Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2015/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мамічева О., Панасенко Е., Бурцева Х. До проблеми поведінки дошкільників з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 7-10.
  4. Дегтяренко Т. Нова освітня парадигма та роль масових шкіл у професійно-трудовій підготовці учнів з вадами психофізичного розвитку. - C. 11-15.
  5. Вакуленко В. Роль професійної мотивації в розвитку професіоналізму викладача вищої школи. - C. 16-19.
  6. Шпак О., Романова Г., Примаченко Н. Структура та рівні готовності викладачів до проектування навчальних технологій. - C. 20-26.
  7. Сорока Н., Щокіна Т. Використання Інтернет-ресурсів у процесі навчання іноземної мови у ВНЗ. - C. 26-31.
  8. Варецька О. Методика діагностики розвитку соціальної компетентності вчителя початкової школи. - C. 31-37.
  9. Барбашова І. Концептуальні засади побудови дидактичної системи сенсорного розвитку молодших школярів. - C. 37-41.
  10. Бурчак Л., Волкова О. Використання корекційно-профілактичних програм для попередження і лікування порушень зору в учнів 5 класу. - C. 42-46.
  11. Мельник О. Особливості вивчення старшокласниками небезпек при радіоактивному забрудненні навколишнього середовища. - C. 47-51.
  12. Lupynsky S. Rola etyki zawodowej w administracji publicznej. - C. 52-56.
  13. Сліпченко Л. Формування у майбутніх фахівців з міжнародної економіки професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовленні. - C. 57-62.
  14. Сокол М. Концептуальні основи формування понятійно-категоріального апарату педагогічної науки. - C. 62-67.
  15. Мегем О. Творчий доробок українських методистів-біологів та вчителів-практиків (1940 – 1948 рр.). - C. 68-71.
  16. Бикова В. Теоретичний аналіз сучасних концепцій управління. - C. 72-77.
  17. Галів М. Епістеміологічні засади історико-педагогічних поглядів Ілярія Карбулицького. - C. 77-84.
  18. Білавич Г., Борис У. Навчально-методичний супровід виховання господарської культури особистості в Галичині на початку ХХ ст.. - C. 85-89.
  19. Сидоренко Л. З досвіду застосування методу проектів у процесі підготовки студентів до формування здоров’язбережувальної компетентності. - C. 89-93.
  20. Сінопальнікова Н. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтегрованих форм організації навчального процесу. - C. 93-97.
  21. Ковальчук Ю. Обгрунтування змісту і структури знань з основ виробництва. - C. 98-102.
  22. Туренко Н. Проблема ранньої діагностики та корекції відхилень у мовленнєвому розвитку дітей молодшого дошкільного віку. - C. 102-105.
  23. Хроленко М., Боярченко О. Структура екологічного світогляду учнів старших класів. - C. 106-110.
  24. Смерчко А., Смерчко А. Концептуальна опозиція "злочин – кара” у слов’янській фразеології. - C. 111-115.
  25. Керик О., Клим М. Розвиток ідей соціального виховання у педагогічній спадщині Бертрана Рассела. - C. 116-119.
  26. Кравець Р. Особливості традиційних та інноваційних педагогічних технологій полікультурної освіти майбутніх фахівців аграрної галузі. - C. 120-125.
  27. Зубрицький І. Висвітлення проблеми співпраці школи і сім’ї на сторінках педагогічного часопису "Українська школа” (1925 – 1943 рр.). - C. 126-130.
  28. Готько О., Чайковська О. Інформаційно-комунікаційні технології – як сучасний засіб навчання в освіті. - C. 130-134.
  29. Єсіпова О. Емпіричне дослідження особливостей навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю в процесі вивчення педагогічних дисциплін. - C. 135-138.
  30. Вєлкова О. Формування ціннісного ставлення майбутніх менеджерів до культури професійної взаємодії. - C. 139-143.
  31. Зубрицька М. Географічні назви в англійських ФО. - C. 143-147.
  32. Лактіонов О. Модель оцінювання рівня професійної компетентності фахівців сучасних високотехнологічних виробничих процесів. - C. 147-153.
  33. Огородник В. Особливості належної правової процедури в нотаріальному процесі. - C. 153-156.
  34. Марченко А. Навчальний ресурс уроків трудового навчання у початковій школі для розвитку дотикового сприймання учнів. - C. 156-160.
  35. Кизима І. Гендерна обізнаність педагогів (на прикладі фокус-групового дослідження у Львівській області). - C. 160-165.
  36. Швирьова К., Васюк О. Методичні шляхи формування ціннісного ставлення до здоров’я у студентів вищих навчальних закладів. - C. 166-170.
2015
№ 4 (123)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського