Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2017/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Невмержицька О. Теоретичні основи формування педагогічних здібностей майбутніх вчителів іноземної мови. - C. 6-10.
  4. Wasacz-Krztoс J. Programy do nauki spiewu w gimnazjach galicji zachodniej w dobie autonomii w swietle sprawozdaс szkolnych. - C. 10-15.
  5. Nidecka E. Muzyka wspуіczesna w swietle pedagogicznej interpretacji dzieіa muzycznego – propozycja metodyczna. - C. 15-20.
  6. Зайченко Н. Педагогічне настановлення Консепсьон Ареналь стосовно ставлення до засуджених осіб. - C. 21-25.
  7. Курач М., Нищак І. Методика навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій засобами комп’ютерної техніки (на прикладі геометричного і проекційного креслення). - C. 26-31.
  8. Пантюк Т., Воробель М. Емоційно-естетичний розвиток дитини-дошкільника у системі "Реджо-педагогіки”. - C. 32-36.
  9. Матієшин І. Компоненти професійної компетентності вчителя фізичної культури. - C. 36-42.
  10. Задільська Г. Сучасні технології формування англомовної компетенції у писемному мовленні у студентів-філологів ВНЗ. - C. 42-46.
  11. Fink K. Szkolnictwo muzyczne we Lwowie w okresie miкdzywojennym (1918 – 1939). - C. 47-52.
  12. Тур О. Класифікація методів формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності. - C. 53-58.
  13. Марчук М., Осадча К. Аналіз методик навчання візуального програмування майбутніх інженерів-програмістів. - C. 58-63.
  14. Scibor J. Dojrzalosc i wielostronnosc interpretacji literackiego utworu muzycznego. - C. 63-67.
  15. Шайнер А. Іншомовна підготовка студентів вищих технічних навчальних закладів у контексті вимог Болонського процесу. - C. 68-71.
  16. Сяська Н. Підготовка майбутніх філологів до професійної діяльності: сучасні виклики, полікультурні засади навчання. - C. 72-77.
  17. Загородня А. Компаративістичний аналіз мережі вищих економічних навчальних закладів Республіки Польщі та України. - C. 78-81.
  18. Розлуцька Г. Організаційні умови становлення першого релігійного вищого навчального закладу в Закарпатті. - C. 82-87.
  19. Лучанінова О. Функціонування виховної системи технічного ВНЗ в аспекті дисертаційного дослідження: педагогічний експеримент. - C. 88-92.
  20. Кравець Р. Організація освітнього полікультурного середовища як соціальної системи полісуб’єктного типу в аграрному ВНЗ. - C. 93-98.
  21. Гайдук С. Шляхи формування іншомовної соціокультурної компетентності дітей дошкільного віку. - C. 99-102.
  22. Безлюдна В. Зміна характеру професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у контексті вимог Болонського процесу. - C. 103-107.
  23. Баклаженко Ю. Компоненти змісту навчання англійського професійно орієнтованого писемного мовлення майбутніх аналітиків систем. - C. 108-112.
  24. Popowicz O. Ksztaіcenie dzieci i mіodzieїy ukraiсskiej w zakresie gry na bandurze w Przemyslu po II wojnie swiatowej. - C. 113-116.
  25. Oliwa G. Ekspresja wokalna dzieci i mіodzieїy na zajкciach chуru w szkole ogуlnoksztaіcacej w Polsce. - C. 117-121.
  26. Dymon M. Partycypacja gimnazjalistуw w kulturze muzycznej. - C. 121-128.
  27. Камінська М. Вплив церковного професійного академічного співу на трансформацію автентичної пісенної традиції. - C. 129-132.
  28. Маляров О. Значення педагогічного менеджменту для професійної діяльності педагога. - C. 133-137.
  29. Зубрицький І. Ретроспективний погляд на розвиток педагогічних часописів Східної Галичини 20 – 30-х рр. ХХ ст.. - C. 138-144.
  30. Мисько В. Проблема сімейного виховання в педагогічній спадщині Януша Корчака. - C. 145-150.
  31. Котловський А. Рефлексивний підхід до процесу організації самостійної роботи майбутніх економістів з навчання англійської мови. - C. 150-153.
  32. Білан Н. Використання ділової гри у процесі формування іншомовної комунікативної компетенції студентів на заняттях з іноземної мови. - C. 154-159.
  33. Вітюк І. Загальна характеристика сучасних освітніх технологій. - C. 159-163.
  34. Мудрян В. Теоретико-методичні засади підготовки майбутнього фахівця з фізичного виховання, спорту та здоров’я людини. - C. 164-169.
  35. Талалай Ю. Дидактичні моделі формування багатомовної особистості учня в процесі навчання іноземної мови: модель факторів і динамічна модель. - C. 170-173.
  36. Герасимчук В. Антиалкогольна пропаганда як важливий фактор гігієнічного виховання молоді на Закарпатті (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 174-177.
  37. Коразоглю (Геділ) Ф. Діагностування взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї у полікультурному вихованні дошкільників. - C. 178-182.
  38. Ракович В. Аналіз методологій розробки ігрових додатків для соціальних мереж. - C. 182-186.
  39. Бровко К. Особливості функціонування корпоративної культури вищого навчального закладу. - C. 186-190.
2017
№ 4 (147)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського