Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2014/1-2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія та історія соціальних комунікацій

  4. Артамонова І. М. Інтеграція соціальних мереж та Інтернет-ЗМК: вплив на соціалізацію споживачів сучасних медіа. - C. 4-9.
  5. Баранецька А. Д. Медіакомунікація як специфічний вид соціокультурної взаємодії: до теорії питання. - C. 10-13.
  6. Бурлаков О. В. Формування алгоритму інформаційної взаємодії органів місцевого самоврядування в Україні. - C. 14-16.
  7. Кухаренко А. Л. Модель трансляції гуманістичних цінностей у навчально-виховному процесі освітньо-комунікаційного простору. - C. 17-23.
  8. Мельникова О. С. Методи розповсюдження дисидентської комунікації як альтернативного джерела інформації. - C. 24-27.
  9. Моісєєва Н. І. Історичні трансформації соціально-комунікаційної діяльності: етапи та механізми. - C. 28-35.
  10. Рижко О. М. Парадигма європейських цінностей у віддзеркаленні українських ЗМІ. - C. 36-40.
  11. Савчин Ю. О. Українсько-польські відносини на сторінках журналу "Будяк" (1921–1923 рр.) – провідна тематична лінія часопису. - C. 41-44.
  12. Теорія, історія та практика журналістики

  13. Блажеєвська Ю. М. Геополітичні орієнтири України в історіософському баченні Юрія Липи (за матеріалами праці "Геополітичні орієнтири нової України"): журналістикознавчий аспект. - C. 45-50.
  14. Гиріна Т. С. Дитяче радіомовлення України та країн близького зарубіжжя: методологія дослідження й напрями розвитку наукової думки. - C. 51-54.
  15. Горецька С. Д. Методи й форми роботи редакцій українських періодичних видань при висвітленні теми наркоманії. - C. 55-59.
  16. Гурч Л. А. Критерії ідентифікації авторської колонки в українському медіапросторі. - C. 60-64.
  17. Гусєва О. О. Російский нарис 40–50-х років ХIХ століття. - C. 65-69.
  18. Дженжебір О. М. Методика побудови кластерної моделі медіа-середовища на прикладі медій міста Бориспіль. - C. 70-75.
  19. Євдокименко І. М. Публікації Софії Русової на сторінках журналу "Світло” з погляду журналістської та редакторської майстерності. - C. 76-81.
  20. Загороднюк В. Є. Контент дитячого телевізійного каналу "Плюсплюс”: функціональне спрямування. - C. 82-90.
  21. Зражевська Н. І. Критична парадигма досліджень медіакультури (франкфуртська школа). - C. 91-96.
  22. Іваницька Б. В. Господарсько-фахові видання ІІ пол. ХІХ – поч. ХХ ст. В інформаційному полі Галичини: до проблем диференціації західноукраїнської преси. - C. 97-102.
  23. Костюк Ю. В. Запорізьке FM-радіомовлення: від зародження до сьогодення. - C. 103-106.
  24. Костюк В. В., Галич М. А., Ставицька А. Ю. Маніпулятивні методи в ЗМІ: історія та сучасність. - C. 107-111.
  25. Монич Л. М. Мистецтво портрета на сторінках літературно-художніх журналів "Кур’єр Кривбасу" та "Всевсіт". - C. 112-116.
  26. Орєхов В. В. Комунікативні завдання та засоби їх реалізації в газетному політичному дискурсі. - C. 117-120.
  27. Садівничий В. О. Формування системи ветеринарної преси підросійської України в середині ХІХ – перших десятиліттях ХХ століття. - C. 121-125.
  28. Сипченко І. В. Заводські багатотиражки в системі галузевої преси Сумщини 1930-х років. - C. 126-129.
  29. Сащук Т. І. Аспекти реалізації актуальної соціальної проблематики в аналітичних публікаціях всеукраїнських суспільно-політичних видань "День" та "Дзеркало тижня". - C. 130-134.
  30. Темченко Л. В. Обласна громадсько-політична газета "Зоря" в контексті сучасної регіональної преси Дніпропетровщини. - C. 135-140.
  31. Трегуб А. М. Експертна функція новітніх медіа: критерії ефективності. - C. 141-144.
  32. Усманова О. В. Журнал "Дзвін" як тип літературно-мистецького видання другої половини ХХ – початку ХХІ століття. - C. 145-149.
  33. Чернявська Л. В. Соціопросторові концепти мас-медійного дискурсу. - C. 150-153.
  34. Шутяк Л. М. Особливості українського художнього репортажу в контексті "нового журналізму". - C. 154-158.
  35. Теорія та історія видавничої справи та редагування

  36. Бессараб А. О. Буктрейлер як нове явище у сфері соціальних комунікацій. - C. 159-163.
  37. Миколаєнко А. Ю. Книжкова продукція видавництва "Смолоскип" у рецепції ЗМІ. - C. 164-168.
  38. Прикладні соціально-комунікаційні технології

  39. Березенко В. В. Використання PR-інструментарію у сфері політичної комунікації. - C. 169-172.
  40. Глушкова Т. В. Ембіент-реклама як засіб ефектного маркетингу. - C. 173-177.
  41. Голік О. В. Класифікація видів реклами за критерієм етичності. - C. 178-182.
  42. Гусєв А. В. Зв’язки з громадськістю у сфері спорту. - C. 183-187.
  43. Доценко К. О., Іванець Т. О. Ювелірні бренди України: рекламна комунікація в глянсовій пресі. - C. 188-192.
  44. Лященко А. В. Трансформація реклами в умовах нових економічних відносин інформаційного суспільства. - C. 193-197.
  45. Мантуло Н. Б. Гра та іграїзація в зв’язках із громадськістю. - C. 198-203.
  46. Подашевська Т. Л. Іміджмейкерство як ефективний інструмент розв’язання політичних завдань. - C. 204-207.
  47. Раренко Л. А. Основні тенденції використання 3-D-графіки в інтерактивних видах зовнішньої реклами. - C. 208-213.
  48. Соколова Ю. О., Яблуновська А. Ю. Зростання ролі Інтернет-реклами як інструменту рекламного менеджменту. - C. 214-218.
  49. Відомості про авторів. - C. 219.
2014
№ 1-2 (17-18)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського