Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2021/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн..- Рівне Nova pedagogìčna dumka- Титул.
- Зміст.
Філософія освіти. Порівняльна педагогіка.Історія освіти
- Harbar K., Ivaniuk І., Bohdanov S. Knowledge translation approaches for teachers: foreign experience and ukrainian perspectives. - C. 3-9.
- Ковалишин О. Академічний дім - освітньо-просвітницький осередок Наукового товариства імені Шевченка у Львові (1905-1939 роки). - C. 9-14.
- Білавич І. Становлення і розвиток гігієнічної просвіти дітей та юнацтва в закладах освіти Галичини наприкінці ХІХ - у 30-х роках ХХ століть. - C. 14-19.
Управління освітою. Профільне навчання
- Віролайнен О. Особливості управлінської діяльності в умовах упровадження технологій змішаного навчання в закладі загальної середньої освіти. - C. 20-25.
- Вознюк Л., Шапран Л. Формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти. - C. 25-31.
- Лютко О., Зиль В. Філософія оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в контексті компетентнісного підходу. - C. 31-36.
- Пастовенський О. Особливості планування в умовах розвитку освітніх систем. - C. 36-41.
- Сойчук Р. Сучасні вимоги до майбутнього педагога об’єднаної Європи ХХІ століття. - C. 41-47.
- Соловей М. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів повної загальної середньої освіти в сучасних умовах: організаційний аспект. - C. 48-53.
- Федяєва В., Щербина В. Педагогіка в системі професійної освіти. - C. 54-59.
- Бучковська О., Веремчук О. Мультикультурний підхід до професійної підготовки фахівців у закладі вищої освіти. - C. 60-64.
Сучасні освітні технології
- Констанкевич Л., Радкевич М., Лехіцький Т. Мобільні додатки як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів Нової української школи. - C. 65-70.
- Ворон Ольга Аспекти впровадження педагогіки партнерства в Новій українській школі. - C. 70-76.
Психологія. Соціальна педагогіка. Робота з обдарованими дітьми
- Ворон Оксана, Ворон Олена Соціальні програми для дітей і молоді у харитативній роботі католицьких церков України. - C. 77-80.
- Кошелева Н. Розроблення критеріального апарату оцінювання психологічної компетентності майбутніх викладачів української мови та літератури. - C. 81-85.
- Коваленко В., Мар’єнко М., Сухіх А. Особливості впровадження змішаного навчання у закладах загальної середньої освіти. - C. 86-90.
- Савчук Б., Ковальчук В. Формування конфліктологічної компетентності майбутніх педагогів як складника педагогічної майстерності. - C. 91-95.
Мовознавство та література
- Гончарук С., Малімон Л. Особливості навчання аудіювання учнів у закладах базової середньої освіти. - C. 96-101.
- Козіцька О., Поліщук Н. Види вправ на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) для студентів психологічних спеціальностей. - C. 101-106.
- Шингоф І. Формування культури професійного саморозвитку вчителя-словесника в післядипломній педагогічній освіті. - C. 106-110.
Фізика. Математика
- Крутова Н. Імовірнісно-статистична змістова лінія у продуктивному навчанні шкільної математики. - C. 111-115.
Виховання особистості. Позашкільна освіта
- Бордюк В., Ковбасюк Т. Формування духовності зростаючої особистості в умовах соціалізуючих викликів сучасності. - C. 116-121.
- Паніна Л., Авдимирець Л. Формування громадянської відповідальності як складової громадянської компетентності здобувачів освіти закладу загальної середньої освіти. - C. 122-126.
- Шепель М. Роль куратора академічної групи у становленні майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи як професіоналів. - C. 127-134.
Музика. Естетика
- Закопець М. Європейський досвід формування фахової компетентності виконавців-духовиків у закладах вищої освіти. - C. 135-140.
- Кармазін А. Марко Кропивницький та українська музична культура (за матеріалами Музею театрального, музичного та кіномистецтва України). - C. 141-145.
- Онищук В. Вплив неформальної освіти на формування особистості студента мистецького закладу вищої освіти. - C. 146-149.
- Столярчук Б. Маловідомі сторінки життя Миколи Лисенка на Рівненщині. - C. 150-153.
Зустріч з педагогами-новаторами
- Люшина В. Хіба можна не любити професію, яка дає натхнення (з історії педагогічної династії Варвари Вангрет). - C. 154-157.
| 2021 | | № 3 (107)
|
|
|
|