Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2013/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вачевський М., Мадзігон В. Сутність компетенцій у навчальному процесі та компетентнісний підхід у професійній освіті. - C. 6-12.
  4. Квас О., Ярушак М. Становище дитини в українській сім’ї (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-17.
  5. Łupiński S. Polonijna działalność Akademii Polonijnej w Częstochowie w kontekśce nauchania Jana Pawla II. - C. 18-23.
  6. Kryński A. Ewangelia – kultura – edukacja. - C. 23-27.
  7. Бойко Г. Формування валеологічної компетентності студентів. - C. 28-31.
  8. Мадзігон В. Суть та функції приватної власності в підприємницькій діяльності. - C. 32-37.
  9. Камінецький Я. Методологічні основи аналізу потреб ринку праці у підготовці висококваліфікованого виробничого персоналу. - C. 38-42.
  10. Петренко Л. Діагностика педагогічної рефлекції керівників професійно-технічних навчальних закладів. - C. 42-46.
  11. Герега М. Фортепіанні та ансамблеві композиції Руслана Панчука з позиції художньої та дидактичної спрямованості. - C. 47-51.
  12. Козакевич А. Соціальна відповідальність менеджменту освіти в умовах трансформаційних змін. - C. 52-54.
  13. Тарасенко Р. Інформаційно-комунікаційні технології у формуванні інформаційної компетентності майбутніх перекладачів. - C. 55-60.
  14. Хомишак О. Формування міжкультурної компетенції студентів із використанням Інтернет-ресурсу. - C. 60-63.
  15. Гутиряк О. Інноваційні методи комунікативного навчання іноземних мов. - C. 64-68.
  16. Хало З., Волошанська І. Специфіка формування інтересу учнів до вивчення іноземної мови у процесі комунікації у позаурочній та позашкільній роботі. - C. 69-73.
  17. Шандрук С. Структурний підхід до кооперативного навчання у викладанні іноземної мови. - C. 74-77.
  18. Андрощук І. Формування змісту підготовки майбутніх фахівців на засадах системного підходу. - C. 78-83.
  19. Ілляш С. Формування професійно-значущих якостей майбутнього учителя початкових класів під час навчання у ВНЗ. - C. 83-87.
  20. Андрощук І. Використання індикаторного підходу під час моніторингу результатів навчальних досягнень студентів. - C. 88-92.
  21. Волошко Л. Компетентнісний підхід в системі вищої аграрної освіти. - C. 93-97.
  22. Довженко Т. Соціокультурні витоки ідеї організації педагогічної просвіти батьків. - C. 98-102.
  23. Салій С., Салій В. Професійна діяльність вчителя музики на його образотворче мислення. - C. 102-106.
  24. Гнатів З. Екзистанційно-кордоцентрична традиція в українській та освітніх культурах. - C. 106-109.
  25. Гарбич-Мошора О. Застосування інформаційних технологій під час вивчення дисциплін математичного циклу при підготовці програмістів. - C. 110-113.
  26. Задорожна-Княгницька Л. Методологічні засади розвитку комунікативної компетентності майбутніх керівників закладів освіти. - C. 114-118.
  27. Добуш Ю., Турянський П. Пісенні символи України: національно-культурний досвід поколінь. - C. 119-123.
  28. Євсюков О. Концепція формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних закладів в магістратурі за спеціальністю "Педагогіка вищої школи”. - C. 124-128.
  29. Петришин Л. Компетентний склад і показники креативності майбутніх соціальних педагогів. - C. 128-135.
  30. Михаць Р., Михаць М. Передумови створення та сценічне життя першої української опери "Запорожець за Дунаєм” Семена Гулака-Артемовського (до 200-літнього ювілею автора та 150-річчя від першої постановки опери). - C. 136-142.
  31. Гордієнко І. Метод аналогії у навчанні математики. - C. 143-146.
  32. Дем’янюк О. Основні складові формування хорової звучності студентського вокального жіночого ансамблю. - C. 146-149.
  33. Волошин С. Рівень духовно-моральної вихованості учнів старших класів-вихованців навчальних закладів інтернатного типу. - C. 150-155.
  34. Шишенко В. Мотивація як предмет досліджень у різних галузях науки. - C. 155-157.
  35. Ковбасюк А., Ковбасюк М. Львівська вокальна школа та педагогічна діяльність її представників другої половини ХХ століття. - C. 158-161.
  36. Сенкевич Д. Міжнародні економічні відносини та міжнародна торгівля і платіжний баланс. - C. 162-167.
  37. Перішко І. Професійна підготовка майбутніх маркетологів до діяльності у сфері туристичних послуг, експериментальна перевірка дослідження. - C. 168-174.
  38. Ґжещук В. Формування професійної компетенції майбутніх менеджерів ринку праці. - C. 175-178.
  39. Олач Ю. Творчий внесок сучасних діячів хорової культури м. Самбора. - C. 179-183.
  40. Савка І. Предмет і завдання економіки та розвиток економічної науки як основи життя людини і суспільства. - C. 184-189.
  41. Мартинюк А. Мистецько-педагогічна діяльність професора Дмитра Радика в контексті функціонування сучасної диригентсько-хорової школи. - C. 190-194.
2013
№ 11 (106)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського