Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22799/2021/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журн..- Київ Vìsnik Deržavnoï akademìï kerìvnih kadrìv kulʹturi ì mistectv- Титул.
- Зміст.
Культурологія
- Вєдєнєєв Д. В., Копієвська О. Р. Гібридні загрози як об'єкт освітніх практик у культурно-мистецькій сфері України (за досвідом реалізації проєкту Erasmus+ "Академічна протидія гібридним загрозам – #WARN" 610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP"). - C. 3-11.
- Вільчинська І. Ю., Олійник О. М. Традиційні соціокультурні цінності: можливості форсайт-методології. - C. 12-17.
- Денисюк Ж. З., Яковлев О. В. Формування інформаційної культури суспільства в умовах цифровізації. - C. 18-22.
- Овчарук О. В. Творча особистість як суб’єкт культури в парадигмальних вимірах осмислення. - C. 23-30.
- Волинець В. О. Ідентичність особистості та специфіка її самопрезентації у віртуальному комунікативному просторі. - C. 31-36.
- Дьяченко Р. В. Ресторанний сервіс: від задоволення утилітарно-прагматичних – до культурно-дозвіллєвих потреб. - C. 37-41.
- Мохнюк Р. С. Культурні практики творчих спілок у розбудові громадянського суспільства. - C. 42-48.
- Осадча Л. В. Феномен корейської хвилі в метамодерному середовищі європейської культури. - C. 49-56.
- Совгира Т. І. Технологія як фактор культурного розвитку людства: дослідження виробничого характеру первісної культури. - C. 57-60.
- Трач Ю. В. Computer games as a component of culture and a subject of cultural research. - C. 61-64.
- Турчак Л. І. Творчість К. Малевича в контексті розвитку світової та вітчизняної художньої культури. - C. 65-74.
- Гайдук О. М. Вплив інформаційної культури на формування образу суперегероя XXI століття. - C. 75-78.
- Гринько Я. В. Експлікація "місць/музеїв сумління" в контексті культури пам’яті. - C. 79-83.
- Комар В. О. Інституціональне поле розвитку культури та мистецтв України. - C. 84-92.
- Лавренюк С. В. Діяльність кінопродюсера в культурному просторі України. - C. 93-99.
- Сварник Б. В. Український театр пантоміми крізь призму синергетичної парадигми. - C. 100-104.
Мистецький простір: історія та сучасність
- Афоніна О. С. Авторські дистанційні курси в системі неперервної мистецької освіти. - C. 105-110.
- Кот Г. М. The media influence of television formats on the viewer's mind. - C. 111-115.
Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
- Варивончик А. В. Українські художні промисли в наукових працях вітчизняних дослідників. - C. 116-121.
- Павельчук І. А. Іконографія переплетених гілок у краєвидах М. Бурачека 1917–1924 рр. (до проблем адаптації молодопольського японізму в творчості українських вихованців Краківської академії мистецтв). - C. 122-127.
- Бардік М. А. Київські митрополити в мистецькому процесі Києво-Печерської лаври кінця XVIII – початку ХХ століть. - C. 128-132.
- Кузів М. П., Тютюнник І. С. Художник "неспокійної тиші" Микола Бездільний. - C. 133-138.
- Міронова Т. В. Плюральність художньої творчості у сучасному образотворчому мистецтві: специфіка медіамистецтв. - C. 139-148.
- Міщенко І. І. Натура і образ: місто в мистецтві Чернівців ХХ – початку ХХІ століття. - C. 149-153.
- Несен І. І. Роль костюму у формуванні образу персонажу в Театрі корифеїв (1882–1914 рр.). - C. 154-158.
- Франків Р. Б., Бойко Х. С. Ідилічні сюжети у творенні наративів модерних націй, на прикладі німецького, єврейського та українського живопису. - C. 159-164.
- Зайцева В. І. Художня стилізація як основний виражальний засіб у різних жанрах образотворчого мистецтва. - C. 165-169.
- Алішер А. В. Мистецтвознавча динаміка театральної сценографії. - C. 170-175.
- Борисенко М. О. Особливості реставрації архітектурної графіки на кальці (на прикладі проєктів архітектора Павла Альошина). - C. 176-181.
Хореографія
- Підлипська А. М. Ідейно-філософські засади тематизації балетної критики Акіма Волинського. - C. 182-187.
- Бігус О. О. Дефініція поняття "сучасний танець" у науковому дискурсі. - C. 188-193.
- Вишотравка Л. І. Значення сценічних здобутків творчої династії Баклан для розвитку українського балету другої половини ХХ – початку ХХІ століть. - C. 194-198.
- Герц І. І. Танець як засіб засвоєння соціокультурного досвіду. - C. 199-204.
- Підлипський А. І. Галина Александрович в хореографічній культурі Тернопільщини. - C. 205-210.
- Шумілова В. В. Національний заслужений академічний ансамбль танцю України імені П. Вірського як предмет мистецтвознавчого дослідження (2010–2020-ті рр.). - C. 211-216.
Музичне мистецтво
- Ваврик Р. В. Роль фортепіанної підготовки у професійному становленні майбутнього військового диригента. - C. 217-222.
- Gorovoy S., Pisarenko J., Ishchenko O. Interaction of Interpretation and Improvisation in Jazz Vocal Performance. - C. 223-228.
- Іщенко К. В. До проблеми "поліфонізації свідомості" в контексті естетики конструктивізм. - C. 229-233.
- Kundys R., Nykorovych I. On the issue of improving the skills of the accordionist-accompaniator on the example of Lviv choreographic groups. - C. 234-237.
- Овсяннікова-Трель О. А. Категорія простоти як художня інтенція індивідуально-стильових концепцій "нової простоти" у творчості сучасних композиторів. - C. 238-243.
- Петрова О. В. "Морська симфонія" Р. Воана Вільямса та її літературне першоджерело. - C. 244-249.
- Підгорбунський М. А. Південнослов'янська культура та її вплив на формування богослужбових збірників української Православної церкви. - C. 250-256.
- Rakochi V. Timbral Alternations in Tchaikovsky’s Violin Concerto as a Multifunctional System. - C. 257-261.
- Степурко В. І. Опера Мирослава Скорика "Мойсей" за поемою Івана Франка як наратив класико-романтичного ідеалу. - C. 262-266.
- Тищенко М. П. К. Орф. сценічна кантата "Carmina Burana": гротеск як засіб створення художнього образу Смаженого Лебедя. - C. 267-272.
- Кущ В. В. Естрадна пісня та академічна камерно-вокальна музика: точки перетину. - C. 273-278.
- Ліхута І. Л. Антрепренерство та ангажемент як форми продюсерської діяльності. - C. 279-286.
- Моторна Т. Ф. Фортепіанний цикл О. Мессіана "20 поглядів на немовля Ісуса" в аспекті зв'язку з спадщиною О.Скрябіна. - C. 287-291.
- Шан Юн "Гугеноти" Дж. Меєрбера в контексті духовно-християнських шукань епохи романтизму. - C. 292-298.
Сценічне мистецтво
- Хлистун О. С. Діяльність Ф. Т.Барнума в контексті розвитку американського шору-бізнесу ХІХ ст.. - C. 299-303.
- Косінова О. М. Історичні аспекти монологічного сценічного мовлення. - C. 304-310.
- Винар О. Б. Засоби мовної характерності сценічного образу в контексті декодування знакового простору сучасних вистав. - C. 311-316.
- Іващенко І. В., Стрельчук В. О. Дихотомія феноменального та семіотичного тіла виконавця у контексті театру без актора. - C. 317-322.
- Кашуба В. Г. Організаційно-творчі аспекти української циркової школи. - C. 323-328.
- Меженін А. С., Цивата Ю. В. Специфіка майстерності актора в контексті постановок постдраматичного театру. - C. 329-333.
- Штефюк В. Д. Акторський тренінг у контексті дистанційної освіти. - C. 334-339.
Відгуки. Рецензії. Повідомлення
- Телячий Ю. В. Життя його – академія! Професор Василь Чернець – ректор Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - C. 340-343.
- Вітаємо з ювілеєм ректора Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв Чернеця Василя Гнатовича. - C. 344-345.
- Вітаємо з ювілеєм професора Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв Личковаха Володимира Анатолійовича. - C. 346-347.
| 2021 | | № 2
|
|
|
|