Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2012/8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Скотна Н., Стець В. Особливості етнічної і національної ідентичності. - C. 6-10.
- Ковальчук В. Ціннісний аспект світоглядно-методологічної підготовки вчителя в умовах інформаційного суспільства. - C. 10-13.
- Јupiсski S. Wolnoњж religijna а przeњladowanie chrzeњcijan w Konstytucji RP i wobec rezolucji UE. - C. 14-18.
- Урбанєц М. Міжнародний маркетинг міжнародної торгівлі та митної справи. - C. 19-25.
- Вачевський М. Сутність компетенцій у навчальному процесі та компетентнісний підхід у професійній освіті. - C. 25-32.
- Філоненко Л. Музично-просвітницька діяльність дрогобицького педагога-музиканта Теодора Барнича. - C. 33-36.
- Кутняк І. Ментальність як визначальна характеристика свідомості суб’єкта. - C. 37-41.
- Кушлик О. Реалізація дериваційного потенціалу вербальної зони словотвірних парадигм бестіальних дієслів-ономатопів. - C. 41-45.
- Фриз П. Хореографічна культура в контексті теорії і практики сучасного суспільства. - C. 46-50.
- Дротенко В. Культура мислення і культура творчості. - C. 50-54.
- Куцик О., Русецька В. Компаративні звороти української та російської мов: зіставний аспект. - C. 55-59.
- Силюга Л., Білецька Л., Стасів Н. Народна математика як основа виховання культури української нації. - C. 59-62.
- Філь Г., Патен І. Національно-культурний компонент у структурі фразеологічних одиниць української мови. - C. 62-66.
- Стецик М., Баранська Л. "У кожному звуці живе Україна” (вербальний образ України в поезії Івана Гнатюка). - C. 67-71.
- Берестецька Н. Особливості проведення заняття з дисципліни "Практичний курс основної іноземної мови” з курсантами 1-го курсу, що навчаються за напрямом підготовки "Філологія”. - C. 71-74.
- Війчук Т. Генезис поняття "міжпредметні зв’язки” у педагогічній науці та практиці. - C. 74-76.
- Котович В. Територіальні межі ойконімного простору Бойківщини. - C. 77-80.
- Скалич Л. Національне виховання учнів початкових класів. - C. 81-83.
- Петрів О. Мистецтво як універсальна форма відображення людського буття: історичний аспект. - C. 84-88.
- Сидор М. Галицькі придорожні каплиці у системі функціональної структуризації малих архітектурних форм сакрального призначення. - C. 89-92.
- Муляр Н. Стан дослідженості проблеми морально-етичних аспектів духовного виховання в українській педагогічній науці. - C. 93-96.
- Зимульдінова А., Гірняк С., Проць М. Педагогічне спілкування учителя початкових класів з молодшими школярами на уроках гуманітарного циклу. - C. 96-101.
- Костюк Л. Українська народнопоетична творчість як складова художньої культури та спосіб відображення ментальності. - C. 101-105.
- Білан Т. Театральне мистецтво в контексті художньо-мистецького знання. - C. 106-110.
- Войтюк О. Урахування умов вищого правоохоронного навчального закладу під час комунікативно орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 110-115.
- Кекош О. Розвиток декоративно-ужиткового мистецтва на українських землях у другій половині XVI – першій половині XVII ст. - C. 115-118.
- Німилович О. Тадей Ванджура: життя і творчість українського співака в еміграції. - C. 119-122.
- Молчко У. Фортепіанний альбом "Наші веснянки” Романа Никифорова – як зразок сучасного національно спрямованого репертуару. - C. 123-125.
- Кравченко-Дзондза О. Концепт як мовноментальне утворення (на прикладі західноукраїнської прози 20-30-х років ХХ століття). - C. 126-130.
- Мартинів О. Вклад В. Верховинця у становлення та розвиток українського народного танцю. - C. 130-133.
- Околович І. Видатні діячі галицької інтелігенції брати Богдан та Левко Лепкі. - C. 133-136.
- Савчин Г. Проблема синестезії в системі філософських наук. - C. 136-138.
- Легка Л. Наголошування дієслів із суфіксом -і у поетичному мовленні Лесі Українки. - C. 139-143.
- Мартинів Л. Нова сторінка творчості Василя Якуб’яка (до 100-х роковин з дня народження). - C. 144-148.
- Бура І., Мецан І. Категорія прекрасного в новелах М.М. Коцюбинського. - C. 148-152.
- Марушка М. Прийоми імпровізації та акторської майстерності на уроках хореографії як одна з умов творчої реалізації учнів. - C. 152-155.
- Біляковський П. Церковні дзвони як засіб для відвернення градової хмари в українців Карпат. - C. 156-160.
- Василиків І. Педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя маркетингу до використання інформаційних технологій. - C. 160-163.
- Біруля В. Педагогічні умови естетичного виховання підлітків засобами художньої літератури у позашкільних навчальних закладах. - C. 163-168.
- Грицик Л. Роль родинного виховання та етнопедагогічні традиції виховання в сім’ї. - C. 169-171.
| 2012 | | № 8 (91)
|
|
|
|