Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22799/2021/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв
: наук. журн..- Київ
Vìsnik Deržavnoï akademìï kerìvnih kadrìv kulʹturi ì mistectv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Культурологія

  4. Вєдєнєєв Д. В., Копієвська О. Р. Гібридні загрози як об'єкт освітніх практик у культурно-мистецькій сфері України (за досвідом реалізації проєкту Erasmus+ "Академічна протидія гібридним загрозам – #WARN" 610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP"). - C. 3-11.
  5. Вільчинська І. Ю., Олійник О. М. Традиційні соціокультурні цінності: можливості форсайт-методології. - C. 12-17.
  6. Денисюк Ж. З., Яковлев О. В. Формування інформаційної культури суспільства в умовах цифровізації. - C. 18-22.
  7. Овчарук О. В. Творча особистість як суб’єкт культури в парадигмальних вимірах осмислення. - C. 23-30.
  8. Волинець В. О. Ідентичність особистості та специфіка її самопрезентації у віртуальному комунікативному просторі. - C. 31-36.
  9. Дьяченко Р. В. Ресторанний сервіс: від задоволення утилітарно-прагматичних – до культурно-дозвіллєвих потреб. - C. 37-41.
  10. Мохнюк Р. С. Культурні практики творчих спілок у розбудові громадянського суспільства. - C. 42-48.
  11. Осадча Л. В. Феномен корейської хвилі в метамодерному середовищі європейської культури. - C. 49-56.
  12. Совгира Т. І. Технологія як фактор культурного розвитку людства: дослідження виробничого характеру первісної культури. - C. 57-60.
  13. Трач Ю. В. Computer games as a component of culture and a subject of cultural research. - C. 61-64.
  14. Турчак Л. І. Творчість К. Малевича в контексті розвитку світової та вітчизняної художньої культури. - C. 65-74.
  15. Гайдук О. М. Вплив інформаційної культури на формування образу суперегероя XXI століття. - C. 75-78.
  16. Гринько Я. В. Експлікація "місць/музеїв сумління" в контексті культури пам’яті. - C. 79-83.
  17. Комар В. О. Інституціональне поле розвитку культури та мистецтв України. - C. 84-92.
  18. Лавренюк С. В. Діяльність кінопродюсера в культурному просторі України. - C. 93-99.
  19. Сварник Б. В. Український театр пантоміми крізь призму синергетичної парадигми. - C. 100-104.
  20. Мистецький простір: історія та сучасність

  21. Афоніна О. С. Авторські дистанційні курси в системі неперервної мистецької освіти. - C. 105-110.
  22. Кот Г. М. The media influence of television formats on the viewer's mind. - C. 111-115.
  23. Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація

  24. Варивончик А. В. Українські художні промисли в наукових працях вітчизняних дослідників. - C. 116-121.
  25. Павельчук І. А. Іконографія переплетених гілок у краєвидах М. Бурачека 1917–1924 рр. (до проблем адаптації молодопольського японізму в творчості українських вихованців Краківської академії мистецтв). - C. 122-127.
  26. Бардік М. А. Київські митрополити в мистецькому процесі Києво-Печерської лаври кінця XVIII – початку ХХ століть. - C. 128-132.
  27. Кузів М. П., Тютюнник І. С. Художник "неспокійної тиші" Микола Бездільний. - C. 133-138.
  28. Міронова Т. В. Плюральність художньої творчості у сучасному образотворчому мистецтві: специфіка медіамистецтв. - C. 139-148.
  29. Міщенко І. І. Натура і образ: місто в мистецтві Чернівців ХХ – початку ХХІ століття. - C. 149-153.
  30. Несен І. І. Роль костюму у формуванні образу персонажу в Театрі корифеїв (1882–1914 рр.). - C. 154-158.
  31. Франків Р. Б., Бойко Х. С. Ідилічні сюжети у творенні наративів модерних націй, на прикладі німецького, єврейського та українського живопису. - C. 159-164.
  32. Зайцева В. І. Художня стилізація як основний виражальний засіб у різних жанрах образотворчого мистецтва. - C. 165-169.
  33. Алішер А. В. Мистецтвознавча динаміка театральної сценографії. - C. 170-175.
  34. Борисенко М. О. Особливості реставрації архітектурної графіки на кальці (на прикладі проєктів архітектора Павла Альошина). - C. 176-181.
  35. Хореографія

  36. Підлипська А. М. Ідейно-філософські засади тематизації балетної критики Акіма Волинського. - C. 182-187.
  37. Бігус О. О. Дефініція поняття "сучасний танець" у науковому дискурсі. - C. 188-193.
  38. Вишотравка Л. І. Значення сценічних здобутків творчої династії Баклан для розвитку українського балету другої половини ХХ – початку ХХІ століть. - C. 194-198.
  39. Герц І. І. Танець як засіб засвоєння соціокультурного досвіду. - C. 199-204.
  40. Підлипський А. І. Галина Александрович в хореографічній культурі Тернопільщини. - C. 205-210.
  41. Шумілова В. В. Національний заслужений академічний ансамбль танцю України імені П. Вірського як предмет мистецтвознавчого дослідження (2010–2020-ті рр.). - C. 211-216.
  42. Музичне мистецтво

  43. Ваврик Р. В. Роль фортепіанної підготовки у професійному становленні майбутнього військового диригента. - C. 217-222.
  44. Gorovoy S., Pisarenko J., Ishchenko O. Interaction of Interpretation and Improvisation in Jazz Vocal Performance. - C. 223-228.
  45. Іщенко К. В. До проблеми "поліфонізації свідомості" в контексті естетики конструктивізм. - C. 229-233.
  46. Kundys R., Nykorovych I. On the issue of improving the skills of the accordionist-accompaniator on the example of Lviv choreographic groups. - C. 234-237.
  47. Овсяннікова-Трель О. А. Категорія простоти як художня інтенція індивідуально-стильових концепцій "нової простоти" у творчості сучасних композиторів. - C. 238-243.
  48. Петрова О. В. "Морська симфонія" Р. Воана Вільямса та її літературне першоджерело. - C. 244-249.
  49. Підгорбунський М. А. Південнослов'янська культура та її вплив на формування богослужбових збірників української Православної церкви. - C. 250-256.
  50. Rakochi V. Timbral Alternations in Tchaikovsky’s Violin Concerto as a Multifunctional System. - C. 257-261.
  51. Степурко В. І. Опера Мирослава Скорика "Мойсей" за поемою Івана Франка як наратив класико-романтичного ідеалу. - C. 262-266.
  52. Тищенко М. П. К. Орф. сценічна кантата "Carmina Burana": гротеск як засіб створення художнього образу Смаженого Лебедя. - C. 267-272.
  53. Кущ В. В. Естрадна пісня та академічна камерно-вокальна музика: точки перетину. - C. 273-278.
  54. Ліхута І. Л. Антрепренерство та ангажемент як форми продюсерської діяльності. - C. 279-286.
  55. Моторна Т. Ф. Фортепіанний цикл О. Мессіана "20 поглядів на немовля Ісуса" в аспекті зв'язку з спадщиною О.Скрябіна. - C. 287-291.
  56. Шан Юн "Гугеноти" Дж. Меєрбера в контексті духовно-християнських шукань епохи романтизму. - C. 292-298.
  57. Сценічне мистецтво

  58. Хлистун О. С. Діяльність Ф. Т.Барнума в контексті розвитку американського шору-бізнесу ХІХ ст.. - C. 299-303.
  59. Косінова О. М. Історичні аспекти монологічного сценічного мовлення. - C. 304-310.
  60. Винар О. Б. Засоби мовної характерності сценічного образу в контексті декодування знакового простору сучасних вистав. - C. 311-316.
  61. Іващенко І. В., Стрельчук В. О. Дихотомія феноменального та семіотичного тіла виконавця у контексті театру без актора. - C. 317-322.
  62. Кашуба В. Г. Організаційно-творчі аспекти української циркової школи. - C. 323-328.
  63. Меженін А. С., Цивата Ю. В. Специфіка майстерності актора в контексті постановок постдраматичного театру. - C. 329-333.
  64. Штефюк В. Д. Акторський тренінг у контексті дистанційної освіти. - C. 334-339.
  65. Відгуки. Рецензії. Повідомлення

  66. Телячий Ю. В. Життя його – академія! Професор Василь Чернець – ректор Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - C. 340-343.
  67. Вітаємо з ювілеєм ректора Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв Чернеця Василя Гнатовича. - C. 344-345.
  68. Вітаємо з ювілеєм професора Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв Личковаха Володимира Анатолійовича. - C. 346-347.
2021
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського