Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24319/2020/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Бізнес-навігатор : наук.-вироб. журн..- Херсон Bìznes-navìgator- Титул.
- Зміст.
- Бестужева С. В. Концептуальні підходи до визначення сутності ділового спілкування у сфері міжнародного бізнесу: аналітичний аспект. - C. 7-11.
- Гапак Н. М., Бойко Я. М., Гаврилюк М. В. Реалії розвитку економіки знань на сучасному етапі у світовій економіці. - C. 12-17.
- Січка І. І. Управління проєктами на міжнародному готельному ринку. - C. 17-21.
- Цалан М. І. Реалізація кластерних ініціатив у Європі. - C. 22-27.
- Жук М. В. Сутність інституцій та їхня роль у розвитку аграрного сектора України. - C. 28-35.
- Лагодієнко Н. В. Наслідки для аграрного виробництва від зростання відкритості національної економіки. - C. 35-43.
- Пітель Н. Я. Концепція логістичного забезпечення зовнішньоторговельних зв’язків. - C. 43-48.
- Ремзіна Н. А. Сучасний стан та детермінанти розвитку постійних пристроїв транспортних систем України. - C. 48-55.
- Сабецька Т. І., Стефанишин Л. С. Технологія стратегічного управління діяльністю закладів сфери охорони здоров’я. - C. 56-62.
- Ярова Ю. М. Розвиток малого бізнесу на сільських територіях України за підтримки державної політики. - C. 62-66.
- Білянський Ю. О. Оптимізації зовнішньоторговельної діяльності аграрних підприємств України в умовах посилення євроінтеграції. - C. 67-74.
- Близнюк Т. П. Оцінка культури персоналу мультинаціональної компанії на прикладі університетів. - C. 75-80.
- Бовкун О. А. Формування та реалізація розвитку малого підприємництва на сільських територіях. - C. 81-84.
- Бурачек І. В., Верстова В. Я., Ярмолюк Д. І. Психологія кольору з погляду маркетингу. - C. 85-90.
- Васильців Н. М. Digital-реклама як один з основних складників рекламно-комунікаційного ринку. - C. 90-96.
- Грицьков Є. В., Величко В. А. Міжнародні аспекти функціонування будівельної сфери. - C. 96-99.
- Громова О. Є. Конкурентоспроможність підприємства в контексті її маркетингового забезпечення. - C. 100-104.
- Деркач О. Г., Метошоп О.-А. Ю. Вплив факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на формування іміджу менеджерів (на прикладі НАК "Нафтогаз України"). - C. 105-110.
- Долга Г. В. Управління інноваційною діяльністю підприємств туристичного бізнесу. - C. 111-114.
- Дуга В. О. Профілактичні заходи щодо створення умов безпечного відпочинку агротуриста. - C. 115-120.
- Завідна Л. Д. Формування стратегії розвитку підприємства готельного господарства. - C. 120-125.
- Зубачова В. І., Урусова З. П. Принципи корпоративної соціальної відповідальності як фактор формування конкурентних переваг організації. - C. 126-129.
- Іванов В. Б. Особливості внутрішнього контролю процесів закупівель товарів та послуг у логістичній компанії. - C. 130-135.
- Коптєва Г. М. Концепція забезпечення економічної безпеки бізнес-процесів торговельного підприємства. - C. 136-141.
- Ляшенко Р. В. Застосування інновацій під час формування системного менеджменту в агробізнесі. - C. 141-146.
- Мазур Ю. В. Основні підходи до рейтингової оцінки ефективності діяльності підприємств, що надають послуги перевезення вантажів. - C. 146-153.
- Морозов Р. В., Петько В. М., Морозов І. Р. Вирощування продукції рослинництва господарствами населення на земельних ділянках особистого селянського господарства: науковий пошук ефективності з урахуванням правових аспектів. - C. 153-157.
- Морозов Р. В., Потанер Л. Д. Управління логістично-збутовою діяльністю аграрних підприємств. - C. 157-161.
- Вихідні дані.
| 2020 | | Вип. 1 (57)
|
|
|
|