Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24978/2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Таврійський вісник освіти
: наук.-метод. журн..- Херсон

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія освіти

  4. Комінарець Т. В., Кучер О. А. Гуманістичні ідеї Г. С. Сковороди в поглядах на виховання особистості. - C. 5-9.
  5. Кузьменко В. В. Болонський процес в університетах зарубіжжя. - C. 10-14.
  6. Наука – школі

  7. Кузьмич Т. А. Соотношение личностного и коллективного в процессе этновоспитания. - C. 15-20.
  8. Інновація: теорія і практика

  9. Казанчук І. Ю. Комп’ютерно орієнтовані засоби навчання для предметів фізико-математичного циклу. - C. 21-30.
  10. Онуце І. В., Стрюк Н. К. Комп’ютерно орієнтовані засоби навчання для предметів природничого напряму. - C. 30-36.
  11. Освіта впродовж життя

  12. Возниця Б. В. Ситуативний підхід до розвитку усного мовлення в учнів професійно-технічних навчальних закладів на уроках англійської мови. - C. 37-45.
  13. Гаркуша О. В. Бінарний урок як одна із форм реалізації міжпредметних зв’язків. - C. 45-51.
  14. Гусь Т. Й., Курдюк Н. М. Освітній моніторинг – технологія рефлексивної діяльності педагога та вихованця. - C. 51-57.
  15. Дейнека С. М. Урок як засіб формування професійної компетентності спеціалістів у системі професійно-технічної освіти. - C. 57-62.
  16. Жидкова І. В. Упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес сучасного дошкільного навчального закладу. - C. 63-68.
  17. Зіневич Т. В. Використання літературної спадщини Г.С.Сковороди в естетичному вихованні дошкільнят. - C. 69-71.
  18. Керекеза Т. М. Нетрадиционные формы работы с семьей. - C. 72-79.
  19. Колесник Н. С. Удосконалення мовленнєвої та лексичної компетентності курсантів на заняттях з української мови за професійним спрямуванням. - C. 79-87.
  20. Комінарець Т. В. Гуманістичний аспект фахової підготовки вчителів у післядипломній освіті відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти. - C. 87-94.
  21. Кулакова О. В. Формування соціокультурної компетенції в учнів за фахом "оператор ЕОМ" на уроках англійської мови. - C. 94-99.
  22. Младзиевская Е. И. Вопросы создания оперного театра во внешкольных учреждениях. - C. 99-105.
  23. Полєвіков І. О. Херсонський науковий осередок УААН у єдиній акмеологічній освітній системі. - C. 106-111.
  24. Решетько Т. О. Розвиток особистості засобами інформаційно-комунікаційних технологій на уроках хімії, біології та екології. - C. 111-117.
  25. Сіліщенко О. П. Особливості викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у політехнічному коледжі. - C. 117-123.
  26. Терентьєва Н. О., Недашківська Д. В. Сутність та структура кейс-методу: окремі аспекти. - C. 123-129.
  27. Ткаченко Л. Г. Громадянське виховання дітей дошкільного віку. - C. 130-135.
  28. Чуприненко М. Є. Бесіда як метод ознайомлення дітей дошкільного віку з природою. - C. 136-141.
  29. На допомогу педагогу

  30. Бережна І. І. Дидактична гра – невід’ємна складова активного навчання школярів на уроках хімії. - C. 142-146.
  31. Богданова О. М. Застосування комп’ютерних технологій у початковій школі для підвищення ефективності навчально-виховного процесу. - C. 146-150.
  32. Бочарова Т. М. Активізація творчого мислення молодших школярів. - C. 150-154.
  33. Войтович Л. В. Реалізація мотиваційного компонента на уроках української літератури. - C. 154-161.
  34. Жиляєва Л. С. Урок читання як засіб формування національної свідомості учнів початкових класів. - C. 161-165.
  35. Зіненко В. С. Формування громадянськості молодших школярів на уроках "Я і Україна". - C. 165-170.
  36. Костенко І. Г. Використання Інтернет-ресурсів на уроках англійської мови. - C. 170-176.
  37. Кузнецова Т. Ф. Використання мультимедійних презентацій та відеоматеріалів на уроках у початкових класах. - C. 176-181.
  38. Мануйлова Н. А. Реалізація компаративної змістової лінії на уроках української і світової літератур. - C. 182-186.
  39. Негра Н. А. Комунікативний метод як вид роботи щодо формування в учнів англомовних умінь та навичок. - C. 186-193.
  40. Остапенко В. В. Особливості використання творчих завдань для розвитку комунікативних навичок молодших школярів. - C. 193-199.
  41. Прокопишина К. Н. Рольова гра як метод розвитку в учнів навичок англомовної комунікації. - C. 199-204.
  42. Сапунова Л. А. Розвиток пізнавальної активності учнів початкових класів у навчальному процесі. - C. 205-210.
  43. Хавруняк К. А. Формування комунікативної компетентності учнів за допомогою технології розвитку критичного мислення. - C. 210-213.
  44. Чорна С. О. Формування креативного мислення учнів на уроках фізики. - C. 214-216.
  45. Скарбниця методичних ідей

  46. Бабич Н. А. Інтегроване вивчення української літератури та предметів естетичного циклу в 10 класі. - C. 217-223.
  47. Висоцька Т. А. Формування навичок дослідницької діяльності на уроках української літератури в 10 класі. - C. 224-229.
  48. Воронюк І. В., Мовенко І. М. Використання комп’ютерних технологій в організації творчості молодших школярів: психолого-педагогічний аспект. - C. 229-233.
  49. Гондарева Г. В. Рольові ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках економіки. - C. 233-238.
  50. Кожухар М. В. Використання інноваційних технологій навчання у практиці роботи вчителя трудового навчання. - C. 239-246.
  51. Пантелей Г. Г. Роль уроків біології в розвитку в учнів навичок науково-дослідницької діяльності. - C. 246-253.
  52. Самойленко А. С. Використання елементів журналістської творчості на уроках української літератури. - C. 254-258.
  53. Тонка Ю. В. Використання інноваційних методів навчання у формуванні екологічної свідомості учнів на уроках географії. - C. 259-264.
  54. Урсуленко Л. І. Заохочення молодших школярів до мистецтва слова. - C. 264-272.
  55. Фащенко Л. Ф. Коментоване письмо, коментоване управління – важливий прийом у формуванні орфографічних навичок учнів початкових класів. - C. 273-278.
  56. Черноусов С. В. Особистісно орієнтований підхід до фізичного виховання підлітків у Чорнобаївському навчально-виховному комплексі. - C. 278-284.
  57. Психологія

  58. Воронюк И. В., Коротыч Л. Г. Психологические особенности сферы отношений старшеклассников как условие успешности педагогического взаимодействия. - C. 285-291.
  59. Іщенко Т. С. Взаємини в родині як основний чинник становлення образу "Я". - C. 292-296.
  60. Відомості про авторів. - C. 297-298.
  61. Вимоги до оформлення матеріалів для публікації в науково-методичному журналі "Таврійський вісник освіти". - C. 299.
  62. Вихідні відомості. - C. 300.
2013
№ 1 (41)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського