Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2014/8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Янкович О. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації педагогічної діагностики з використанням інформаційних технологій. - C. 7-10.
- Акуленко І. Актуальні тенденції та впливи в теорії та практиці професійної підготовки майбутнього вчителя математики. - C. 10-13.
- Федурко М., Котович В. Ономастичний компонент у мовній освіті майбутніх учителів початкової школи. - C. 14-18.
- Луцик Д. Україна в контексті Європейського освітнього простору, місце українського народу у цьому просторі. - C. 19-23.
- Ярова О. Національна політика та виклики в початковій математичній освіті країн Європейського союзу. - C. 23-28.
- Вознюк О. Формування професійної культури майбутніх фахівців залізничного транспорту в умовах неперервної освіти. - C. 29-33.
- Дем’яненко О. Багатомовна професійна освіта як форма ефективної міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови. - C. 33-36.
- Стахів Л., Стахів В., Волошин С. Застосування педагогічних інновацій в навчально-виховному процесі вищої школи. - C. 37-41.
- Садова І. Особистісно орієнтований підхід до професійної підготовки сучасного вчителя в умовах модернізації кредитно-модульної системи навчання. - C. 41-45.
- Грод І., Карабін О. Мотивація використання дослідницьких стандартних програм в навчальному процесі. - C. 46-48.
- Шаран О., Жук Н. Використання електронних освітніх ресурсів як засобу формування пізнавального інтересу молодших школярів. - C. 49-54.
- Ромащенко І. Основні фактори формування творчої особистості фахівця. - C. 54-58.
- Майєр Н. Особливості формування методичної самостійності майбутніх викладачів французької мови. - C. 58-63.
- Блажевич Ю. Застосування елементів вітагенних технологій у курсі релігієзнавства для студентів факультету початкової освіти та філології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії при використанні інформаційно-довідкових матеріалів місцевого церковного образотворчого мистецтва. - C. 64-69.
- Сидор М. Культові придорожні об’єкти в контексті матеріалів курсу "Історія українського мистецтва”. - C. 69-72.
- Середа І. Аналіз навчального заняття як метод контролю за рівнем сформованості здоров’язбережувальної компетентності студентів відділення "Початкова освіта” в процесі фізичного виховання. - C. 73-79.
- Проць М., Скалич Л. Театрально-ігрова діяльність дошкільнят як вид художньо-мовленнєвої діяльності. - C. 80-84.
- Луців С. Риторична майстерність майбутнього вчителя початкових класів через призму історико-педагогічного досвіду. - C. 84-88.
- Зимульдінова А., Філь Г., Кутняк І. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до здійснення інтегрованого вивчення предметів за галузями знань. - C. 89-94.
- Жигайло О. Методична компетентність як інтегральна характеристика фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів. - C. 95-98.
- Сидоренко Л. Формування духовних цінностей молодших школярів. - C. 99-102.
- Дробчак Я. Використання на заняттях трудового навчання елементів інтерактивних технологій. - C. 103-107.
- Шубак Г. Специфіка організації процесу навчання в сільських малокомплектних школах різних типів і структур. - C. 108-114.
- Ясеницька Ж., Савчин Г. Сучасні технології художньо-творчого розвитку учнів. - C. 115-120.
- Лівшун О. Дієвість акмеологічної технології у процесі формування професійної готовності майбутнього вчителя технологій до навчання учнів основ агровиробництва. - C. 120-126.
- Хищенко О. Історія використання проектної діяльності у практиці роботи школи. - C. 127-131.
- Андрєєва О. Формування позитивного професійного іміджу майбутнього вчителя на основі педагогічної системи В. О. Сухомлинського. - C. 132-136.
- Пагута Л. Особистісний вимір системи освіти в умовах її модернізації. - C. 136-139.
- Янкович І. Проблеми підготовки вчителів у вищих навчальних закладах Польщі до виховної роботи з учнями. - C. 140-143.
- Савшак Т. Методика навчання історії рідного краю в українських школах Галичини в австрійський період. - C. 144-148.
- Чеховская О. Коммуникативно-деятельностный подход к обучению гуманитарных дисциплин. - C. 148-152.
- Жуковські В. Експериментальний процес ефективного формування професійних компетентностей майбутніх маркетологів в галузі оптової та роздрібної торгівлі. - C. 153-158.
- Гжещук В. Теоретичні і практичні принципи менеджменту та його основні функції у виробничій сфері. - C. 159-164.
- Левкович У. Модель учіння маркетингу готельно-ресторанного бізнесу цінової політики, та якість сфери послуг туристичної діяльності. - C. 165-171.
| 2014 | | № 8 (115)
|
|
|
|