Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23380/2022/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика : наук.-метод. журн..- Київ Neperervna profesìjna osvìta : teorìa ì praktika- Титул.
- Зміст.
Теорія і методологія неперервної професійної освіти
- Mospan N. Higher education and the labour market in Ukraine: trends and challenges. - C. 7-14.
Практика неперервної професійної освіти
- Каплун В., Батечко Н., Панталієнко Л. Особливості фундаментальної підготовки інженерних кадрів у кризових умовах. - C. 15-23.
- Кошарна Н., Петрик Л. Організація hyflex навчання іноземної мови: спеціальності 013 "Початкова освіта" та 012 "Дошкільна освіта". - C. 24-32.
- Durdas A., Harbuza T., Radchenko Y., Starosta H. Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing. - C. 33-38.
- Rudnik Y. Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty. - C. 39-45.
- Ващенко Л. Погляди учасників освітнього процесу на самооцінювання учнями результатів навчальної діяльності. - C. 46-52.
- Акіліна О., Панченко А., Литвиненко С. Управління якістю послуг закладу загальної середньої освіти. - C. 53-61.
Психологія неперервної професійної освітИ
- Капралова І., Шаповаленко Н., Бульвінська О. Мотивація професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти. - C. 62-69.
- Родіна Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі. - C. 70-77.
- Дроботько І. Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками. - C. 78-83.
Неперервна професійна освіта: зарубіжний досвід
- Сисоєв О. Тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща. - C. 84-89.
- Стойка О. Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині. - C. 90-95.
- Khalilov T. Formation and development of education in nakhchivan (end of the xix century – the early xx century). - C. 96-103.
| 2022 | | Вип. 3
|
|
|
|