Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2012/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ашиток Н. Проблеми сучасного фізичного виховання: соціально-педагогічний аспект. - C. 5-8.
  4. Савчук Б., Білавич Г. Українські освітні товариства в Західній Україні у 20 – 30 рр. ХХ ст. - C. 8-13.
  5. Łupiński S. Papiez Jan Pawel II wielkim prawodawca kosciola. - C. 13-18.
  6. Вачевський М. Генезис економічної освіти молоді в національній школі із використанням новітніх педагогічних технологій для професійних компетенцій. - C. 18-23.
  7. Урбанєц М. Міжнародний маркетинг зовнішньої торгівлі та фіскальна і монетарна політика при фіксованому валютному курсі. - C. 24-29.
  8. Поліщук Л., Касперський А. Особливості використання державних стандартів професійно-технічної освіти для спеціально-технічних дисциплін. - C. 30-34.
  9. Лук’янченко М. Фізична активність як необхідна складова розвитку особистості. - C. 35-39.
  10. Ткачук С. Суть та структура підготовки сучасного вчителя технологій. - C. 40-44.
  11. Малик Л. Генезис становлення туристичної індустрії в різних фазах вікових періодів до розвитку ХХ століття. - C. 44-49.
  12. Кравчук Г. Комп’ютерні технології обробки статистичних даних у професійній підготовці фахівців банківської справи. - C. 49-52.
  13. Від редакції. Слово про вченого. - C. 53.
  14. Микитюк О. Компетентнісний підхід щодо розвитку соціоекологічних компетенцій учителів в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 54-57.
  15. Зінкевич В. Використання людських ресурсів у агропромислових підприємствах Львівської області. - C. 58-60.
  16. Штефан Л., Бакатанова В. Педагогічні умови розвитку духовної культури як базового підґрунтя інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів. - C. 61-65.
  17. Кулішов В. Теоретико-методичні засади формування системи професійних знань майбутніх економістів. - C. 66-70.
  18. Хоменко Т. Використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу стимулювання навчальної діяльності студентів при вивченні іноземної мови. - C. 70-74.
  19. Гончарук О. Аспекти формування моральних цінностей особистості за В.О. Сухомлинським. - C. 75-77.
  20. Кізин І. Рекомендації щодо використання досвіду реформаторської педагогічки у процесі трудової підготовки та естетичного виховання студентів. - C. 78-81.
  21. Хомишак О. Народнопедагогічні погляди на роль батьківського виховання у формуванні підростаючої особистості. - C. 82-84.
  22. Гурій М., Біян Н. Вивчення досвіду системи громадянської освіти та виховання у Великій Британії для виховання громадянина України. - C. 85-90.
  23. Ярко М. Каузальний та іменантний чинники модернізації загальної музичної освіти в Україні на межі ІІ – ІІІ тисячоліть. - C. 90-94.
  24. Гущак Ж. Ризик екологічного забруднення внаслідок руйнування трубопроводів. - C. 95-97.
  25. Чорний Ю., Тимків О. Деякі інтерпретаторські проблеми у Партиті ІІI Й.С. Баха. - C. 97-100.
  26. Мащакевич М. Феномен малого підприємництва у контексті розвитку цілісної економічної системи (продовження). - C. 101-105.
  27. Фролова М. Діагностика стану сформованості дослідницьких компетентностей майбутніх спеціалістів з економічної кібернетики. - C. 106-110.
  28. Довгошия В. Мистецька спадщина композиторів Стрілецької доби (на матеріалі творчості М. Гайворонського, Л. Лепкого, Р. Купчинського). - C. 111-115.
  29. Конівіцька Т. Реалізація принципу наступності дошкільної і початкової освіти – перший крок до неперервної освіти. - C. 116-120.
  30. Чернявська А., Навроцька В. Фоностилістична складова як засіб вираження змісту та відтінків висловлювання. - C. 120-122.
  31. Білинський А. Розвиток учення про ґрунти історія ґрунтознавства в Україні. - C. 123-126.
  32. Буднік С. Формування дослідницьких умінь учнів засобами проектної діяльності. - C. 127-129.
  33. Василиків О. Гроші як економічна категорія. - C. 130-134.
  34. Дурманенко О. Теоретичний аналіз поняття "педагогічні умови” в контексті моніторингу виховної роботи у вищому навчальному закладі. - C. 135-138.
  35. Ольхова Н. Аналіз формування світоглядної культури студентів університету. - C. 138-141.
  36. Марценюк І. Формування ціннісної спрямованості студентів у навчально-виховному середовищі університету. - C. 141-144.
  37. Галацин К. Умови формування комунікативної культури студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 144-147.
  38. Савшак Т. Розвиток методики навчання історії в українських школах і гімназіях Галичини кінця ХІХ – поч. ХХ ст. - C. 148-152.
  39. Калічак Л. Розвиток мислення людини в контексті освітніх завдань. - C. 153-157.
  40. Луців С. Вертеп як різновид шкільної драми. - C. 157-160.
  41. Біруля В. Критерії та показники естетичної вихованості підлітків у сфері художньої літератури. - C. 160-164.
2012
№ 7 (90)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського