Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24319/2019/6.1-1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Бізнес-навігатор : наук.-вироб. журн..- Херсон Bìznes-navìgator- Титул.
- Зміст.
- Єлісєєва Л. В. Взаємовплив соціального капіталу та державних інститутів в умовах інформаційно-мережевої економіки. - C. 9-13.
- Ломачинська І. А., Кесарь Я. П. Поведінкова економіка та її вплив на розвиток банкінгу. - C. 13-18.
- Мисилюк В. С. Огляд досліджень та актуалізація питання розбудови організаційного дизайну внутрішнього підприємництва. - C. 19-23.
- Дугієнко Н. О., Бондаревська О. А. Роль держави у формуванні ринку землі в умовах глобалізації економіки України. - C. 24-28.
- Желібо Є. П., Сагайдак Ю. А., Харченко Т. Б. Тенденції розвитку торговельно-економічних відносин в сучасних умовах. - C. 29-33.
- Косіченко І. І. Механізми функціонування сучасних конкупераційно-мережевих форматів глобальної консалтингової індустрії. - C. 34-38.
- Лизун М. В., Ліщинський І. О. Тенденції кредитної діяльності транснаціональних банків. - C. 39-45.
- Любчик К. Л. Еволюційний характер методології досліджень медіаіндустрії у світовому просторі. - C. 45-50.
- Ананійчук Ю. В. Інфраструктурне забезпечення розвитку аграрного сектору економіки. - C. 51-56.
- Бортнік Н. В. Пенсійне страхування: зарубіжний досвід та можливості застосування в Україні. - C. 56-60.
- Братусь Г. А. Інтелектуальна власність в контексті розвитку постіндустріального суспільства. - C. 61-66.
- Кравченко С. І. Вдосконалення нормативно-правового забезпечення національної інноваційної системи України в контексті основних імперативів ефективного її розвитку. - C. 66-71.
- Кравчук Н. О. Проблеми формування інтелектуального потенціалу суспільства. - C. 71-75.
- Лагодієнко Н. В. Формування інституційного середовища аграрного сектору економіки. - C. 76-86.
- Левченко Я. С. Определение "критических составляющих" финансового обеспечения мостостроения Украины. - C. 87-93.
- Лойко Д. М. Аналіз динаміки споживчого попиту в Україні: інноваційні зміни у поведінці споживачів. - C. 94-98.
- Обруч Г. В. Особливості управління персоналом залізничного транспорту в умовах цифровізації. - C. 99-105.
- Піріашвілі О. Б. Напрями інституційних змін в інноваційному розвитку залізничного транспорту. - C. 106-114.
- Познякова О. О. Дослідження стану конкурентоспроможності вітчизняної сфери гостинності. - C. 114-118.
- Робул Ю. В. Функціонування і розвиток цифрового маркетингу як маркетингової системи. - C. 119-123.
- Шапошнікова І. О. Визначення комерційного потенціалу новобудов. - C. 124-130.
- Юхновська Ю. О. Теоретичний підхід до визначення економічної категорії "туристичний кластер". - C. 131-135.
- Білянський Ю. О. Тенденції розвитку зовнішньоекономічної діяльності агропромислових підприємств України: Європейський вибір. - C. 136-142.
- Васильченко Л. С. Розвиток інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства: принципи та фактори. - C. 143-147.
- Ватченко О. Б., Шаранов Р. С. Генезис поняття "криза" у розвитку соціально-економічних систем. - C. 147-153.
- Головаш О. В. Стратегічний потенціал закладів охорони здоров’я АТ "Укрзалізниця": поняття та структура. - C. 153-157.
- Григорчук Т. В., Тадля О. М. Диверсифікація в системі менеджменту суб’єкта соціокультурної сфери. - C. 157-162.
- Довгань Л. П., Клішина М. С. Використання прийомів і інструментів фінансового менеджменту для забезпечення підвищення вартості корпоративних прав (на прикладі ПАТ "Арселорміттал Кривий Ріг"). - C. 163-171.
- Дячков Д. В. Характеристика сучасних загроз системі управління інформаційною безпекою аграрних підприємств. - C. 172-177.
- Занора В. О. Проектне управління потенціалом та розвитком промислових підприємств, організацій, установ: особливості та проблемні аспекти. - C. 178-182.
- Зубков С. О. Методологічні підходи до дослідження процесів управління підприємствами сфери харчування. - C. 183-187.
- Каліна І. І. Інноваційні інструменти маркетингу в епоху цифровізації. - C. 188-194.
- Капінус Л. В., Гулька В. І., Бєлова Т. Г. Маркетингові технології інтернет-магазинів на онлайн-ринку. - C. 194-199.
- Кобченко М. Ю. Формування моделі ефективного землекористування аграрних підприємств. - C. 200-208.
- Мозгова Г. В., Мозгова А. Д., Белякова К. С. Електронні майданчики державних закупівель як джерело маркетингової інформації в інтернеті. - C. 208-215.
- Пилипенко А. А., Пилипенко С. М. Оцінювання зрілості логістичної діяльності в управлінні економічною безпекою розвитку об’єднань торговельних підприємств. - C. 216-222.
- Savchenko O., Turan U. Research of the impact of the energy management сondition on the sustainable development of the European countries. - C. 222-229.
- Свістунов О. С. Основні орієнтири постіндустріального суспільства для формування нової парадигми технологічного оновлення промислових підприємств. - C. 230-234.
- Сигида Л. О., Ілляшенко А. Г. Дослідження маркетингової діяльності мережі "аптека низьких цін". - C. 234-238.
- Вихідні дані.
| 2019 | | Вип. 6.1-1 (56)
|
|
|
|