Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2011/10<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Скотний В. Основні принципи навчання і виховання у філософії Г. Сковороди. Неотомізм про гармонію віри і розуму в навчанні і пізнанні. - C. 5-11.
- Куненко Л. Дитяче хорове мистецтво в системі диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музики. - C. 12-15.
- Кияновська Л. Еволюційні процеси в духовній хоровій творчості львівських композиторів сучасності. - C. 16-20.
- Журавська Н. Сталий розвиток суспільства як передумова розвитку аграрної освіти. - C. 21-25.
- Пантюк М., Пантюк Т. До питання про теоретичні підходи відомих вітчизняних педагогів у підготовці вчителя до виховної роботи у ХХ столітті. - C. 25-28.
- Зимомря М., Бродська О. Тематична спорідненість прози М. Коцюбинського та А. Шніцлера. - C. 29-33 .
- Медведик Г., Медведик Ю. Теоретичні трактати західноєвропейських композиторів-клавесиністів як важливий дидактичний матеріал сучасної української музичної педагогіки. - C. 34-37 .
- Попович О. Українська хорова діяльність в Перемишлі після Другої світової війни до 1989 р. - C. 38-42.
- Квас О. Періодизація розвитку психіки дитини у психолого-педагогічних дослідженнях С. Балея. - C. 42-47.
- Мадзігон В. Підприємницька діяльність в сільському господарстві як одна із найважливіших і життєво необхідних галузей народного господарства. - C. 48-53.
- Карась Г., Бурденкова Л. Культуротворча діяльність Павла Маценка в контексті розвитку українського хорового мистецтва в діаспорі. - C. 54-58.
- Гамкало І.-Я. Орест Кураш зблизька (Спогад про друга). - C. 58-62.
- Вачевський М. Слово про вченого. - C. 63.
- Тарара А., Вдовченко В. Концептуальні та інноваційні структурні розроблення для профільного навчання старшокласників в освітній галузі "Технології”. - C. 64-68.
- Руденко Л. Постать Василя Петрущевського на тлі процесів розвитку хорового мистецтва в Україні кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 69-73.
- Зварич І. Критерії оцінювання якісного рівня знань студентів як компонент діагностування педагогічної компетентності викладачів (на прикладі перекладу). - C. 73-78.
- Мартинюк А. Культурний універсум диригентської діяльності М.В. Лисенка. - C. 78-82.
- Пономаревський С. Український вплив на початках становлення освітньої системи в Росії: перші несистематичні школи. - C. 83-87.
- Невмержицька О. Цінності виховання у православній педагогіці ХІХ – початку ХХ ст. - C. 88-90.
- Салій С., Салій В. Випускники Київської академії – видатні музиканти XVIII – початку XX століття. - C. 91-95.
- Ороновська Л., Олексін Г. Розвиток сучасного хорового виконавства (на прикладі дитячої хорової школи "Зоринка”, м. Тернопіль). - C. 96-100.
- Стельмащук Р. Барокові музично-риторичні фігури в українській музиці партесного стилю: тенденції, закономірності, особливості. - C. 100-104.
- Жигаль З., Ковбасюк М. Викладання предмету "Диригування” у процесі підготовки майбутнього вчителя музики в сучасних умовах ВНЗ. - C. 105-108.
- Толошняк Н. Духовні композиції Бориса Кудрика в контексті української культової музики Галичини першої третини ХХ століття. - C. 108-113.
- Ластовецька Л. Вплив глобалізаційних процесів на формування творчої індивідуальності диригента. - C. 114-116.
- Шуневич Є. Традиції та джерела професійного вокального мистецтва на Україні. - C. 117-120.
- Добуш Ю. Олександр Кошиць і українська хорова культура у діаспорі. - C. 121-125.
- Василик Дз. Музично-педагогічна хорова спадщина Андрія Гнатишина. - C. 126-129.
- Каралюс М. Кілька прикладів інтерпретацій текстів псалмів у творчості сучасних українських композиторів. - C. 129-132.
- Слєсарева Л. Історія впровадження хорового співу в навчально-виховний процес загальноосвітніх шкіл України. - C. 132-134.
- Іздепська-Новіцька М. Музично-просвітницька діяльність хорового товариства "Тернопільський Боян” у 20-х – 30-х роках ХХ ст.. - C. 134-139.
- Вологін Ю. Становлення менеджменту та навчання майбутніх вчителів технологій процесу управління як науки людських стосунків. - C. 140-144 .
- Попович Б. До ХХ-ліття Молодіжного Хору ім. о. Михайла Вербицького з Перемишля. - C. 145-147.
- Шипайло Я. Деякі аспекти формування піаністичних навичок музиканта-початківця на шляху до опанування фортепіанним мистецтвом. - C. 148-152.
- Гавран І. Специфіка розвитку емпатії у майбутнього вчителя музики. - C. 153-155.
- Миколінська С. Педагогічні умови формування музично-слухової уваги молодших школярів. - C. 155-159.
- Лімін В. Формування вокальної культури у студентів інститутів мистецтв на засадах художньо-мистецьких традицій. - C. 159-162.
- Гоменюк Ю. Формування морально-естетичних здібностей у дітей дошкільного віку (на матеріалах фольклорного весняного циклу). - C. 163-166.
- П’єнтак Г. З історії діяльності народної хорової капели музично-педагогічного факультету Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка "Gaudeamus”. - C. 166-169.
| 2011 | | № 10 (81)
|
|
|
|