Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2015/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Мамічева О., Панасенко Е., Бурцева Х. До проблеми поведінки дошкільників з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 7-10.
- Дегтяренко Т. Нова освітня парадигма та роль масових шкіл у професійно-трудовій підготовці учнів з вадами психофізичного розвитку. - C. 11-15.
- Вакуленко В. Роль професійної мотивації в розвитку професіоналізму викладача вищої школи. - C. 16-19.
- Шпак О., Романова Г., Примаченко Н. Структура та рівні готовності викладачів до проектування навчальних технологій. - C. 20-26.
- Сорока Н., Щокіна Т. Використання Інтернет-ресурсів у процесі навчання іноземної мови у ВНЗ. - C. 26-31.
- Варецька О. Методика діагностики розвитку соціальної компетентності вчителя початкової школи. - C. 31-37.
- Барбашова І. Концептуальні засади побудови дидактичної системи сенсорного розвитку молодших школярів. - C. 37-41.
- Бурчак Л., Волкова О. Використання корекційно-профілактичних програм для попередження і лікування порушень зору в учнів 5 класу. - C. 42-46.
- Мельник О. Особливості вивчення старшокласниками небезпек при радіоактивному забрудненні навколишнього середовища. - C. 47-51.
- Lupynsky S. Rola etyki zawodowej w administracji publicznej. - C. 52-56.
- Сліпченко Л. Формування у майбутніх фахівців з міжнародної економіки професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовленні. - C. 57-62.
- Сокол М. Концептуальні основи формування понятійно-категоріального апарату педагогічної науки. - C. 62-67.
- Мегем О. Творчий доробок українських методистів-біологів та вчителів-практиків (1940 – 1948 рр.). - C. 68-71.
- Бикова В. Теоретичний аналіз сучасних концепцій управління. - C. 72-77.
- Галів М. Епістеміологічні засади історико-педагогічних поглядів Ілярія Карбулицького. - C. 77-84.
- Білавич Г., Борис У. Навчально-методичний супровід виховання господарської культури особистості в Галичині на початку ХХ ст.. - C. 85-89.
- Сидоренко Л. З досвіду застосування методу проектів у процесі підготовки студентів до формування здоров’язбережувальної компетентності. - C. 89-93.
- Сінопальнікова Н. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтегрованих форм організації навчального процесу. - C. 93-97.
- Ковальчук Ю. Обгрунтування змісту і структури знань з основ виробництва. - C. 98-102.
- Туренко Н. Проблема ранньої діагностики та корекції відхилень у мовленнєвому розвитку дітей молодшого дошкільного віку. - C. 102-105.
- Хроленко М., Боярченко О. Структура екологічного світогляду учнів старших класів. - C. 106-110.
- Смерчко А., Смерчко А. Концептуальна опозиція "злочин – кара” у слов’янській фразеології. - C. 111-115.
- Керик О., Клим М. Розвиток ідей соціального виховання у педагогічній спадщині Бертрана Рассела. - C. 116-119.
- Кравець Р. Особливості традиційних та інноваційних педагогічних технологій полікультурної освіти майбутніх фахівців аграрної галузі. - C. 120-125.
- Зубрицький І. Висвітлення проблеми співпраці школи і сім’ї на сторінках педагогічного часопису "Українська школа” (1925 – 1943 рр.). - C. 126-130.
- Готько О., Чайковська О. Інформаційно-комунікаційні технології – як сучасний засіб навчання в освіті. - C. 130-134.
- Єсіпова О. Емпіричне дослідження особливостей навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю в процесі вивчення педагогічних дисциплін. - C. 135-138.
- Вєлкова О. Формування ціннісного ставлення майбутніх менеджерів до культури професійної взаємодії. - C. 139-143.
- Зубрицька М. Географічні назви в англійських ФО. - C. 143-147.
- Лактіонов О. Модель оцінювання рівня професійної компетентності фахівців сучасних високотехнологічних виробничих процесів. - C. 147-153.
- Огородник В. Особливості належної правової процедури в нотаріальному процесі. - C. 153-156.
- Марченко А. Навчальний ресурс уроків трудового навчання у початковій школі для розвитку дотикового сприймання учнів. - C. 156-160.
- Кизима І. Гендерна обізнаність педагогів (на прикладі фокус-групового дослідження у Львівській області). - C. 160-165.
- Швирьова К., Васюк О. Методичні шляхи формування ціннісного ставлення до здоров’я у студентів вищих навчальних закладів. - C. 166-170.
| 2015 | | № 4 (123)
|
|
|
|