Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22799/2021/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журн..- Київ Vìsnik Deržavnoï akademìï kerìvnih kadrìv kulʹturi ì mistectv- Титул.
- Зміст.
Культурологія
- Герчанівська П. Е. Етнічна та національна ідентичності: вектори розвитку. - C. 3-8.
- Гончарова О. М. Культурологічна методологія гендерного аналізу творів образотворчого мистецтва (на прикладі сюжету "Юдит і Олоферн" у європейському живописі). - C. 9-19.
- Костиря І. О., Шевченко М. І., Янченко Н. М. Культурна дипломатія як ідентифікатор держави в контексті глобалізації. - C. 20-25.
- Мохнюк Р. С. Інститути громадянського суспільства у процесі реалізації євроінтеграційної політики. - C. 26 -33.
- Зленко Н. М. Феномен медіальної культури в сучасному світі. - C. 34-38.
- Танська Л. В. Сцена як універсум комунікативної діяльності людини. - C. 39-43.
- Бендас Д. О. Сучасні медіа-ресурси у комунікативній системі виконавця-акордеоніста. - C. 44-49.
- Голуб К. В. Сценічні практики як засіб самоідентифікації грецького етносу Приазов’я. - C. 50-55.
- Козловська М. В. Святкові видовища в соціокультурних практиках сучасності: фестивальний туризм. - C. 56-60.
- Лавренюк С. В. Арт-комунікація як складова культури продюсерської діяльності. - C. 61-67.
- Лукашева Л. Т., Садовенко С. М. Музично-театральна рефлексія творчого феномену М. М. Синельникова: культурологічний вимір. - C. 68-74.
- Федотова Н. В. Поняття "Contemporary Dance" (танець контемпорарі): культурологічні, філософські та мистецтвознавчі підходи. - C. 75-80.
Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
- Акімов Д. І. Колекціонери як споживачі творів образотворчого мистецтва на арт-ринку та їхні мотивації. - C. 81-85.
- Варивончик А. В. Cтановлення та розвиток українського гобелену в дизайні середовища. - C. 86-91.
- Чумаченко О. П. Скульптура як форма агональної традиції античної культури. - C. 92-96.
Хореографія
- Білаш О. С., Хоцяновська Л. Ф. Київський театр класичного балету: історичний та мистецький аспекти діяльності (1981–1998). - C. 97-102.
- Вишотравка Л. І. Чоловіче академічне виконавство 1950–1970-х рр. (на прикладі творчої діяльності М. Апухтіна, А. Бєлова та Г. Баукіна). - C. 103-107.
- Журавльова А. В. Контактна імпровізація в контексті соціального танцю ХХІ століття: особливості відкритої танцювальної форми "джем". - C. 108-112.
- Квецко О. Я. Принципи хореографічної освіти в початкових мистецьких закладах. - C. 113-117.
- Пастухов О. А. Сучасний танець: теоретичні засади новітніх підходів до викладання. - C. 118-122.
Музичне мистецтво
- Афоніна О. С. Інтерпретація коду Данте в мистецтві. - C. 123-128.
- Асталош Г. Л. Історична постать Ігнація Яна Падеревського крізь призму синтезу мистецької та політичної діяльності. - C. 129-133.
- Бобул І. В. Вплив джазово-музичних форм на естрадно-пісенну культуру. - C. 134-139.
- Araya Berrios N., Shulgina V. Social and cultural project aspects on the example of musical and circus art project "CIRCLE". - C. 140-144.
- Микуланинець Л. М. Біографія в акспекті культурної комунікації митця і публіки. - C. 145-149.
- Нємцова Л. О. Історія окремих напрямів музичного мистецтва в Україні у ХХ столітті. - C. 150-155.
- Степурко В. І. Наративна сутність мовного контенту у висловленні композитором оцінки власної творчості. - C. 156-160.
- Борко І. М. Особливості української виконавської школи оперного мистецтва в контексті еволюції європейських традицій. - C. 161-167.
- Вігула В. І., Ганулич Т. Ю., Цанько Є. В., Карбованець О. О. Проблема сценічної культури в аматорському вокально-інструментальному колективі. - C. 168-176.
- Спольська О. В. Діяльність музичних товариств Східної Галичини як передумова розвитку фахового виконавства (перша третина XX). - C. 177-182.
Сценічне мистецтво
- Погребняк Г. П. Виробництво та дистриб’юція авторського кіно в Україні як державна проблема. Частина 1. Фільмовиробництво і проблеми державної підтримки кіногалузі. - C. 183-189.
- Сорока М. В. Мистецький ракурс творчості В. Винниченка в контексті сценічного рішення його літературних творів. - C. 190-195.
- Винар О. Б. Іншомовний акцент як засіб створення мовної характерності персонажу. - C. 196-201.
- Лішафай О. О. Технологічні процеси створення звукового супроводу в аудіовізуальному творі. - C. 202-207.
- Москаленко-Висоцька О. М. Діалектична єдність двох надзавдань у контексті проблеми перевтілення. - C. 208-213.
- Буздиган Т. М. Ромео Кастеллуччі – апологет постдраматичного театру. - C. 214-217.
Відгуки. Рецензії. Повідомлення
- Чернець В. Г., Шульгіна В. Д. Блискуча наукова кар’єра та творчий доробок Олени Афоніної (до ювілею О. С. Афоніної, доктора мистецтвознавства, професора, професора кафедри хореографії Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, Голови спеціалізованої вченої ради Д 26.850.01 у НАКККіМ). - C. 218-219.
| 2021 | | № 4
|
|
|
|