Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2019/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул, зміст.
  2. Осіпчук Н. Розвиток іншомовної освіти в технічних закладах вищої освіти України (1955–1969 роки). - C. 3-7.
  3. Очеретяний А. Трансформація життєвих цінностей українських та американських студентів у ХХІ столітті. - C. 7-11.
  4. Поліщук І. Науково-педагогічний портрет Т. Д. Дем'янюк. - C. 11-15.
  5. Шеретюк Р., Стоколос Н. Педагогічні новації Йосифа де Каласанса (1557–1648) як "соціальна реформа" ранньомодерної доби. - C. 15-19.
  6. Юзик М. Розвиток педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти України та Словаччини. - C. 19-24.
  7. Лунячек В., Рубан Н. Компетентнісна модель працівника закладу загальної середньої освіти у сфері інтелектуальної власності. - C. 25-33.
  8. Саприкіна Н. Якість освіти в контексті нової педагогічної парадигми. - C. 33-37.
  9. Дивак В., Юрченко Ю. Використання медіаінформаційних технологій у змішаному навчанні системи відкритої освіти. - C. 38-41.
  10. Козяр М., Парфенюк О. Чотиривимірна графіка як новий етап графічної підготовки здобувачів вищої освіти в технічних закладах вищої освіти. - C. 42-46.
  11. Корольчук В. Хмарні сервіси для виконання колективних проєктів у процесі підготовки майбутніх ІТ-фахівців: аналіз та критерії добору. - C. 46-51.
  12. Овчарук О. Цифрова компетентність учителя: міжнародні тенденції та рамки. - C. 52-55.
  13. Сороко Н., Рокоман О. Функції та роль STEAM-орієнтованого освітнього середовища основної школи для розвитку STEAM-освіти. - C. 55-60.
  14. Тимчина Н., Тимчина В. Підсилення мотивації учасників освітнього процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 60-64.
  15. Штрімайтіс О., Филипюк О., Нестерук Т. Використання інтеграційних технологій як запорука продуктивного освітнього процесу. - C. 65-68.
  16. Якимчук І. Формування медіаосвітніх компетентностей у викладачів коледжу: теоретичний аспект. - C. 69-73.
  17. Яцишин А., Романенко Є., Дейнега І., Яцишин А., Ковач В. Хмарні технології та перспективи їх використання в підготовці майбутніх докторів філософії. - C. 74-79.
  18. Коврігіна Л. Проблема формування та розвитку педагогічної майстерності педагога інклюзивного класу. - C. 80-84.
  19. Нелін Є. Розвиток ідей психоаналітичної педагогіки в науково-практичній діяльності Анни Фрейд. - C. 85-88.
  20. Співак Я. Акмеологічні аспекти професійної підготовки соціальних працівників в умовах неперервної освіти. - C. 88-91.
  21. Сушик Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології формування здорового способу життя дітей підліткового та юнацького віку з використанням методу "рівний – рівному". - C. 91-95.
  22. Заводна Л. Неологізми, виникнення яких зумовлено сучасними модернізаційними процесами у вітчизняній освіті. - C. 96-100.
  23. Озарчук І. Особливості здобуття іншомовної освіти в закладах вищої освіти країн Балтії. - C. 100-103.
  24. Сердюк Т. Формування системного мислення здобувачів освіти на заняттях з історії України за допомогою наочних засобів навчання. - C. 104-108.
  25. Михасюк Т. Вплив родинних цінностей на формування духовності та мовленнєвий розвиток молодшого школяра. - C. 108-111.
  26. Онищук І. Чинники розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в художній діяльності. - C. 112-115.
  27. Гребінь С., Варламова І. Вивчення глобальних проблем людства у формуванні екологічної компетентності учнів. - C. 116-118.
  28. Клочко О. Концептуалізація дискурсивно-комунікативної моделі розвитку здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя інформатики. - C. 119-124.
  29. Лейбик Л. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в контексті розвитку творчих здібностей студентів на заняттях з фізики та астрономії. - C. 125-129.
  30. Березівська Л. В. О. Сухомлинський про роль бібліотеки в організації методичної роботи школи. - C. 130-133.
  31. Бухальська С., Голобош Г. Формування толерантності студентів у виховному просторі медичних закладів вищої освіти. - C. 134-137.
  32. Ворон О. Педaгoгікa партнерства в cпaдщині В. O. Cухoмлинcькoгo. - C. 138-141.
  33. Галатюк Т., Галатюк Ю. Творча пізнавальна ситуація як чинник формування методологічної культури учня. - C. 142-145.
  34. Гладун В. Партисипація учнівської молоді як складова формування громадянської компетентності. - C. 145-149.
  35. Ковбасюк Т. Моральні цінності сучасного виховання. - C. 149-153.
  36. Кропочева Н. Бібліографічна складова системи інформаційного супроводу наукових досліджень із національно-патріотичного виховання. - C. 153-158.
  37. Лавренчук В., Лавренчук М. Ціннісні концепти Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи. - C. 158-161.
  38. Павлова О. Аспекти партнерського підходу в педагогічній системі В. О. Сухомлинського. - C. 161-163.
  39. Харченко Н. Василь Сухомлинський про педагогічну майстерність учителя. - C. 164-166.
  40. Гнепа О. Музикотерапія в освітньому процесі педагогічного коледжу. - C. 167-170.
  41. Даюк Ж., Мосійчук А. Дитяча фортепіанна музика на теренах України. - C. 170-173.
  42. Димченко С., Калашніков І. Музична орнаментика та її роль у формуванні виконавської майстерності студентів класу баяна. - C. 173-177.
  43. Карам Муайяд Ахмед Особливості формування естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 178-181.
  44. Прокопчук (Дикало) В. Законодавче забезпечення розвитку мистецького краєзнавства в Україні. - C. 181-185.
  45. Рокіщук І., Калашніков О. Роль еквалайзера в роботі з музичною матерією в контексті створення звукового образу. - C. 185-189.
  46. Фіськов Г. Особливості формування морально-естетичних якостей студентів кафедри народних інструментів у процесі занять в оркестровому колективі. - C. 189-191.
  47. Галатюк М. Соціально-педагогічний аспект розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання. - C. 192-195.
  48. Федорець В. Концептуалізація інтелектуально-ціннісного компонента здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури. - C. 195-199.
2019
№ 4 (100)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського