Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2020/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн..- Рівне Nova pedagogìčna dumka- Титул, зміст.
- Демченко В. Розвиток латерального мислення у здобувачів освіти як важливої складової креативного мислення. - C. 3-6.
- Бурак В. Модернізація професійної підготовки фахівців готельно-ресторанного господарства в закладах вищої освіти. - C. 7-12.
- Климчук О. Аксіологічна складова європейських підходів до професійної підготовки корпусу медичних сестер. - C. 12-16.
- Осіпчук Н., Осадча Н. Іншомовна освіта у технічних закладах вищої освіти Республіки Польщі. - C. 16-20.
- Дембіцька С., Пугач С. Удосконалення організації науково-дослідної роботи студентів як складової професійної підготовки в закладах вищої освіти. - C. 21-24.
- Констанкевич Л., Боремчук Л., Радкевич М. Використання сервісу Google Classroom у процесі дистанційного навчання. - C. 25-29.
- Литвинова С., Мар'єнко М. Програма навчальної дисципліни "Хмаро орієнтовані технології підтримки науково-освітньої діяльності" для підготовки здобувачів вищої освіти ступеня "доктор філософії". - C. 30-36.
- Пустовіт Г., Сивохоп Я. Упровадження STEM-освіти на уроках географії: дидактична складова. - C. 37-41.
- Демчук О. Змістовно-організаційні особливості технології формування життєвої компетентності майбутніх психологів. - C. 42-45.
- Шпичак І. Психолого-педагогічні умови компетентнісно орієнтованого розвитку особистості. - C. 45-49.
- Заводна Л. Суржик: мовна патологія чи норма українського суспільства?. - C. 50-53.
- Златів Л. Трансформація лінгвометодичної підготовки майбутнього вчителя-словесника в умовах викликів сьогодення. - C. 54-59.
- Паніна Л. Ментальна карта як засіб візуалізації навчальної інформації учнями закладів загальної середньої освіти на уроках української мови та літератури. - C. 60-63.
- Томашевська А., Русалкіна Л. Технологія формування у майбутніх студентів-фармацевтів умінь самостійного вивчення фахової медичної літератури. - C. 64-67.
- Шевчук Т. Особливості вживання пейоратива "негідник" в українській мові. - C. 68-73.
- Петренко І. До питання про організацію простору класних кімнат у церковнопарафіяльних школах українських губерній (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.). - C. 74-78.
- Войтків Г. Організація електронного навчання фізики в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти. - C. 79-83.
- Галатюк Т., Галатюк Ю. Формування методологічної культури учнів з фізики у процесі творчої пізнавальної діяльності. - C. 83-86.
- Лейбик Л. Формування цілісності сприйняття світу в студентів педагогічного коледжу у процесі вивчення предмета "Фізика та астрономія". - C. 86-91.
- Попадич О. Підготовка вчителя до формування правових знань молодших школярів у процесі застосування диференційованого підходу. - C. 92-95.
- Сяська І. До проблеми вивчення стану сформованості екологічної компетентності майбутніх учителів природничих дисциплін. - C. 96-101.
- Харченко Н. Використання методу експертного опитування педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти в адвокації основ домедичної допомоги. - C. 101-107.
- Давидюк Н. Моніторинг формування ціннісних ставлень учнів 5-11 класів у процесі реалізації Програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини (2008-2020 роки). - C. 108-114.
- Коврігіна Л., Орлова О. Особливості самовдосконалення як категорії розвитку особистості учня. - C. 114-117.
- Овдійчук В. Філософські основи поняття критичного мислення. - C. 118-120.
- Sytchenko А. Subjective experience of pupils-readers as a factor of competence learning of literature. - C. 121-124.
- Шелюх О., Вовчаста Н. Формування національної ідентичності в курсантів військових закладів вищої освіти. - C. 125-128.
- Цюлюпа Н., Любченко М. Методичні засади професійної підготовки студентів класу фортепіано у мистецьких закладах вищої освіти. - C. 129-132.
- Верітов О. Структурно-логічна схема формування підприємницької культури бакалаврів фізичної культури і спорту. - C. 133-136.
- Чепурка О. Створення інноваційного суб’єкт- суб’єктного середовища для підготовки майбутніх бакалаврів фізичної терапії в закладах вищої освіти. - C. 136-140.
| 2020 | | № 4 (104)
|
|
|
|