Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2015/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн..- Рівне Nova pedagogìčna dumka- Титул, зміст.
- Бунчук О. Організаційно-педагогічна діяльність Товариства шкільної освіти в умовах боротьби за збереження української школи в часи денікінської окупації (вересень-грудень 1919 року). - C. 3-5.
- Люшин М. Методичне забезпечення перебудови освіти на Рівненщині (1990-1999 рр.). - C. 6-8.
- Завалевський Ю. Творча самореалізація особистості вчителя як головна умова професійної діяльності. - C. 9-12.
- Загородня А. Проблема професійної підготовки фахівців економічної галузі у педагогічній теорії. - C. 12-15.
- Єрмак Ю. Проблема професійного самопізнання особистостів процесі фахової підготовки майбутнього вчителя. - C. 15-18.
- Ковбасюк Т. Формування компетентності педагогічних працівників до здійснення професійно-педагогічної та міжособистісної професійної комунікації. - C. 18-22.
- Рідей Н., Шолудяк А., Богуцький Ю. Сучасний стан дослідження у сфері управління освітою: аналіз керівництва ВНЗ. - C. 22-30.
- Гарник І., Пантюк М. Інформаційні та комунікаційні технології у системі дошкільної освіти Великої Британії. - C. 31-34.
- Калачова Л. Особливості використання технологій відео конференції у діяльності працівників закладів післядипломної педагогічної освіти. - C. 35-38.
- Ручинська Н., Семененко І. Основні підходи до визначення поняття змішаного навчання. - C. 38-41.
- Мандрик Н. Загальнонаціональна мова як засіб освіти в Україні. - C. 42-45.
- Дубцова О. Успішна комунікація в групі: e-learning. - C. 45-47.
- Зелез І. Вивчення іноземної мови (української) у вищих медичних навчальних закладах України. - C. 48-50.
- Огринчук О. Проблема формування навичок монологічного та діалогічного мовлення у методиці навчання студентів-іноземців. - C. 50-52.
- Павелків К. Рефлексивні засади професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. - C. 53-56.
- Яценюк Н. Підготовка фахівців іноземної мови у навчальних закладах України кінця ХІХ-ХХ ст.. - C. 57-61.
- Демчук О. Теоретичні підходи до вивчення життєвої компетентності особистості. - C. 62-65.
- Полицяк Н. Формування психолого-педагогічної компетентності педагогів, які працюють з академічно обдарованими учнями. - C. 66-68.
- Глінчук Ю. Формування в майбутніх учителів початкових класів ціннісного ставлення до професійної працеохоронної діяльності. - C. 69-71.
- Михасюк Т. Формування мовленнєвих умінь молодших школярів засобами народного календаря. - C. 72-77.
- Антіпова Н., Рідей Н., Антіпов І. Формування фахової компетентності у бакалаврів селекціонерів-генетиків. - C. 78-83.
- Віднічук М., Андрєєв О. Ознайомлення учнів середньої школи з основами нанотехнологій. - C. 83-88.
- Зазуліна Л. Здоров'язбережувальне навчання як провідний аспект функціонування моделі Школи повного дня. - C. 88-92.
- Кристопчук Т. Полікультурне виховання у системі педагогічної освіти в країнах Західної Європи. - C. 92-95.
- Лаппо В. Актуалізація етнопедагогічних традицій у виховному процесі ВНЗ - важливий чинник формування духовних цінностей студенства. - C. 95-98.
- Ковальський Р. Сутність професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 98-101.
- Потапчук Т. Становлення хорового мистецтва в Україні. - C. 102-105.
- Білик Н. Школа новаторства - трансформатор новацій в освітній системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників. - C. 106-110.
- Кендюхова А. Удосконалення професійної компетентності педагога за допомогою технології "портфоліо". - C. 111-115.
- Колосова Л. Інноваційна методична робота як обов'язковий елемент професійно-педагогічної діяльності методистів районних (міських) науково-методичних установ. - C. 115-119.
- Ляхоцька Л. Відкрита післядипломна педагогічна освіта: стан та перспективи розвитку. - C. 119-121.
- Пулатова Л., Місінькевич О. Мовна когніція як складова полілінгвального світогляду особистості. - C. 122-125.
- Рак Н. Дослідження особливостей професійної підготовки особистості. - C. 125-128.
- Сніговська О., Малахіті А. Формування мотивації в студентів-міжнародників ОНУ ім. І. І. Мечникова при вивченні професійної новогрецької мови. - C. 128-131.
- Тусик Н. Модель розвитку навичок міжкультурної комунікації. - C. 132-135.
| 2015 | | № 3 (83)
|
|
|
|