Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2011/12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Урбанєц М., Urbaniec M. Світове ринкове господарство та методологічні підходи до обґрунтування економічної освіти в країнах Західної Європи та Польщі і України. - C. 5-9.
  4. Журавська Н. Кваліфікаційні вимоги до професійної діяльності фахівців аграрного виробництва. - C. 10-14.
  5. Пантюк М. Компаративний аспект проблеми підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи в історії педагогіки початку ХХ століття (продовження). - C. 14-16.
  6. Слатвінська О. Впровадження інноваційних педагогічних технологій в програмах здоров’яспрямовуючої діяльності педагогів ПТНЗ. - C. 16-21.
  7. Кубська Л. Організація роботи керівників професійно-технічних навчальних закладів зі ЗМІ. - C. 21-25.
  8. Цідило І. E-learning: понятійно-категорійний аналіз. - C. 25-29.
  9. Ромащенко І. Актуальність комунікативної спрямованості сучасного заняття з іноземної мови у вищому навчальному закладі. - C. 29-32.
  10. Мадзігон В. Приватна власність та її вплив на розвиток підприємництва в Україні. - C. 33-37.
  11. Смолінчук Л. Використання методу тестів у вітчизняній педагогічній практиці 20 – 30-х рр. ХХ ст. - C. 38-41.
  12. Кулішов В. Теоретико-методичні підходи щодо підготовки магістрів-економістів. - C. 41-44.
  13. Квас О. Ідеї дитиноцентризму у педагогічній спадщині Марії Монтессорі. - C. 44-47.
  14. Зінченко В. Офіційні механізми Болонського процесу щодо забезпечення якості вищої освіти. - C. 48-52.
  15. Пантюк Т. Природовідповідність як провідний принцип виховання дитини (історичний аспект). - C. 52-55.
  16. Зайцева Л. Інтегрований підхід: сутність та можливість впровадження в дошкільній освіті. - C. 55-58.
  17. Смолова С. Формування культури розумової праці студентів. - C. 59-62.
  18. Смеречак Л. Позааудиторна самостійна робота у системі професійної підготовки мабуйтніх соціальних педагогів. - C. 63-65.
  19. Кустовська І., Ліхневська Т. Розвиток креативності студентів у сучасній педагогіці вищої школи. - C. 66-69.
  20. Сухай О. Глобальний туризм і України. - C. 70-75.
  21. Платаш Л. Методичне забезпечення процесу навчання у педагогічній спадщині Омеляна Поповича. - C. 75-79.
  22. Дорошенко М. Принципи реалізації тестового контролю засвоєння знань за допомогою комп’ютерних програм. - C. 80-83.
  23. Гаманюк В. Концептуальні засади іншомовної політики ЄС та їх практичне втілення у освітній сфері. - C. 83-87.
  24. Сєдашова О. Історико-генетичні проблеми творчої особистості у контексті виховання творчих здібностей студента аграрного ВНЗ. - C. 88-92.
  25. Пагута М., Бориславський Р. Бар’єри у професійній діяльності вчителя трудового навчання у процесі реалізації проектної технології. - C. 93-97.
  26. Мельник В., Чеб С. Характеристика деяких закономірностей впливу у соціальних мереж Інтернет на особистісний розвиток студентів. - C. 98-102.
  27. Кобильник Т., Грозовський В. Методичні аспекти вивчення теми "Цілочисельне лінійне програмування”. - C. 103-107.
  28. Городнюк Р. Напрями формування освітньо-фахового потенціалу в системі соціально-економічного розвитку регіону. - C. 107-110.
  29. Кучумова Н. Внесок Івана Семеновича Орлая та його внесок у розвиток європейської медичної освіти. - C. 110-113.
  30. Карамбович Н. Екологічні проблеми Львівської області та їх соціально-демографічні наслідки. - C. 114-118.
  31. Бучковська М. Творчість сучасного польського композитора Юліуша Луцюка, як об’єкт дослідження (на матеріалі "Міні-опусу” для фортепіано в 4 руки). - C. 119-123.
  32. Григорович О. Сучасний стан та перспективи розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання. - C. 123-127.
  33. Комар Л. Фразеологічне багатство української мови. - C. 127-130.
  34. Харкавців І. Педагогічна творчість: ретроспективний огляд. - C. 131-134.
  35. Процюк В. Формування в учнів здатності до самореалізації – важливе завдання педколективів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 135-136.
  36. Грицик Л. Виховання дітей на традиціях рідного народу. - C. 137-140.
  37. Безушко С. Урахування психофізіологічних відмінностей хлопців і дівчат підліткового віку в умовах роздільного навчання. - C. 141-144.
  38. Науменко У. Пріоритетні напрями реформування української вищої школи з огляду на Болонський процес. - C. 144-148.
  39. Гамерська І. Реалізація пріоритетних завдань з модернізації структури вищої освіти України в межах Болонського процесу. - C. 148-153.
  40. Дідух І. Український скаутський рух: пошук національної ідентичності (Галичина, початок ХХ ст.). - C. 153-158.
2011
№ 12 (83)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського