Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23291/2016/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми економіки
: наук. екон. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Gavkalova N. L., Vlasenko T. A. Systematic basis formation for synthesized capital. - C. 8-16.
  4. Дуцька А. С. Ринкові бар’єри та їх вплив на розвиток конкурентних відносин. - C. 17-22.
  5. Kozak L. S., Danchuk M. V. Evolution of enterprise risk management under current conditions of economic development: from fragmented to integrated. - C. 23-29.
  6. Мельник Л. Г. Инструменты и ключевые факторы формирования сестейновой ("зелёной") экономики. - C. 30-36.
  7. Селіверстова Л. С. Реструктуризація як засіб подолання кризових явищ на підприємстві. - C. 37-44.
  8. Borosova L., Drutarovska J. Differences in Japan’s security policy: comparison of military spendings. - C. 45-51.
  9. Сазонов В. В., Николаев Д. В., Правиков О. В. Инвесторы мирового рынка золота: классификация и теоретические аспекты поведения. - C. 52-57.
  10. Kussainov T., Tolysbayev B., Abilmazhinov E. Farming systems and grain production conditions in the Northern Kazakhstan. - C. 58-62.
  11. Palascakova D. Analysis of shadow economy in Slovakia: comparison to other EU countries. - C. 63-68.
  12. Романенко Є. О., Чаплай І. В. Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління. - C. 69-78.
  13. Турчак В. В. Управління результативністю бізнес-процесів у малому підприємництві. - C. 79-86.
  14. Чех М. М., Василиця О. Б., Польовська В. Т. Імпортозаміщення та залучення прямих іноземних інвестицій в Україну. - C. 87-96.
  15. Байтенова Л. М., Смыкова М. Р., Муталиева Л. М. Источники формирования конкурентных преимуществ в отельном бизнесе Казахстана. - C. 97-103.
  16. Блудова Т. В., Кулик А. Б. Роль взаємодії малих молокопереробних підприємств у регіональному розвитку АПК. - C. 104-110.
  17. Korcsmaros E., Simonova M. Innovative activities of small and medium-sized enterprises in Komarno district (Slovak Republic). - C. 111-119.
  18. Mok Kim Man M. Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model. - C. 120-125.
  19. Полінкевич О. М. Оцінювання зовнішніх передумов формування корпоративного управління на підприємствах. - C. 126-132.
  20. Strasek S., Gubensek A. Pre- and post-acquisition performance of acquired firms in a small transition economy. - C. 133-142.
  21. Brzozowska A., Dacko M., Gorb O. O. Importance of logistics in sustainable development of rural areas. - C. 143-154.
  22. Wen L., Zhang J., Zhang A. Agricultural land resource curse as the driving-force for Wuhan metropolitan area. - C. 155-169.
  23. Zakirov R. T. Monotowns’ economy diversification in East Kazakhstan region. - C. 170-177.
  24. Клименко В. В., Акімова Л. М., Корж М. В. Регіональні аспекти розвитку середнього класу в Україні. - C. 178-188.
  25. Кузнецова Н. В., Матев Н. А., Кочева Е. В. Комплексная оценка развития отраслей промышленного производства Дальневосточного федерального округа России. - C. 189-203.
  26. Миронова М. Д., Нугуманова Л. Ф., Маркова С. В. Инновационная региональная система профессионального образования как фактор развития человеческого капитала региона. - C. 204-212.
  27. Mityay O. V. Assessment of competitive capacity of agrarian sector branches. - C. 213-220.
  28. Tyaglov S., Garibova E., Cheremina V. Cooperation of government agencies, enterprises and educational structures: regional features and prospects for integration. - C. 221-231.
  29. Байжолова Р., Абылкасимова Ж., Рамашова А. Проблемы кадрового обеспечения инновационной сферы . - C. 232-245.
  30. Gallo P., Tausova M., Gonos J. Leadership style model based on managerial grid. - C. 246-252.
  31. Kuosuwan B. Market factors influencing domestic passengers’ decision to patronage "Thai Airways". - C. 253-256.
  32. Muafi The role of robust business model in ensuring external fit and its impact on firms in social performance. - C. 257-264.
  33. Tejaningrum A., Azis A. M., Irjayanti M. Quality culture model for SMEs. - C. 265-273.
  34. Зоря С. П. Особливості конкуренції на страховому ринку України. - C. 274-279.
  35. Олешко А. А. Стабілізаційні імперативи державної податкової політики. - C. 280-285.
  36. Сейтим А. Е. Анализ криптовалюты "биткоин" на соответствие основным функциям денег. - C. 286-293.
  37. Корнеева Т. А., Поташева О. Н. Разработка методов анализа затрат, связанных с качеством. - C. 294-303.
  38. Максимів Ю. В. Звітність як важливий інструмент в забезпеченні взаємодії зацікавлених сторін. - C. 304-310.
  39. Аkhmеdоv R. Social networking to expand brand awareness and influence on purchase intention. - C. 311-317.
  40. Белецкий А. Я. Матричный протокол обмена ключами шифрования по открытым каналам связи. - C. 318-326.
  41. El Khateeb T. T. Empirical investigation of agriculture exports and growth in Egypt: cointegration and causality analyses. - C. 327-339.
  42. Ємельянов О. Ю., Лесик Л. І., Петрушка Т. О. Моделювання показників оцінювання конкурентного потенціалу промислового підприємства. - C. 340-348.
  43. Ковбасюк Ю. В. Краудсорсинг як інструмент публічної влади. - C. 349-357.
  44. Козловский В. Н., Заятров А. В., Афиногентова Н. В. Прогнозирование влияния факторов сезонности в оценке качества и затрат на ее обеспечение в период гарантийной эксплуатации автомобилей. - C. 358-367.
  45. Корнєєва Т. С. Методика визначення рейтингу впливу чинників розвитку підприємства на ефективність праці. - C. 368-385.
  46. Луцяк В. В. Аналіз стану та перспективи розвитку малого виробничого підприємства на основі динамічних здібностей. - C. 386-400.
  47. Манжос Т. В., Мельник О. О. Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку. - C. 401-407.
  48. Маслиган О. О. Роль економіко-математичного моделювання в підвищенні ефективності управління оборотними коштами: на прикладі підприємств туризму. - C. 408-415.
  49. Ніколіна І. І., Бондар М. В. Обґрунтування шляхів розвитку підприємства з використанням виробничих функцій. - C. 416-426.
  50. Pedko I. A. Determination of competitive ability of companies producing concrete and concrete articles based on dual assessment of service performance. - C. 427-432.
  51. Петрушка І. М., Мороз О. І., Петрушка К. І. Математичне моделювання ресурсозберігаючих технологій очищення стічних вод. - C. 433-439.
  52. Полозова Т. В. Методичне забезпечення оцінювання можливості інноваційно-інвестиційного розвитку підприємства. - C. 440-450.
  53. Semеnov S. G., Gavrylenko S. Y., Chelak V. V. Developing parametrical criterion for registering abnormal behavior in computer and telecommunication systems on the basis of economic tests. - C. 451-459.
  54. Відомості про авторів. - C. 460-483.
2016
№ 4 (178)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського