Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2015/9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Пантюк М., Стахів Л. Виховна робота кафедри – шлях до професійного зростання майбутнього педагога (35-річчю кафедри педагогіки та методики початкової освіти присвячується). - C. 6-9.
- Зварич І. Переломний і творчий період в історичному розвитку оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США. - C. 10-15.
- Бермес І. Репертуар дитячого хору як педагогічна проблема. - C. 15-19.
- Шпак О., Лук’янець А. Націоналізація туризму як основа виходу з кризи. - C. 20-22.
- Брянцева Г., Молодиченко В., Осадчий В., Осадча К., Симоненко С. Співвідношення національної рамки кваліфікацій з європейською рамкою кваліфікацій як запорука успішного реформування вищої освіти України. - C. 23-28.
- Жигірь В. Вивчення стану сформованості професійно-педагогічних компетентностей у майбутніх менеджерів освіти. - C. 29-34.
- Гнезділова К. Елементи корпоративної культури університету: академічний одяг і його історія. - C. 34-40.
- Іванова Л., Сущенко Л. Сучасна парадигма професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації. - C. 41-44.
- Сапожников С. Особливості албанської системи підготовки педагогічних кадрів у світлі викликів ХХІ століття. - C. 45-49.
- Ілляш С. Головні критерії і функції саморозуміння. - C. 49-54.
- Матійчин І. Василіянська пісня кінця ХІХ – першої половини ХХ ст. через призму мовних процесів. - C. 54-59.
- Базильчук О. Роль компетентнісного підходу у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної реабілітації до роботи з відновлення здоров’я спортсменів. - C. 60-63.
- Мозолюк-Коновалова О. Місце та роль навчальної дисципліни "Живопис” в процесі підготовки студентів за спеціальністю "Образотворче мистецтво”. - C. 64-68.
- Васюк О., Ліснічук Н. Практика формування самоосвітньої компетентності майбутніх соціальних педагогів. - C. 68-73.
- Салій С., Салій В. Українські композитори та їх внесок у музично-естетичне виховання учнів загальноосвітньої школи. - C. 73-77.
- Садова І. Проблеми та перспективи впровадження інклюзивної освіти в Україні. - C. 77-81.
- Михальчук О. Польський досвід організації навчання дорослих. - C. 82-86.
- Зимульдінова А. Підготовка майбутніх учителів до роботи з п’ятирічними дітьми в освітньо-виховних закладах різних типів. - C. 87-90.
- Овсянніков О. Організація навчання майбутніх інженерів-педагогів у комп’ютерному середовищі як психолого-педагогічна проблема. - C. 91-97.
- Червонська Л. Значення систематичного педагогічного контролю у процесі вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 97-100.
- Бабенко Т. Специфіка написання англомовних анотацій (резюме). - C. 101-104.
- Іваніків Н. Вплив просвітницько-спортивних організацій на формування повноцінної, здорової особистості. - C. 105-108.
- Сеньків В. Організація лабораторного практикуму з дисципліни "Моделювання і прогнозування стану довкілля”. - C. 108-111.
- Колток Л. Використання ІКТ на уроках як одна із складових модернізації початкової школи. - C. 112-116.
- Калита Н. Ідеал вчителя початкових класів: історичний та модернізаційний аспекти. - C. 117-120.
- Крамська С. Теоретичний аспект проблеми самостійної учбової діяльності студентів музично-педагогічного профілю в умовах вищої школи. - C. 121-126.
- Дубницька О. Роль методологічних підходів у підготовці майбутніх фахівців народних художніх промислів. - C. 127-130.
- Вершинська О. Організаційні аспекти інтенсифікації інтерактивних технологій професійної підготовки маркетологів. - C. 131-135.
- Даниляк Р. Ідеї морального виховання молодших школярів у виховному полі кінця ХХ – початку ХХІ ст. - C. 136-140.
- Голубінка Х. Артистизм, емоційність, інтуїція як вагомі складові диригентського мистецтва. - C. 141-143.
- Дробчак Я. Теоретичні засади підготовки учителя до проведення уроків трудового навчання у початкових класах. - C. 144-149.
- Шалигіна М. Відображення образу жінки-козачки в українській літературі та фольклорі. - C. 149-152.
- Цавалюк Т. Особливості формування інтелектуальних почуттів у старшому дошкільному віці та у молодшому шкільному віці в процесі навчальної діяльності. - C. 153-157.
- Гуцол Л. Використання Інтернет-ресурсів для забезпечення самореалізації особистості в дозвіллєвій діяльності. - C. 158-163.
- Мойсеєнко Н. Додекафонна техніка письма в сучасній фортепіанній музиці (на прикладі циклу "Раціональні ескізи” М. Ластовецького). - C. 163-169.
- Шубак Г. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до роботи в класах з малою наповнюваністю учнів. - C. 170-174.
| 2015 | | № 9 (128)
|
|
|
|