Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2015/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн..- Рівне Nova pedagogìčna dumka- Титул, зміст.
Філософія освіти. Історія освіти
- Бунчук О. Розвиток видавничої діяльності товариства шкільної освіти в контексті розвитку українського шкільництва (1917-1920 рр.). - C. 3-6.
Управління освітою. Профільне навчання
- Васильченко Л. Проблеми досягнення нової якості освіти та освітніх результатів. - C. 6-11.
- Капустеринська Т. Креативний лідер освітньої команди – керівник нової педагогічної формації. - C. 11-14.
- Мельник Н. Проблеми функціонування освітніх округів та шляхи їх розв’язання. - C. 15-19.
- Юзик О. Упровадження спецкурсів з елементами ІКТ у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників як основа нового мислення сучасного вчителя. - C. 20-22.
Сучасні освітні технології
- Кирилецька Г. Комп’ютерні технології при обробці результатів педагогічного експерименту. - C. 23-25.
- Корнієць О. Використання LimeSurvey для проведення опитувань у профорієнтаційній роботі вчителів природничо-математичних спеціальностей. - C. 26-32.
- Логвиненко Ю., Мазуренко В., Медведєв І. Вплив інформаційних технологій на сучасну систему освіти. - C. 32-36.
Психологія. Соціальна педагогіка. Робота з обдарованими дітьми
- Вовк О. Поняття готовності та її основні характеристики. - C. 36-39.
- Лоза Т. Форми та методи підготовки до самостійного життя вихованців ДБСТ у рамках їх соціально-педагогічної підтримки батьками-вихователями. - C. 40-43.
- Пінюгіна К. Психологічна характеристика особистості батьків, які мають дітей з особливостями психофізичного розвитку. - C. 43-46.
- Полицяк Н., Демчук О. Компетентність як особлива форма академічної обдарованості особистості. - C. 46-48.
- Сокуренко О. Підготовка педагогів до роботи з обдарованими учнями. - C. 48-51.
Мовознавство та література
- Богатирьова М. Методи вивчення лексики студентами-правознавцями як соціально-комунікативна технологія. - C. 51-55.
- Топчій Л. Сутність професійної підготовки майбутніх учителів-філологів у педагогіці вищої школи. - C. 55-60.
- Шацька Н. Особливості формування мовної культури особистості в суспільстві. - C. 60-62.
- Денисюк Л., Данілова Н. Абревіація сучасної англійської мови. - C. 63-65.
Початкова освіта. Дошкільне виховання
- Шутяк В. Проведення екскурсій із трудового навчання в початкових класах. - C. 66-68.
Історія. Правознавство
- Абдуліна Т. Нові загрози національній безпеці Україні: аналіз наукових поглядів. - C. 69-72.
- Олексін Ю. "Людиноцентрична" модель змісту шкільної історичної освіти. - C. 73-74.
- Омельчук В., Токар Ю. Волинь як культурно-освітній слов’янський і український регіон. - C. 74-78.
Природознавство. Технології
- Белешко Д. Метод доведення від супротивного. Деякі питання методики. Позакласна робота. - C. 79-84.
- Бочко О. Картографічне моделювання земель за матеріалами дистанційного зондування. - C. 85-87.
- Науменко С. Практичні роботи як метод оцінювання географічної компетентності учнів. - C. 87-91.
- Бухальська С., Шамро Н. Теоретичні аспекти реалізації міжпредметної інтеграції в процесі викладання медичної біології у вищих медичних навчальних закладах. - C. 92-95.
- Хмеляр І., Щупак О. Педагогічні умови формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх медичних працівників. - C. 95-98.
Фізична культура
- Оксенюк І. Особливості фізичного виховання студентів у контексті формування професійної компетентності. - C. 98-100.
- Павлюк Р. Педагогічні умови формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичного виховання у процесі фахової підготовки. - C. 101-103.
- Федорець В. Інтегративні та соціокультурні аспекти використання наративного підходу для розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури. - C. 103-114.
Виховні технології. Позашкільна освіта
- Іскра Л. Втілення ідей формування миротворчих поглядів учнів у сучасній загальноосвітній школі. - C. 114-117.
- Кубай Н. Патріотичні мотиви творчості Т. Шевченка в контексті козацької педагогіки. - C. 118-121.
- Процюк В. Формування громадянських цінностей у процесі соціалізації особистості. - C. 122-125.
Музика. Естетика
- Крет З. Cучасне духове виконавство і його розвиток. - C. 125-127.
- Цюлюпа Н., Мартинюк В. Розвиток творчих здібностей учнів дитячих музичних шкіл у процесі гри на фортепіано. - C. 128-130.
Матеріали Всеукраїнських педагогічних читань "Національно-патріотичне виховання: витоки ідей для розвитку української школи"
- Завалевський Ю. Педагогічні технології формування конкурентоспроможного вчителя в умовах діяльності районних методичних центрів (із досвіду роботи). - C. 131-135.
- Кириленко С. Просоціальна поведінка дітей та учнівської молоді як складова утвердження громадянського суспільства в Україні. - C. 135-140.
- Кіян О. Батьківсько-вчительська взаємодія як педагогічний феномен морально-духовного виховання молодших підлітків. - C. 140-145.
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної офлайн-конференції "Науково-методологічні засади державної стратегії розвитку післядипломної освіти в Україні: європейський контекст"
- Василенко Н. Система післядипломної педагогічної освіти як індикатор якості регіональних освітніх послуг європейського виміру. - C. 145-149.
- Ворон О. Інформаційна культура як загальнонаукова та педагогічна проблема. - C. 149-151.
- Долід В. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників у Нігерії. - C. 152-155.
- Жорова І. Ретроспективний аналіз розвитку системи післядипломної педагогічної освіти України (40-і роки ХХ – початок ХХІ століття). - C. 155-159.
- Клічук А. Особливості удосконалення професійної самореалізації педагога в умовах "ціннісної анархії". - C. 160-163.
- Клічук О. Роль сучасних інформаційних технологій у пошуку оптимальних рішень в економіці. - C. 163-165.
- Мазаєва К. Використання дистанційної освіти як засобу підготовки вчителя біології до формування екологічної свідомості. - C. 165-167.
- Марчук О. Діяльність бібліотек "Просвіти" на Волині на початку ХХ століття: постулати "правильника". - C. 168-170.
- Назаренко Л. Креативне середовище як засіб підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів. - C. 171-173.
- Одайник С. Посилення інноваційності у сфері підвищення кваліфікації і професійного розвитку педагогічних працівників. - C. 173-176.
- Ященко Е. Комунікативний аспект готовності педагогічних працівників до інноваційної діяльності у сфері післядипломної освіти. - C. 176-180.
| 2015 | | № 1 (81)
|
|
|
|