Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2015/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кожушко С. Проектування системи підготовки майбутніх фахівців туристичної діяльності до професійної взаємодії (концептуальний компонент). - C. 6-11.
  4. Ашиток Н. Формування комунікативної компетентності студентської молоді у ВНЗ. - C. 11-15.
  5. Жигірь В. Професійна рефлексія та її роль у професійній діяльності менеджера освіти. - C. 15-20.
  6. Білецька І. Методи навчання іноземних мов: зарубіжний досвід. - C. 20-26.
  7. Петришин Л. Навчальний тренінг "Креативатор ідей” у системі формування креативності фахівців соціальної сфери. - C. 27-31.
  8. Галацин К. Діагностування стану сформованості комунікативної культури студентів ВТНЗ. - C. 32-35.
  9. Кайдан Н. Використання систем комп’ютерної математики в процесі математичної підготовки майбутніх учителів математики та фізики. - C. 36-40.
  10. Сєргєєва О. Методи навчання перекладу на уроках іноземної мови у ВНЗ. - C. 40-43.
  11. Каракевич Р. Культурно-національна специфіка та символіка номінативних одиниць (на матеріалі фразеологізмів німецької мови). - C. 44-46.
  12. Косянчук С. Риторичні завдання як засіб формування ціннісних орієнтацій старшокласників. - C. 47-51.
  13. Партола В. Екологічне ставлення особистості до природи як психолого-педагогічна проблема. - C. 51-54.
  14. Кутняк І. Підготовка майбутніх учителів до управлінської діяльності початкової школи. - C. 55-58.
  15. Левицька-Сосімович І. Аспекти професійної підготовки майбутніх вчителів технологій до якісного виконання своїх фахових обов’язків. - C. 59-63.
  16. Михайленко О. Особливості організації самостійної роботи студентів у ВНЗ. - C. 64-68.
  17. Надім’янова Т. Проблема здоров’язбереження учнівської молоді в умовах модернізації освітньої системи України. - C. 69-72.
  18. Стецик М., Баранська Л. "Святої правди і любові зоря всесвітняя зійшла!” (слово-образ зоря в поетичних контекстах Тараса Шевченка). - C. 73-78.
  19. Стахів Л. Зміст, форми та методи інтерактивного навчання майбутнього учителя початкових класів. - C. 78-81.
  20. Возна Ю. Культурно-дозвіллєва сфера як аспект соціально-виховної роботи соціального педагога. - C. 81-85.
  21. Бородіна К., Кмець А. Системний підхід як засіб формування вмінь та навичок дослідницької діяльності майбутніх вчителів біології в процесі вивчення курсу зоології безхребетних. - C. 86-90.
  22. Лещук Г. Актуальні тенденції розвитку волонтерської діяльності в Україні та за рубежем. - C. 90-93.
  23. Малій Н. Психологічні особливості креативності особистості у студентів дефектологічного факультету. - C. 94-98.
  24. Мельник О. Самостійна робота студентів з використанням інформаційних технологій. - C. 99-102.
  25. Паладьєва А. Контроль знань студентів на заняттях іноземної мови за професійним спрямуванням у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації. - C. 103-106.
  26. Глазова В. Особливості організації процесу професійної підготовки майбутніх учителів інформатики з використанням елементів дистанційного навчання. - C. 107-111.
  27. Овсянніков О. Склад та основні вимоги до ІКТ-компетентності майбутніх інженернів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 112-116.
  28. Гушоватий П. До історії хорового мистецтва Тернопільщини: Петро Голінатий – хоровий диригент, педагог, громадський діяч. - C. 116-119.
  29. Чупахін С. Модель формування професійної компетентності майбутніх інженерів-зв’язківців. - C. 119-122.
  30. Васьківський М. Соціально-професійна орієнтація старшокласників засобами сучасного підручника. - C. 123-127.
  31. Дурманенко О. Теоретичні аспекти попередження внутрішньо особистісних конфліктів. - C. 127-131.
  32. Лежавська А. Економічна культура як результат економічного навчання й виховання майбутніх техніків-технологів у коледжах харчових технологій та торгівлі. - C. 132-136.
  33. Гуменюк В. Педагогічні умови здобуття іноземними студентами вищої медичної освіти в Україні (60-х – початок 90-х рр. ХХ століття). - C. 137-142.
  34. Подоляк М. Діти з вадами психічного розвитку у дослідженнях Степана Балея. - C. 143-148.
  35. Дзиндзюра Л. Роман Паньків – диригент, композитор, педагог, громадський діяч (до 80-річчя від дня народження). - C. 148-151.
  36. Вовк О. Теоретичні аспекти формування діяльнісного копонента у системі готовності до здійснення морального вибору. - C. 151-155.
  37. Кошура А. Концептуальні засади розвитку фізичного виховання в системі вищої освіти Польщі. - C. 156-160.
  38. Сай Д. Педагогічне забезпечення процесу формування моральних цінностей майбутніх соціальних працівників під час волонтерської діяльності. - C. 161-166.
2015
№ 10 (129)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського