Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2015/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн..- Рівне Nova pedagogìčna dumka- Титул, зміст.
Управління освітою. Профільне навчання
- Лавренчук А. Формування нової політики підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів та стратегічні альтернативи її забезпечення в післядипломній освіті. - C. 3-7.
- Гавлітіна Т. Концептуальні ідеї підготовки дорадників в освіті. - C. 7-12 .
- Любченко Н. Інтеграція діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти в єдиному освітньо-інформаційному просторі як чинник іноваційного розвитку. - C. 12-16.
- Міршук О. Специфіка професійної підготовки магістрів військово-соціального управління до педагогічної діяльності. - C. 16-21 .
- Ткачук Н. Організація профільного навчання в контексті провідних підходів нового державного стандарту. - C. 21-24.
- Шандиба О. Інформаційно-знаннєва інфраструктура для системи післядипломної підготовки інженерних кадрів. - C. 25-28.
Сучасні освітні технології
- Антіпова Н. Теоретичний аналіз понятійно-категоріального апарату компетентнісного підходу в професійній освіті. - C. 28-31.
- Васильченко Л. Технологічний підхід до навчання як необхідна умова досягнення нової якості освіти. - C. 32-36.
- Кириленко К. Структурно-функціональна модель формування інноваційної культури майбутніх фахівців культурології у вищому навчальному закладі. - C. 36-43.
- Олексієнко С. Особливості використання вільного програмного забезпечення при вивченні предмета "Креслення". - C. 44-46.
- Сасюк З. Сучасні тенденції викладання інженерної графіки у вищих навчальних закладах. - C. 46-50.
- Марченко О. Формуюче оцінювання як перспективний шлях розвитку нового педагогічного мислення. - C. 50-54.
Психологія. Соціальна педагогіка. Робота з обдарованими дітьми
- Голубєва І. Організаційно-педагогічні умови навчання обдарованих учнів - представників різних культур та мовного розмаїття у США. - C. 55-58.
- Шевчук Ю. Психологічна характеристика причин і типів поведінкових порушень у дітей молодшого шкільного віку. - C. 58-61.
Мовознавство та література
- Діденко Н. Урахування психічних процесів у мовленнєвій позакласній діяльності учнів профільних філологічних класів. - C. 62-65.
- Лавренчук В. Канони інтерпретації образу гетьмана Мазепи в зарубіжній літературі. - C. 66-68.
- Марлова А. Комплекс педагогічних умов підготовки майбутніх лікарів до читання іншомовної фахової літератури. - C. 69-71.
- Родчин З. Формування лексичної компетентності в студентів вищих медичних навчальних закладів на заняттях з української мови як іноземної. - C. 72-75.
- Чеп'якова І. Методика навчання похідних дієслів давньогрецької мови на етапі аналітичного та синтетичного читання. - C. 75-79.
Фізика. Математика
- Кирилецька Г., Бортнік М. Формування в учнів умінь застосовувати допоміжні елементи при розв'зуванні задач. - C. 80-83.
- Крівцов В. Деякі аспекти застосування спорідненості при розв'язуванні задач в ортогональних проекціях. - C. 84-88.
- Новоселецький М., Нечипорук Б., Тищук В. Аналіз концепцій становлення і розвитку науки про природу і властивості світла. - C. 88-93.
- Цецик С. Компетентнісний підхід до процесу математичної підготовки майбутніх екологів. - C. 93-97.
Початкова освіта. Дошкільне виховання
- Павлюк Т. Підготовка майбутніх вихователів до використання комп'ютерних ігор у педагогічному процесі дошкільних навчальних закладів. - C. 97-100.
Істрія. Правознавство
- Олексін Ю. Мета і завдання профільного навчання історії старшокласників. - C. 100-105.
Природознавство. Технології
- Лисиця Д., Хмеляр І. Особливості формування здоров'язберігаючої компетентності в студентів стоматологічного фаху медичних коледжів. - C. 106-110.
- Вершинська О. Теоретико-методологічні аспекти розвитку професійної мотивації майбутніх фахівців із маркетингу. - C. 110-112.
- Лотоцька Л. Поширеність споживання енергетичних напоїв серед студентів медичного університету. - C. 113-118.
Фізична культура
- Федорець В. Інтегративне використання педагогічних, психологічних та соціокультурних підходів для збереження репродуктивного здоров'я жінки в контексті розвитку здоров'язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури. - C. 119-131.
Виховні технології. Позашкільна освіта
- Ганжа М. Вплив предметної творчості на розвиток дитячої особистості в історичній ретроспективі. - C. 132-135.
- Журба К. Справедливість у смисложиттєвому вимірі особистості. - C. 136-139.
- Кубай Н. Козацька педагогіка в контексті Програми "Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України". - C. 140-143.
- Куцак Ю. Драматичне виховання як предмет педагогічного аналізу в країнах західнослов'янського світу. - C. 143-145.
- Лаппо В. Організаційно-методичні засади духовного розвитку особистості студента в освітньому просторі вищого навчального закладу. - C. 146-149.
- Русіна Н., Петрова О., Кийко Н. Використання інноваційних форм позааудиторної роботи студентів із метою підготовки висококваліфікованого фахівця із землеустрою: практичний аспект. - C. 149-153.
- Сойчук Р. Національні цінності як регулятор національного самоствердження особистості. - C. 153-158.
Музика. Естетика
- Бухальська С., Бухальський О. Актуалізація художньо-естетичного виховання студентів-медиків засобами музичного мистецтва. - C. 158-161.
- Заходякін О. Гра на музичному інструменті як процес формування фахової майстерності майбутнього педагога. - C. 161-164.
- Калустьян О. Оптимізація традиційних методик у контексті сучасних тенденцій викладання гармонії у вищих навчальних закладах мистецького спрямування. - C. 164-167.
- Мазур Д. Музика як важливий чинник впливу на емоційну сферу людини: історико-теоретичний аспект. - C. 168-171.
- Палаженко О. Сутність та структура виконавських умінь музиканта-духовика. - C. 172-173.
- Столярчук Б. Маловідомі сторінки життя та творчості фольклориста Юрія Цехміструка. - C. 174-178.
- Цюлюпа С., Цюлюпа Н. Еволюція духового інструментально-ансамблевого виконавства в Україні. - C. 178-182.
Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції "Нове педагогічне мислення в контексті сучасного європейського освітньо-інформаційного простору"
- Веліховська А. Дидактичні засади формування інформаційного освітнього середовища навчального закладу. - C. 183-186.
- Лапшина І. Самопрезентація та самопозиціювання педагога засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 187-189.
- Нечипорук Л. Ноосферне мислення: гуманістичні виклики ХХІ століття. - C. 190-192.
Матеріали всеукраїнського семінару "Формування інформаційно-освітнього середовища: ІТ-підтримка регіональної системи освіти"
- Дегтярьова Г. ІК-компетентність учителів філологічних дисциплін: суть і структура. - C. 193-200.
- Зоря Ю. Використання телекомунікаційних технологій у патріотичному вихованні учнівської молоді. - C. 201-204.
- Орос В. Формування ІКТ-компетентності педагога у системі неперервної освіти. - C. 204-206.
- Сокол І. Рекомендації щодо оцінювання діяльності учнів під час реалізації навчальних веб-квестів. - C. 207-210.
- Телятник К. Взаємодія "вчитель-учень" у навчальному середовищі вчительського веб-ресурсу. - C. 211-214.
| 2015 | | № 2 (82)
|
|
|
|