Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2016/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сушенцева Л., Шевчук Г., Дольнікова Л. Професійна мобільність педагога як умова його конкурентоздатності на сучасному ринку освітніх послуг. - C. 6-12.
  4. Варецька О. Організаційно-педагогічні умови розвитку соціальної компетентності вчителів початкової школи у системі післядипломної педагогічної освіти: сутність. - C. 13-19.
  5. Коновальчук І. Теоретичні й технологічні аспекти формування екологічної компетентності молодших школярів. - C. 20-24.
  6. Невмержицька О. Самоосвіта вчителя іноземних мов в умовах інформатизації сучасного суспільства. - C. 25-29.
  7. Волошин С. Психолого-педагогічна робота з профілактики насильства над дітьми. - C. 29-33.
  8. Салій С. Творча діяльність хорових колективів Жидачівщини (історичний екскурс). - C. 33-39.
  9. Сіняговська І. Реалізація компетентнісного підходу у процесі інтеграції змісту навчальної діяльності студентів гуманітарних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 39-44.
  10. Баштовенко О., Смакула О. Інноватика, фізична культура у виші та здоровий спосіб життя. - C. 45-49.
  11. Галян О. Погляди на суб’єктнісну сутність школяра у матеріалах першого українського педагогічного конгресу. - C. 50-55.
  12. Танська В. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до формування екологічної компетентності молодших школярів. - C. 55-59.
  13. Максимова О. Комунікативна компетентність вчителя початкової школи. - C. 59-63.
  14. Красовська О. Компетентнісний підхід до розроблення стандартів вищої освіти в галузі знань "Освіта”. - C. 64-68.
  15. Дуб В. Психолого-педагогічний супровід студентів переселенців. - C. 68-72.
  16. Брижак Н. Сутність та зміст поняття "готовність майбутніх учителів початкових класів до краєзнавчої роботи” у психолого-педагогічній літературі. - C. 72-76.
  17. Лалак Н., Фенчак Л. Використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського у формуванні управлінської компетентності майбутніх вчителів початкових класів. - C. 77-81.
  18. Керик О. Логопедичний тренінг як засіб розвитку комунікативної діяльності дітей з мовленнєвими порушеннями. - C. 82-86.
  19. Ієвлєв О. Суб’єкт-об’єктні аспекти управління професійною мобільністю у закладі освіти. - C. 86-89.
  20. Пристай Г. Використання інноваційних технологій у процесі вивчення іноземної мови в початковій школі. - C. 90-93 .
  21. Зимянський А. Особливості створення моделі психолого-педагогічного супроводу особистісного розвитку майбутнього педагога. - C. 94-97.
  22. Кутняк І. Формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 98-101.
  23. Мозолев О. Механізми управління якістю процесів розвитку освіти в сфері фізичної культури і спорту Польщі. - C. 102-107.
  24. Котова Л. Вплив емоціогенних умов на надійність виконання музичних творів майбутніми вчителями мистецтва. - C. 108-112.
  25. Галів М. Суспільно-політичні ідеї в історико-педагогічному наративі Дмитра Багалія. - C. 113-118.
  26. Васюк О., Виговська С. Соціометричне дослідження міжособистісних взаємин студентів академічної групи. - C. 118-122.
  27. Кіящук А. Сучасні дослідження проблеми формування професійних устремлінь старшокласників. - C. 123-127.
  28. Годунко Л. Історико-педагогічна ретроспектива у викладанні іноземних мов у Чеській Республіці у ХХ столітті. - C. 128-132.
  29. Волох О. Образи природи у хорових мініатюрах Б. Лятошинського. - C. 133-136.
  30. Калінська О. Використання маніпулятивних прийомів – невід’ємна складова педагогічної майстерності викладача. - C. 136-141.
  31. Петриця Л. Комунікативний та граматичний аспекти в курсі інтенсивного навчання англійської мови. - C. 142-146.
  32. Бірюк Д. Фахова підготовка менеджерів освіти у педагогічному університеті в контексті інтернаціоналізації освітнього простору. - C. 147-152.
  33. Шиманська М. Проблема соціальної та освітньої нерівності в науково-педагогічній думці та освітній практиці європейських країн ХІХ ст. - C. 152-157.
  34. Винник Н. Дидактична характеристика спецкурсу "Організація спортивно-оздоровчої діяльності у середніх навчальних закладах”. - C. 158-163.
  35. Їфу Ч. Методика формування художньо-образного сприйняття у майбутніх учителів музики в процесі інструментально-виконавської підготовки. - C. 164-169.
  36. Лук’янчиков М. Проектувальні уміння майбутнього педагога як умова успішної організації навчально-пізнавальної діяльності дітей у полікультурному просторі. - C. 169-172.
  37. Хлипавка Г. Проблема формування соціальної компетентності у процесі професійної підготовки: науково-педагогічний аспект. - C. 173-178.
  38. Головач Н. Експериментальна перевірка ефективності формування професійно значущих якостей майбутніх фахівців з управління персоналом та економіки праці у процесі фахової підготовки. - C. 179-183.
2016
№ 5 (136)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського