Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22799/2023/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журн..- Київ Vìsnik Deržavnoï akademìï kerìvnih kadrìv kulʹturi ì mistectv- Титул.
- Зміст.
Культурологія
- Копієвська О. Р. Травма & істерія в європейській культурі fin de siècle (частина 2). - C. 3-8.
- Демідко О. О. Утиски українського кінематографу в роки сталінізму. - C. 9-14.
- Конюкова І. Я., Сидоровська Є. А. Кінесична складова етикетних формул у комунікативній системі сучасного суспільства. - C. 15-19.
- Бабич О. Ю. Модель тілесності "буденне тіло" в теоретико-практичній спадщині Мерса Каннінгема. - C. 20-25.
- Горб Є. С. Александер Брюкнер та студіювання проблематики германо-слов’янських культурних контактів. - C. 26-31.
- Жаворонков М. М. Мистецтво ілюзіонізму в контексті сучасних тенденцій розвитку креативних індустрій України. - C. 32-37.
- Карпенко Д. В. Архетипи в українській хореографічній культурі та народно-сценічних танцях. - C. 38-44.
- Красненко О. Л. Театральна інтерактивність як модель комунікації в сучасній культурі. - C. 45-50.
Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
- Денисюк Ж. З. Стилістика кубізму у творчості українського художника-баталіста Леоніда Перфецького. - C. 51-59.
- Литвин С. Х., Карпов В. В., Пекарчук В. М., Філіна Т. В. Історична тематика в живописі Оксани Полтавець-Гуйди: жанрово-стилістичні особливості. - C. 60-65.
- Рева Т. С., Святненко А. В. Українське мистецтво витинанки: історичний ракурс і сучасність. - C. 66-71.
- Бардік М. А. Академізм у монументальному живописі Києво-Печерської лаври в кінці ХІХ – на початку ХХІ століття. - C. 72-80.
- Ясенєв О. П. Формування художньо-естетичних компетентностей у студентів-художників у процесі навчання в ЗВО. - C. 81-88.
- Янишин-Прийменко М. Т. Гендерні особливості європейської іконографії початку ХІХ століття: до проблеми аналізу зображень Марії Шимановської. - C. 89-94.
Музичне мистецтво
- Афоніна О. С. Музично-театральна творчість в логосі історії музики. - C. 95-101.
- Гнатишин О. Є. Про висвітлення фортепіанного мистецтва у галицькій публіцистиці 1930-х років (мета, проблематика, концептуальні авторські пріоритети). - C. 102-109.
- Фрайт О. В. Явища літературно-музичної жанрової міграції в українській фортепіанній творчості (друга половина ХІХ – перша третина ХХ століття). - C. 110-115.
- Микуланинець Л. М. Соната для скрипки і фортепіано With the Questions Віктора Теличка як взірець метафізичної біографії митця. - C. 116-121.
- Подунай Я. А. Українська попмузика 1990-х років: стильові виміри. - C. 122-127.
- Сирбу Г. В. Музично-хореографічні експерименти в спільних проєктах Джона Кейджа та Мерса Каннінгема як досвід переосмислення традиції модерн. - C. 128-134.
- Сошальський О. Ю. Музичне оформлення фільму у структурі фахових компетентностей кінокомпозитора. - C. 135-141.
- Сунь Юань Вокальна імпровізація в рок-музиці. - C. 142-146.
Сценічне мистецтво
- Погребняк Г. П. Режисерські пошуки відтворення подій війни засобами театрального мистецтва і кінематографу. - C. 147-153.
- Іващенко І. В., Стрельчук В. О. Феномен режисури Ромео Кастеллуччі: естетика метатеатральної форми руйнування. - C. 154-159.
| 2023 | | № 4
|
|
|
|