Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2016/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бессараб А. О. Соціально-комунікаційні технології формування культури читання на телебаченні на прикладі телеканалу "Інтер". - C. 4-12.
  4. Бондаренко І. С. Соціальнокомунікаційні техніки та ресурси у війнах нового покоління. - C. 13-17.
  5. Гнатишин С. І. Історіографія блогосфери: український та зарубіжний контекст. - C. 18-22.
  6. Досенко А. К. Аматорський медіаматеріал як форма виявлення соціальної небайдужості українців. - C. 23-26.
  7. Ковпак В. А. Політв'язні як Національна еліта: смислові модифікації публіцистики української повоєнної еміграції. - C. 27-35.
  8. Куля А. Е. Інформаційне суспільство як продукт розвитку інформаційних технологій. - C. 36-39.
  9. Рижко О. М. Плагіат: складники розуміння. - C. 40-48.
  10. Synowiec A. Social Impact: Study On Chosen Theories, Tools And Examples Of Use Of Propaganda And Persuasive Statements. Polish Elections Case 2015. - C. 49-55.
  11. Безп’ятчук Ж. І. Символи у висвітленні Євромайдану німецькими друкованими ЗМІ. - C. 56-61.
  12. Богуславський О. В. Другий з'їзд українських журналістів США і Канади (жовтень, 1966): шляхом самоорганізації журналістського середовища. - C. 62-68.
  13. Бондаренко Т. Г. Термінологійна панель для дослідження аудиторії медіа. - C. 69-74.
  14. Бурдіна Е. О. Інфографіка на телебаченні: вплив інфотейнменту на візуалізацію фактів. - C. 75-80.
  15. Витвицька Ю. Н. Вивчення аудиторії на різних етапах редакційного менеджменту молодіжного видання. - C. 81-86.
  16. Гиріна Т. С. Мовна гра як інструмент фатичної трансформації радіоефіру. - C. 87-91.
  17. Гресько О. В. Суспільне мовлення України в контексті міжнародних медіакомунікацій. - C. 92-95.
  18. Доброва С. О. Трансформація телебачення в Інтернеті в епоху глобалізації. - C. 96-99.
  19. Іваницька Б. В. Повторюваність тем як фактор ефективності та дієвості газетно-журнальних публікацій фахово-господарських часописів Галичини міжвоєнного періоду (на прикладі тематики розвитку кооперативного молочарства). - C. 100-105.
  20. Климович І. М. Патріотичний контент дитячих телепрограм в Україні. - C. 106-109.
  21. Ковбасенко А. Ю. Класифікація реаліті-шоу: сучасний стан і перспективи. - C. 110-113.
  22. Нетреба М. М. "Екстремальна" журналістика на телебаченні: етичний аспект. - C. 114-118.
  23. Нємцева О. О. Організація дозвілля як комунікаційна технологія інформаційних програм українського телебачення. - C. 119-122.
  24. Подаряща О. І. Соціокультурні функції сучасних мас-медіа України. - C. 123-126.
  25. Собокар І. І. Роль карикатури в контексті діяльності сатиричного журналу "Червоний перець" початкового періоду. - C. 127-131.
  26. Усманова О. В. Харків – центр культурно-освітніх традицій в історії розвитку української преси. - C. 132-134.
  27. Яблонський М. Р. Аналітика Петра Волиняка початку 1950-х років: тема еміграційної літератури. - C. 135-142.
  28. Киричок Т. Ю., Фіголь Н. М. Термінологія електронного навчального дискурсу. - C. 143-147.
  29. Балюн О. О. Сучасні світові тенденції в розвитку digital ooh. - C. 148-152.
  30. Бурлаков О. В. Сайт міської ради Маріуполя як чинник впливу на населення міста. - C. 153-155.
  31. Вежель Р. Ю. Екосистема комунікацій бренда в мережі Інтернет. - C. 156-159.
  32. Голік О. В. Особливості функціонування різних груп лексики в рекламній комунікації. - C. 160-164.
  33. Киричок А. П. Менторський підхід у підготовці PR-фахівців. - C. 165-170.
  34. Нищик Г. В. Розширення можливостей діяльності інформаційних агентств України з виходом у мережу Інтернет. - C. 171-176.
  35. Семен Н. Ф. Російські інтернет-ресурси як веб мас-медіа. - C. 177-182.
  36. Федотов І. А. Основні туристичні природно-антропогенні та історико-культурні ресурси (на прикладі Херсонського та Миколаївського регіонів). - C. 183-187.
  37. Холод Г. Я. Специфіка засобів популяризації "Кіно-газети" (1930). - C. 188-193.
  38. Шмига Ю. І. "Фама" – перша українська рекламна агенція на Галичині. - C. 194-198.
  39. Відомості про авторів. - C. 199-200.
2016
№ 3 (27)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського