Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23380/2018/3-4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Неперервна професійна освіта: теорія і практика
: наук.-метод. журн..- Київ
Neperervna profesìjna osvìta : teorìa ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Хоружа Л., Братко М. Модель педагогічної освіти сучасного університету. - C. 7-13.
  4. Дика Н., Глазова О. Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетентнісного підходу. - C. 14-20.
  5. Воротникова І. Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти. - C. 21-27.
  6. Брижнік В. Актуальність філософії освіти Теодора Адорно в контексті стійкого розвитку громадянського суспільства. - C. 28-35.
  7. Ракітянська Л. Становлення та розвиток поняття "емоційний інтелект": історико-філософський аналіз. - C. 36-42.
  8. Регейло І. Ціннісні орієнтири Болонського процесу (1988 - 2009 рр.): нормативно-правовий аспект. - C. 43-51.
  9. Сопова Д. Академічна доброчесність у системі професійної підготовки майбутнього педагога. - C. 52-56.
  10. Павленко О. Дослідження професійної підготовки фахівців з електроніки в Україні та США: базові поняття. - C. 57-61.
  11. Горшкова Г. Базові дефініції формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ. - C. 62-66.
  12. Лопіна Н., Журавльова Л. Практико-орієнтований кейс-метод навчання в системі безперервної медичної освіти на основі інформаційних веб-технологій. - C. 67-73.
  13. Цехмістер Я., Лисенко О. Професійна клініко-фармацевтична компетентність лікарів: післядипломний етап становлення. - C. 74-77.
  14. Фамілярська Л., Кльоц Л. Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google. - C. 78-83.
  15. Короткова Ю. Формування комунікативної компетентності майбутніх юристів на заняттях з української мови. - C. 84-88.
  16. Кудлай А. Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції. - C. 89-93.
  17. Ковальчук І. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя. - C. 94-99.
  18. Кашпіровська Л. Впровадження профільного навчання в закладах загальної середньої освіти: сучасні підходи. - C. 99-104.
  19. Боярська-Хоменко А. Нормативно-правове забезпечення освіти дорослих у країнах Європейського союзу. - C. 105-110.
  20. Теренко О. Організаційно-змістові аспекти діяльності провайдерів освіти дорослих у США і Канаді. - C. 111-115.
  21. Фурсенко Т. Роль професійних об'єднань у системі моніторингу якості освітніх послуг у закладах вищої освіти Канади. - C. 116-120.
  22. Ошуркевич Н., Потіха З. Сучасний стан і проблеми професійної орієнтації молоді в Україні та Канаді. - C. 121-126.
  23. Локшина О. Забезпечення якості вищої освіти в умовах європеїзації України. - C. 127-132.
  24. Батечко Н., Лут М. Технології забезпечення якості вищої освіти в контексті європейських практик. - C. 133-138.
  25. Durdas A. The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity. - C. 139-143.
2018
Вип. 3-4 (56-57)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського