Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2012/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Михасюк І., Тепла М. Управління конкурентоспроможністю національної економіки в умовах глобалізації. - C. 5-8.
- Урбанєц М. Галузева та територіальна структура державної політики розвитку галузей міжнародної економіки та міжнародна освіта у XXI столітті. - C. 9-13.
- Зимомря М., Добрянський І. Особливості становлення творчої особистості педагога: оціночні рівні. - C. 14-22.
- Шпак О., Булавенко С. Компетентнісний підхід до формування економічної культури учнів загальноосвітньої школи. - C. 22-26.
- Жигайло Н. Психологічні особливості соціальної адаптації студентів-першокурсників. - C. 26-31.
- Доброскок І. Технології практичного спрямування в системі організації навчальної діяльності майбутніх соціальних педагогів як засіб підвищення якості вищої освіти. - C. 32-37.
- Мадзігон В. Економічна освіта на сучасному етапі майбутніх підприємців у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 37-43.
- Кулішов В. Державне регулювання підприємницької діяльності на макрорівні. - C. 44-47.
- Заяць О., Григорович А., Гладкевич М. Організація навчальної практики методом проектів у Дрогобицькому педагогічному ліцеї. - C. 48-51.
- Руденко Л. Теоретичні основи формування комунікативної культури майбутніх фахівців. - C. 52-55.
- Литвин А. Структура професійної інформатичної компетентності кваліфікованого робітника. - C. 55-58.
- Петрицин І. Застосування навчальних комп’ютерних середовищ у процесі підготовки майбутнього вчителя-предметника. - C. 58-63.
- Ашиток Н. Комунікативна компетентність як чинник професійного становлення соціального педагога. - C. 63-67.
- Гарбич-Мошора О. Використання інформаційних технологій для розвитку творчої особистості. - C. 67-70.
- Ничко О. Методичні аспекти діяльності викладача іноземних мов у розробці навчально-методичного забезпечення заняття з використанням інформаційних технологій. - C. 71-76.
- Павлюк Р. Структурні елементи віртуального навчального іншомовного середовища педагогічного вишу. - C. 77-81.
- Мішеніна Т. Соціокультурні чинники формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у процесі гуманітарної підготовки. - C. 81-85.
- Смерчко А., Іваночко Г., Смерчко А. Символи-колоративи як мотивуюча і дериваційна база слов’янських фразеологізмів (словникові матеріали). - C. 86-91.
- Арешонков В. Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення. - C. 91-95.
- Волошанська І., Хало З. Цільовий компонент навчально-виховного процесу та значення мети для становлення особистості у працях К.Д. Ушинського. - C. 96-99.
- Павлішак О. Порівняльний аналіз систем підготовки соціального педагога в Україні та Австрії. - C. 99-103.
- Вишнівський Р. Іван Франко про стан та вимоги до шкільних підручників. - C. 103-107.
- Турянський П. Індивідуальний підхід до студента в класі cольного співу (на матеріалі роботи над народною піснею). - C. 107-109.
- Данильчук О. Формування професійної компетентності при підготовці майбутніх спеціалістів економічного профілю у вищому навчальному закладі. - C. 110-113.
- Сінельник І. Активізація науково-дослідної діяльності студенів педагогічних спеціальностей засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 113-117.
- Веклич Ю., Миронець Д. Формування лінгвокраїнознавчої компетенції у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. - C. 118-121.
- Петриця Л. Специфіка навчання усного іншомовного мовлення студентів мовних спеціальностей у педагогічних ВНЗ. - C. 122-126.
- Паньків І. Шляхи впровадження модульно-рейтингової системи навчання на уроках української літератури у Дрогобицькому педагогічному ліцеї. - C. 126-130.
- Василиків І. Інформаційна компетенція – основний чинник формування готовності майбутніх учителів маркетингу до використання інформаційних технологій. - C. 130-133.
- Зубрицький М. Релігія у творчості Івана Франка. - C. 134-138.
- Вітер С. Забезпечення наступності змісту економічної освіти в умовах її сучасної модернізації. - C. 139-142.
- Коса Т. Управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів коледжу в умовах модернізації вітчизняної освітньої системи. - C. 143-146.
- Чугуй Л. Аксіологічний підхід до організації навчального процесу, як передумова ефективного формування безпеки життєдіяльності майбутніх аграріїв. - C. 146-150.
- Околович О. Деякі історичні аспекти професійної підготовки вчителів іноземної мови у вищих педагогічних закладах освіти України (ХХ ст.). - C. 151-156.
- Делінгевич Л. Психолого-педагогічні особливості взаємин у системі "наставник-студент”. - C. 157-160.
| 2012 | | № 3 (86)
|
|
|
|