Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2021/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософія освіти. Порівняльна педагогіка.Історія освіти

  4. Harbar K., Ivaniuk І., Bohdanov S. Knowledge translation approaches for teachers: foreign experience and ukrainian perspectives. - C. 3-9.
  5. Ковалишин О. Академічний дім - освітньо-просвітницький осередок Наукового товариства імені Шевченка у Львові (1905-1939 роки). - C. 9-14.
  6. Білавич І. Становлення і розвиток гігієнічної просвіти дітей та юнацтва в закладах освіти Галичини наприкінці ХІХ - у 30-х роках ХХ століть. - C. 14-19.
  7. Управління освітою. Профільне навчання

  8. Віролайнен О. Особливості управлінської діяльності в умовах упровадження технологій змішаного навчання в закладі загальної середньої освіти. - C. 20-25.
  9. Вознюк Л., Шапран Л. Формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти. - C. 25-31.
  10. Лютко О., Зиль В. Філософія оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в контексті компетентнісного підходу. - C. 31-36.
  11. Пастовенський О. Особливості планування в умовах розвитку освітніх систем. - C. 36-41.
  12. Сойчук Р. Сучасні вимоги до майбутнього педагога об’єднаної Європи ХХІ століття. - C. 41-47.
  13. Соловей М. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів повної загальної середньої освіти в сучасних умовах: організаційний аспект. - C. 48-53.
  14. Федяєва В., Щербина В. Педагогіка в системі професійної освіти. - C. 54-59.
  15. Бучковська О., Веремчук О. Мультикультурний підхід до професійної підготовки фахівців у закладі вищої освіти. - C. 60-64.
  16. Сучасні освітні технології

  17. Констанкевич Л., Радкевич М., Лехіцький Т. Мобільні додатки як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів Нової української школи. - C. 65-70.
  18. Ворон Ольга Аспекти впровадження педагогіки партнерства в Новій українській школі. - C. 70-76.
  19. Психологія. Соціальна педагогіка. Робота з обдарованими дітьми

  20. Ворон Оксана, Ворон Олена Соціальні програми для дітей і молоді у харитативній роботі католицьких церков України. - C. 77-80.
  21. Кошелева Н. Розроблення критеріального апарату оцінювання психологічної компетентності майбутніх викладачів української мови та літератури. - C. 81-85.
  22. Коваленко В., Мар’єнко М., Сухіх А. Особливості впровадження змішаного навчання у закладах загальної середньої освіти. - C. 86-90.
  23. Савчук Б., Ковальчук В. Формування конфліктологічної компетентності майбутніх педагогів як складника педагогічної майстерності. - C. 91-95.
  24. Мовознавство та література

  25. Гончарук С., Малімон Л. Особливості навчання аудіювання учнів у закладах базової середньої освіти. - C. 96-101.
  26. Козіцька О., Поліщук Н. Види вправ на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) для студентів психологічних спеціальностей. - C. 101-106.
  27. Шингоф І. Формування культури професійного саморозвитку вчителя-словесника в післядипломній педагогічній освіті. - C. 106-110.
  28. Фізика. Математика

  29. Крутова Н. Імовірнісно-статистична змістова лінія у продуктивному навчанні шкільної математики. - C. 111-115.
  30. Виховання особистості. Позашкільна освіта

  31. Бордюк В., Ковбасюк Т. Формування духовності зростаючої особистості в умовах соціалізуючих викликів сучасності. - C. 116-121.
  32. Паніна Л., Авдимирець Л. Формування громадянської відповідальності як складової громадянської компетентності здобувачів освіти закладу загальної середньої освіти. - C. 122-126.
  33. Шепель М. Роль куратора академічної групи у становленні майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи як професіоналів. - C. 127-134.
  34. Музика. Естетика

  35. Закопець М. Європейський досвід формування фахової компетентності виконавців-духовиків у закладах вищої освіти. - C. 135-140.
  36. Кармазін А. Марко Кропивницький та українська музична культура (за матеріалами Музею театрального, музичного та кіномистецтва України). - C. 141-145.
  37. Онищук В. Вплив неформальної освіти на формування особистості студента мистецького закладу вищої освіти. - C. 146-149.
  38. Столярчук Б. Маловідомі сторінки життя Миколи Лисенка на Рівненщині. - C. 150-153.
  39. Зустріч з педагогами-новаторами

  40. Люшина В. Хіба можна не любити професію, яка дає натхнення (з історії педагогічної династії Варвари Вангрет). - C. 154-157.
2021
№ 3 (107)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського