Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2019/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн..- Рівне Nova pedagogìčna dumka- Титул, зміст.
- Осіпчук Н. Розвиток іншомовної освіти в технічних закладах вищої освіти України (1955–1969 роки). - C. 3-7.
- Очеретяний А. Трансформація життєвих цінностей українських та американських студентів у ХХІ столітті. - C. 7-11.
- Поліщук І. Науково-педагогічний портрет Т. Д. Дем'янюк. - C. 11-15.
- Шеретюк Р., Стоколос Н. Педагогічні новації Йосифа де Каласанса (1557–1648) як "соціальна реформа" ранньомодерної доби. - C. 15-19.
- Юзик М. Розвиток педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти України та Словаччини. - C. 19-24.
- Лунячек В., Рубан Н. Компетентнісна модель працівника закладу загальної середньої освіти у сфері інтелектуальної власності. - C. 25-33.
- Саприкіна Н. Якість освіти в контексті нової педагогічної парадигми. - C. 33-37.
- Дивак В., Юрченко Ю. Використання медіаінформаційних технологій у змішаному навчанні системи відкритої освіти. - C. 38-41.
- Козяр М., Парфенюк О. Чотиривимірна графіка як новий етап графічної підготовки здобувачів вищої освіти в технічних закладах вищої освіти. - C. 42-46.
- Корольчук В. Хмарні сервіси для виконання колективних проєктів у процесі підготовки майбутніх ІТ-фахівців: аналіз та критерії добору. - C. 46-51.
- Овчарук О. Цифрова компетентність учителя: міжнародні тенденції та рамки. - C. 52-55.
- Сороко Н., Рокоман О. Функції та роль STEAM-орієнтованого освітнього середовища основної школи для розвитку STEAM-освіти. - C. 55-60.
- Тимчина Н., Тимчина В. Підсилення мотивації учасників освітнього процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 60-64.
- Штрімайтіс О., Филипюк О., Нестерук Т. Використання інтеграційних технологій як запорука продуктивного освітнього процесу. - C. 65-68.
- Якимчук І. Формування медіаосвітніх компетентностей у викладачів коледжу: теоретичний аспект. - C. 69-73.
- Яцишин А., Романенко Є., Дейнега І., Яцишин А., Ковач В. Хмарні технології та перспективи їх використання в підготовці майбутніх докторів філософії. - C. 74-79.
- Коврігіна Л. Проблема формування та розвитку педагогічної майстерності педагога інклюзивного класу. - C. 80-84.
- Нелін Є. Розвиток ідей психоаналітичної педагогіки в науково-практичній діяльності Анни Фрейд. - C. 85-88.
- Співак Я. Акмеологічні аспекти професійної підготовки соціальних працівників в умовах неперервної освіти. - C. 88-91.
- Сушик Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології формування здорового способу життя дітей підліткового та юнацького віку з використанням методу "рівний – рівному". - C. 91-95.
- Заводна Л. Неологізми, виникнення яких зумовлено сучасними модернізаційними процесами у вітчизняній освіті. - C. 96-100.
- Озарчук І. Особливості здобуття іншомовної освіти в закладах вищої освіти країн Балтії. - C. 100-103.
- Сердюк Т. Формування системного мислення здобувачів освіти на заняттях з історії України за допомогою наочних засобів навчання. - C. 104-108.
- Михасюк Т. Вплив родинних цінностей на формування духовності та мовленнєвий розвиток молодшого школяра. - C. 108-111.
- Онищук І. Чинники розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в художній діяльності. - C. 112-115.
- Гребінь С., Варламова І. Вивчення глобальних проблем людства у формуванні екологічної компетентності учнів. - C. 116-118.
- Клочко О. Концептуалізація дискурсивно-комунікативної моделі розвитку здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя інформатики. - C. 119-124.
- Лейбик Л. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в контексті розвитку творчих здібностей студентів на заняттях з фізики та астрономії. - C. 125-129.
- Березівська Л. В. О. Сухомлинський про роль бібліотеки в організації методичної роботи школи. - C. 130-133.
- Бухальська С., Голобош Г. Формування толерантності студентів у виховному просторі медичних закладів вищої освіти. - C. 134-137.
- Ворон О. Педaгoгікa партнерства в cпaдщині В. O. Cухoмлинcькoгo. - C. 138-141.
- Галатюк Т., Галатюк Ю. Творча пізнавальна ситуація як чинник формування методологічної культури учня. - C. 142-145.
- Гладун В. Партисипація учнівської молоді як складова формування громадянської компетентності. - C. 145-149.
- Ковбасюк Т. Моральні цінності сучасного виховання. - C. 149-153.
- Кропочева Н. Бібліографічна складова системи інформаційного супроводу наукових досліджень із національно-патріотичного виховання. - C. 153-158.
- Лавренчук В., Лавренчук М. Ціннісні концепти Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи. - C. 158-161.
- Павлова О. Аспекти партнерського підходу в педагогічній системі В. О. Сухомлинського. - C. 161-163.
- Харченко Н. Василь Сухомлинський про педагогічну майстерність учителя. - C. 164-166.
- Гнепа О. Музикотерапія в освітньому процесі педагогічного коледжу. - C. 167-170.
- Даюк Ж., Мосійчук А. Дитяча фортепіанна музика на теренах України. - C. 170-173.
- Димченко С., Калашніков І. Музична орнаментика та її роль у формуванні виконавської майстерності студентів класу баяна. - C. 173-177.
- Карам Муайяд Ахмед Особливості формування естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 178-181.
- Прокопчук (Дикало) В. Законодавче забезпечення розвитку мистецького краєзнавства в Україні. - C. 181-185.
- Рокіщук І., Калашніков О. Роль еквалайзера в роботі з музичною матерією в контексті створення звукового образу. - C. 185-189.
- Фіськов Г. Особливості формування морально-естетичних якостей студентів кафедри народних інструментів у процесі занять в оркестровому колективі. - C. 189-191.
- Галатюк М. Соціально-педагогічний аспект розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання. - C. 192-195.
- Федорець В. Концептуалізація інтелектуально-ціннісного компонента здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури. - C. 195-199.
| 2019 | | № 4 (100)
|
|
|
|