Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2016/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вайнтрауб М. Теоретико-методичні основи розвитку інженерно-педагогічної творчості у майбутніх фахівців з охорони праці. - C. 6-9.
  4. Шпак О., Булавенко С., Примаченко Н. Дидактичні вектори фінансового виховання учнів. - C. 10-15.
  5. Кобрій О., Заяць А. Шляхи демократизації педагогічного процесу у ВНЗ України. - C. 16-19.
  6. Васюк О., Ориненко І. Методи активізації навчання при вивченні дисципліни "Технології соціально-педагогічної діяльності”. - C. 20-24.
  7. Стецик Ю. Дидактичні підходи до методики формування правових понять в учнів загальноосвітніх навчальних закладів України. - C. 24-29.
  8. Мельник О., Сусло Л. Методика оцінки радіаційної обстановки при виникненні надзвичайних ситуацій на об’єктах атомних електростанцій. - C. 30-36.
  9. Хроленко М. Структурно-функціональна характеристика екологічної свідомості студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 36-40.
  10. Круглик В. Аналіз змісту і структури підготовки інженерів-програмістів у провідних вищих навчальних закладах Європи. - C. 40-43.
  11. Мегем О., Кузьменко Л. Еволюція змісту шкільного курсу біології в загальноосвітніх навчальних закладах України (1940 – 1948 рр.). - C. 44-50.
  12. Загородня А. Характеристика мережі вищих економічних навчальних закладів України. - C. 50-55.
  13. Розлуцька Г., Стрічко Н. Виховання готовності студентів до захисту своєї вітчизни в умовах Закарпаття (1919 – 1939 рр.). - C. 56-59.
  14. Іваночко Г., Шемелинець І. Духовність, віра, самозречення Тараса Шевченка – основи відродження української нації. - C. 60-64.
  15. Піддячий В. Методика саморозвитку англомовної компетентності майбутнього педагога в контексті європейських орієнтирів. - C. 65-69.
  16. Лучкевич В. Внесок бюро з навчання французької мови й культури за кордоном у розвиток зовнішнього мовно-освітнього простору Франції. - C. 70-73.
  17. Яковлева В. Розвиток пізнавальної самостійності майбутніх бакалаврів соціальної педагогіки. - C. 74-79.
  18. Бабенко Т. Академічне письмо: залежність назви навчального курсу від цілей та мети навчання. - C. 79-83.
  19. Колісник-Гуменюк Ю. Досвід навчання викладачів професійно-художнього профілю у США. - C. 84-89.
  20. Горпініч Т. Розвиток системи вищої освіти США на тлі соціально-економічного поступу країни (друга половина ХХ ст.). - C. 89-93.
  21. Салій С., Салій В. Музично-естетичне виховання школярів загальноосвітньої школи на уроках музичного мистецтва. - C. 94-98.
  22. Ромащенко І. Імплементація Закону України "Про вищу освіту” як ключова умова забезпечення якості освіти та ефективної науково-дослідницької діяльності у системі вищої освіти. - C. 98-103.
  23. Кашинська О. Форми та методи організації самостійної роботи студентів спеціальності "Готельно-ресторанна справа” при викладанні фахових дисциплін. - C. 104-108.
  24. Волошин С. Психолого-педагогічна робота зі старшокласниками – внутрішніми переселенцями у загальноосвітніх навчальних закладах як предмет наукових досліджень. - C. 109-112.
  25. Бабій І. Мовленнєвий етикет як компонент професійної мовленнєвої підготовки учнів ПТНЗ сфери обслуговування. - C. 113-118.
  26. Никитюк Л. Філософсько-педагогічні погляди вітчизняних вчених щодо екологічного виховання молоді. - C. 118-121.
  27. Крупник З. Підготовка майбутніх соціальних педагогів з формування відповідального ставлення до здоров’я у вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації з використанням інноваційних виховних технологій. - C. 122-127.
  28. Федорович А. Творчість вихователя як чинник ефективності навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі. - C. 127-131.
  29. Базильчук В., Дутчак Ю. Еволюційний шлях класифікації рухливих ігор. - C. 131-134.
  30. Герговська Н. Педагогічна культура викладача вищого навчального закладу. - C. 134-140.
  31. Андрющенко О. Наукові погляди щодо визначення сутності поняття "професійна педагогічна рефлексія”. - C. 141-145.
  32. Золотарьова Г. Розвиток технологічного підходу в педагогічній освіті Німеччини. - C. 146-151.
  33. Цзіці Л. Ретроспективний аналіз проблеми лідерства у зарубіжних наукових дослідженнях. - C. 151-156.
  34. Яочен Ц. Змістовий аспект креативної особистості в уявленні зарубіжних і вітчизняних дослідників. - C. 156-159.
  35. Баб’як К. Проблеми психоемоційної адаптації членів сім’ї до факту народження дитини з обмеженими психофізичними можливостями. - C. 160-163.
  36. Герасимчук В. Санітарно-гігієнічна освіта як наукова проблема: теоретико-термінологічний аналіз. - C. 163-167.
2016
№ 10 (141)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського