Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22799/2021/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв
: наук. журн..- Київ
Vìsnik Deržavnoï akademìï kerìvnih kadrìv kulʹturi ì mistectv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Культурологія

  4. Герчанівська П. Е. Етнічна та національна ідентичності: вектори розвитку. - C. 3-8.
  5. Гончарова О. М. Культурологічна методологія гендерного аналізу творів образотворчого мистецтва (на прикладі сюжету "Юдит і Олоферн" у європейському живописі). - C. 9-19.
  6. Костиря І. О., Шевченко М. І., Янченко Н. М. Культурна дипломатія як ідентифікатор держави в контексті глобалізації. - C. 20-25.
  7. Мохнюк Р. С. Інститути громадянського суспільства у процесі реалізації євроінтеграційної політики. - C. 26 -33.
  8. Зленко Н. М. Феномен медіальної культури в сучасному світі. - C. 34-38.
  9. Танська Л. В. Сцена як універсум комунікативної діяльності людини. - C. 39-43.
  10. Бендас Д. О. Сучасні медіа-ресурси у комунікативній системі виконавця-акордеоніста. - C. 44-49.
  11. Голуб К. В. Сценічні практики як засіб самоідентифікації грецького етносу Приазов’я. - C. 50-55.
  12. Козловська М. В. Святкові видовища в соціокультурних практиках сучасності: фестивальний туризм. - C. 56-60.
  13. Лавренюк С. В. Арт-комунікація як складова культури продюсерської діяльності. - C. 61-67.
  14. Лукашева Л. Т., Садовенко С. М. Музично-театральна рефлексія творчого феномену М. М. Синельникова: культурологічний вимір. - C. 68-74.
  15. Федотова Н. В. Поняття "Contemporary Dance" (танець контемпорарі): культурологічні, філософські та мистецтвознавчі підходи. - C. 75-80.
  16. Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація

  17. Акімов Д. І. Колекціонери як споживачі творів образотворчого мистецтва на арт-ринку та їхні мотивації. - C. 81-85.
  18. Варивончик А. В. Cтановлення та розвиток українського гобелену в дизайні середовища. - C. 86-91.
  19. Чумаченко О. П. Скульптура як форма агональної традиції античної культури. - C. 92-96.
  20. Хореографія

  21. Білаш О. С., Хоцяновська Л. Ф. Київський театр класичного балету: історичний та мистецький аспекти діяльності (1981–1998). - C. 97-102.
  22. Вишотравка Л. І. Чоловіче академічне виконавство 1950–1970-х рр. (на прикладі творчої діяльності М. Апухтіна, А. Бєлова та Г. Баукіна). - C. 103-107.
  23. Журавльова А. В. Контактна імпровізація в контексті соціального танцю ХХІ століття: особливості відкритої танцювальної форми "джем". - C. 108-112.
  24. Квецко О. Я. Принципи хореографічної освіти в початкових мистецьких закладах. - C. 113-117.
  25. Пастухов О. А. Сучасний танець: теоретичні засади новітніх підходів до викладання. - C. 118-122.
  26. Музичне мистецтво

  27. Афоніна О. С. Інтерпретація коду Данте в мистецтві. - C. 123-128.
  28. Асталош Г. Л. Історична постать Ігнація Яна Падеревського крізь призму синтезу мистецької та політичної діяльності. - C. 129-133.
  29. Бобул І. В. Вплив джазово-музичних форм на естрадно-пісенну культуру. - C. 134-139.
  30. Araya Berrios N., Shulgina V. Social and cultural project aspects on the example of musical and circus art project "CIRCLE". - C. 140-144.
  31. Микуланинець Л. М. Біографія в акспекті культурної комунікації митця і публіки. - C. 145-149.
  32. Нємцова Л. О. Історія окремих напрямів музичного мистецтва в Україні у ХХ столітті. - C. 150-155.
  33. Степурко В. І. Наративна сутність мовного контенту у висловленні композитором оцінки власної творчості. - C. 156-160.
  34. Борко І. М. Особливості української виконавської школи оперного мистецтва в контексті еволюції європейських традицій. - C. 161-167.
  35. Вігула В. І., Ганулич Т. Ю., Цанько Є. В., Карбованець О. О. Проблема сценічної культури в аматорському вокально-інструментальному колективі. - C. 168-176.
  36. Спольська О. В. Діяльність музичних товариств Східної Галичини як передумова розвитку фахового виконавства (перша третина XX). - C. 177-182.
  37. Сценічне мистецтво

  38. Погребняк Г. П. Виробництво та дистриб’юція авторського кіно в Україні як державна проблема. Частина 1. Фільмовиробництво і проблеми державної підтримки кіногалузі. - C. 183-189.
  39. Сорока М. В. Мистецький ракурс творчості В. Винниченка в контексті сценічного рішення його літературних творів. - C. 190-195.
  40. Винар О. Б. Іншомовний акцент як засіб створення мовної характерності персонажу. - C. 196-201.
  41. Лішафай О. О. Технологічні процеси створення звукового супроводу в аудіовізуальному творі. - C. 202-207.
  42. Москаленко-Висоцька О. М. Діалектична єдність двох надзавдань у контексті проблеми перевтілення. - C. 208-213.
  43. Буздиган Т. М. Ромео Кастеллуччі – апологет постдраматичного театру. - C. 214-217.
  44. Відгуки. Рецензії. Повідомлення

  45. Чернець В. Г., Шульгіна В. Д. Блискуча наукова кар’єра та творчий доробок Олени Афоніної (до ювілею О. С. Афоніної, доктора мистецтвознавства, професора, професора кафедри хореографії Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, Голови спеціалізованої вченої ради Д 26.850.01 у НАКККіМ). - C. 218-219.
2021
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського