Досвід реставрації монументального живопису інтер‘єрів Троїцької надбрамної церкви Києво-Печерської лаври в період 1979 - 1991 рр.. - C. 104-109.
  18. Наумов О. Г. Зарубіжна історіографія емальєрного мистецтва. - C. 110-120.
  19. Афоніна О. С. Музична основа сучасних українських балетів. - C. 121-126.
  20. Гутник І. М. Становлення творчої особистості Олександра Колоска як виконавця та балетмейстера. - C. 127-132.
  21. Підлипська А. М. Балет "Блазень" С. Прокоф‘єва на київській сцені в оптиці художньої критики. - C. 133-138.
  22. Погребняк М. М. Професійні передумови реформування академічного балету та виникнення нових напрямків театрального танцю на початку ХХ ст.. - C. 139-144.
  23. Карандєєва О. І. Педагогічна школа чоловічого балетного виконавства в Україні. - C. 145-151.
  24. Підлипський А. І. Викладачі Теребовлянського культосвітнього училища – представники школи кафедри хореографії Київського державного інституту культури. - C. 152-159.
  25. Батовська О. М. "Хорові картини" В. Бібіка як втілення системи новітніх музично-художніх засобів. - C. 160--165.
  26. Ovcharenko N. Vocal methodology: on the problem of system research. - C. 166-170.
  27. Антоненко О. М. Соціоестетичні портрети діячів хорової культури Запоріжжя другої половини ХХ століття. - C. 171-177.
  28. Антошко М. О. Вплив китайської філософії на музичну культуру країни. - C. 178-182.
  29. Васильєва Л. Л. Особливості формування латиноамериканських національних композиторських шкіл у постколоніальний період. - C. 183-188.
  30. Васюта О. П. Академічний симфонічний оркестр "Філармонія": комунікативний аспект симфонічного виконавства. - C. 189-192.
  31. Вежневець І. Л. Інтерпретація художніх текстів у інтермедіальному вимірі. Франсіс Пуленк "Заручини жартома". - C. 193-199.
  32. Гульцова Д. П. Роль типології етюду в мистецтві та інтелектуальній діяльності. - C. 200-207.
  33. Охманюк В. Ф. Особливості інтерпретації барокової музики у баянному виконавстві. - C. 208-213.
  34. Палійчук І. С., Яськів А. Б. Жанрово-стильові та виконавські особливості етюдів для саксофона Ж.-М. Лондейкса. - C. 214-219.
  35. Слупський В. В. Твори Й. Пецеля для ансамблю мідних духових інструментів у контексті німецької традиції XVII ст.. - C. 220-225.
  36. Тормахова В. М. Еволюція куплетної форми в рок- та поп-музиці. - C. 226-230.
  37. Мустафаєв Ф. М. Здібності до музичного мистецтва: ретросрективний погляд. - C. 231-236.
  38. Нестеренко Н. М. Заходи забезпечення музичного виховання здобувачів початкової мистецької освіти. - C. 237-242.
  39. Гловацька І. В. "Я ласк твоих страшусь" Персі Біші Шеллі в перекладі Костянтина Бальмонта у вокальних творах Антона Аренського та Бориса Лятошинського: компаративний аналіз музичного тексту. - C. 243-249.
  40. Кун Цзівей Музична інтерпретація як прояв творчого самовираження. - C. 250-254.
  41. Чжан Цзяохуа Особливості фортепіанного виконання як інтонаційного явища. - C. 255-259.
  42. Вовкун В. В. Теоретичні засади режисури (на прикладі Л. Курбаса, Ю. Іллєнка та В. Кісіна). - C. 260-265.
  43. Батицька Т. С. Сучасна актуальна драма на сцені Національного академічного українського драматичного театру ім. Марії Заньковецької в 1990–2010 рр.. - C. 266-273.
  44. Касьяненко А. С. Креативний компонент як невід‘ємна складова фахової підготовки майбутніх режисерів естради. - C. 274-279.
  45. Никоненко Р. М. Тілесна виразність актора у теоретичних поглядах та сценічній практиці ХХ – початку ХХІ ст.. - C. 280-285.
  46. Гончарова О. М. Рецензія на монографію С.І. Дичковського "Глобальні трансформації туристичних практик і технологій в контексті становлення цифрового суспільства (digital society)". - C. 286-287.
  47. Михайлова Р. Д. Рецензія на монографію Катерини Станіславської "Мистецькі форми сучасної видовищної культури". - C. 288-291.
  48. Роготченко О. О. Рецензія на монографію М. В. Юр "Метамодель українського живопису". - C. 292-293.
2020
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського