Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2016/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія та історія соціальних комунікацій

  4. Афанасьєва К. О. Концептуалізація феномена співучасті в партисипативних моделях контентовиробництва. - C. 3-7.
  5. Дзьомба Н. М. Від "інтернаціоналізму чи русифікації?” До "демократії чи москалізації?”: політична думка українських дисидентів-журналістів. - C. 8-12.
  6. Комова М. В. Джерела формування документно-комунікаційної спеціальної лексики. - C. 13-17.
  7. Миронюк Н. Д. Книжкові ярмарки – одна зі складових механізму масової комунікації. - C. 18-21.
  8. Семен Н. Ф. Поняття "інформаційна війна” в контексті соціальних комунікацій. - C. 22-25.
  9. Хітрова Т. В. Семантичний простір репрезентації моделі "пам’ять” у сучасних медіа. - C. 26-30.
  10. Холод О. М. Ідеї про "електричний бум” Маршалла Маклуена як концептуальне підґрунтя трансформації теорії соціальних комунікацій. - C. 31-38.
  11. Теорія, історія та практика журналістики

  12. Бондаренко Ю. С. Українська газета "День” у контексті альтернативної преси Німеччини. - C. 39-43.
  13. Вербицька Х. І. Особливості місцевого інформаційного тижневика. - C. 44-48.
  14. Волинець Г. М. Специфіка візуального контенту в часописі "Український тиждень”. - C. 49-58.
  15. Гиріна Т. С. Концептуальні засади формування системи радіомовлення для людей старшого віку. - C. 59-62.
  16. Горчикова А. О. Регіональні медіа в контексті глобалізації (на прикладі телеканалів Рівненщини). - C. 63-67.
  17. Гоян В. В., Мисечко А. О. Аудіовізуальні аспекти творчості журналіста інформайно-розважальної телепрограми. - C. 68-74.
  18. Джолос О. В. Впровадження суспільного мовлення в Україні: обізнаність та ставлення громадян. - C. 75-83.
  19. Зикун Н. І. Термінологічна кодифікованість сатирично-публіцистичного дискурсу. - C. 84-89.
  20. Миронюк Д. І. Як "тітушки” стають журналістами. - C. 90-92.
  21. Нетреба М. М., Непомняща К. А. Робота журналіста в екстремальних ситуаціях. - C. 93-97.
  22. Осюхіна М. О. Роль медіаосвіти за умов сучасних українських суспільно-політичних реалій. - C. 98-102.
  23. Петрушка А. І. Журнал "National Geographic” як чинник візуалізації текстового матеріалу. - C. 103-107.
  24. Подаряща О. І. Медіатекст у контексті нової комунікаційної парадигми освіти. - C. 108-112.
  25. Потапова А. В. Аналітична стаття на сторінках регіональної преси: тематика та жанрові різновиди (за матеріалами рівненських газет). - C. 113-118.
  26. Пуцята І. С. "Філософія повсякденності” в практиці "Першого Національного” та "ICTV”. - C. 119-121.
  27. Риженко Л. М. Видозміни жанрових моделей друкованих ЗМІ. - C. 122-125.
  28. Холод Г. Я. Специфіка інформаційного протистояння між газетою "Кино” та "Кіно-Газетою”. - C. 126-129.
  29. Яблонський М. Р. Лінгвістичні дискусії Петра Волиняка (на матеріалі часопису "Нові дні” 1950-х рр.). - C. 130-136.
  30. Прикладні соціально-комунікаційні технології

  31. Бірюкова Т. Л. Інноваційні напрями розвитку інформаційного менеджменту. - C. 137-140.
  32. Блинова Н. М., Єрешко О. О. Сайт для батьків як різновид інтернет-ресурсу. - C. 141-147.
  33. Вежель Р. Ю. Наукові підходи до визначення сутності та принципів функціонування бренду в Інтернеті. - C. 148-152.
  34. Досенко А. К. Реклама в блогосфері: специфіка існування. - C. 153-155.
  35. Чекалюк В. В. Створення атрактивного іміджу держави на світовому медіаринку. - C. 156-164.
  36. Теорія та історія видавничої справи та редагування

  37. Бессараб А. О. Співпраця України та Азербайджанської республіки у сфері соціальних комунікацій з формуванні інтересу до книги. - C. 165-168.
  38. Женченко М. І. Нова модель рецензування наукових публікацій у цифровому середовищі. - C. 169-172.
  39. Міжнародні відносини в соціальних комунікаціях

  40. Мустафаєв Н. Азербайджан і Україна: наукова спадщина О. В. Багрія до 125-річчя професора О. В. Багрія присвячується. - C. 173-180.
  41. Відомості про авторів. - C. 181.
2016
№ 1 (25)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського