Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24319/2018/1-1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Бізнес-навігатор : наук.-вироб. журн..- Херсон Bìznes-navìgator- Титул.
- Зміст.
- Гріненко А. Ю. Розвиток інститутів та вдосконалення їх будови як визначальний фактор розвитку соціально-економічної системи. - C. 9-12.
- Єлісєєва Л. В. Економічна природа соціального капіталу та його роль у концепції сталого розвитку. - C. 13-16.
- Нафус І. І. Соціальний капітал як категорія економіко-теоретичного дослідження. - C. 17-20.
- Бестужева С. В., Решетняк Д. О. Напрями підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства в умовах ринкових перетворень в Україні. - C. 21-26.
- Біла С. О., Гайдай М. Ю. Стратегічні пріоритети сталого розвитку у ХХІ ст.: досвід країн ЄС та України. - C. 26-31.
- Зварич Р. Є. Асиметрія розвитку глобальної економіки. - C. 32-36.
- Петренко В. С., Карнаушенко А. С. Основні відмінності між спільними підприємствами та іншими формами міжнародних партнерських відносин. - C. 37-41.
- Коваленко Ю. О. Маркетингові параметри міжнародного інноваційного потенціалу підприємств. - C. 42-45.
- Когут М. В. Порівняльна характеристика систем трансферу технологій у різних країнах світу. - C. 46-49.
- Огінок С. В. Франчайзинг як чинник міжнародного науково-технічного обміну. - C. 50-52.
- Павліха Н. В., Хомюк Н. Л. Досвід Європейського Союзу щодо розвитку сільських територій. - C. 53-57.
- Аніщенко О. В. Постачання на річковому транспорті: структура та особливості. - C. 58-61.
- Багорка М. О. Основні складові мотиваційного механізму екологізації аграрного виробництва. - C. 62-66.
- Грищенко В. Ф., Грищенко І. В. Екологічно-економічні конфлікти у туристичній галузі України: концептуальна модель протидії. - C. 67-71.
- Іванов А. М. Шляхи удосконалення інституціонального механізму рекреаційно-туристичної політики України. - C. 72-76.
- Проскуріна М. О. Інновацйно-інвестиційний потенціал сектору культури. - C. 76-80.
- Сержанов В. В. Світовий досвід формування державної інвестиційної політики. - C. 81-84.
- Ситницький М. В. Бізнес-школи дослідницьких університетів Польщі. - C. 84-88.
- Суска А. А. Комерційний баланс ринку соціально-екологічних послуг лісу. - C. 88-91.
- Титаренко Л. М., Сакало Т. Б., Шевельова Л. С. Соціальні аспекти маркетингу експортної діяльності в умовах глобалізації. - C. 92-95.
- Щербіна В. В. Види забезпечення макроекономічного прогнозування і планування в контексті механізмів державного регулювання. - C. 96-100.
- Ящук Т. А. Бюджетне фінансування закладів вищої освіти в Україні. - C. 101-105.
- Андрієнко М. М. Чинники забезпечення ефективності транспортних послуг. - C. 106-109.
- Бородіна О. М., Солодко О. О. Прогнозування інноваційної діяльності промислових підприємств. - C. 110-113.
- Данилович-Кропивницька М. Л. Формування бізнес-середовища на основі мережевої взаємодії. - C. 114-117.
- Жуковська В. М. Соціальні важелі впливу на розвиток підприємств торгівлі. - C. 118-123.
- Заяц О. В. Бюджетування як основа ефективного контролінгу. - C. 123-129.
- Іпполітова І. Я. Управління стійким розвитком підприємства шляхом підвищення його енергоефективності. - C. 130-135.
- Корецька О. В. Сучасні підходи до оцінки фінансово-економічної безпеки підприємств. - C. 136-139.
- Коюда В. О. Характеристика та наповнюваність бізнес-процесів як бази ефективного використання потенціалу підприємства. - C. 140-147.
- Красовська О. Ю. Вплив внутрішнього та зовнішнього середовищ на маркетингові інструменти підприємства. - C. 148-153.
- Меліхова Т. О. Узагальнення існуючих методик оцінки рівня фінансової безпеки як основного елемента економічної безпеки підприємства. - C. 153-158.
- Орленко О. В., Жуйков Г. Є. Професійний розвиток персоналу – основа ефективності готельно-ресторанного бізнесу. - C. 158-161.
- Прокопець Л. В. Механізми державного регулювання підприємницької діяльності. - C. 162-166.
- Романенко О. О. Концептуальний базис стратегічного управління комунікаціями підприємства. - C. 166-171.
- Савіцький А. В. Управління прибутковістю підприємства на основі активізації роботи його центрів відповідальності та інформаційної бази. - C. 172-176.
- Сапотніцька Н. Я. Некласичний виробничий аутсорсинг як рушійна сила розвитку логістичного менеджменту підприємства і трансферу технологій. - C. 176-180.
- Селезньова О. О., Рудінська О. В. Концепція холістично-орієнтованого управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. - C. 180-184.
- Скупейко В. В. Домінантні напрями зміцнення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств. - C. 185-188.
- Урсакій Ю. А. Реклама і PR у соціальних мережах (на прикладі "Інстаграму"). - C. 189-192.
- Фокіна-Мезенцева К. В. Розроблення методики оцінки стратегічного використання корпоративної культури підприємства. - C. 193-196.
- Фриман Е. М., Фриман И. М. Компетенция персонала в системе менеджмента современной организации. - C. 197-200.
- Вихідні дані.
| 2018 | | Вип. 1-1 (44)
|
|
|
|