Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2019/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Тогочинський О. Здоров’язбережувальна компетентність як світоглядна орієнтація майбутніх працівників пенітенціарної системи. - C. 6-12.
  4. Binytska O., Zdanevych L. Training of the future specialists of pre-school education: learning the experience of the republic of Poland. - C. 13-16.
  5. Журавльова Л., Іпкаєва К. Формування творчих здібностей старших дошкільників засобами інтеграції різних видів художньої-творчої діяльності. - C. 17-22.
  6. Костенко Д. Формування міжкультурної компетентності у професійній підготовці сучасного фахівця. - C. 23-29.
  7. Гаврилюк Н. Етапи становлення системи вищої аграрної освіти в США. - C. 29-32.
  8. Ревть А., Гриник І. Особливості соціально-педагогічної роботи з профілактики насильства щодо дітей. - C. 33-36.
  9. Пліско Є. Зв’язок ювенальної юстиції з сучасною соціально-педагогічною роботою із неповнолітніми правопорушниками. - C. 37-42.
  10. Лиходід В. Дисципліна "Основи фахової підготовки” у професійному становленні фахівців садово-паркового господарства Хортицької національної академії. - C. 43-47.
  11. Колісник-Гуменюк Ю. Підготовка викладачів професійно-художнього профілю у Польщі. - C. 47-51.
  12. Меняйло В. Рефлексивно-перспективний компонент готовності майбутнього доктора філософії до дослідницько-інноваційної діяльності: сутність і структура. - C. 51-55.
  13. Карасєвич С. Досвід здійснення фізкультурно-спортивної діяльності у закладах середньої освіти. - C. 56-61.
  14. Василиків І. Основні проблеми та шляхи впровадження мультимедійних технологій в початковій школі. - C. 62-66.
  15. Tymoshchuk N. Professionally-oriented teaching of a foreign language at the agrarian university. - C. 66-70.
  16. Гарбуза Т. Тьютор як суб’єкт освітнього процесу в системі дистанційного навчання. - C. 71-75.
  17. Скалич Л. Розвиток творчої особистості майбутнього педагога за творами Василя Сухомлинського (до 100-річчя від дня народження). - C. 75-79.
  18. Машкіна Л. Формування фахової компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в освітньому процесі закладів вищої освіти. - C. 80-84.
  19. Карпова Л. Дослідницька компетентність вчителя Нової української школи. - C. 85-89.
  20. Yildyrym A. An analysis of the practice of smart advice in terms of gender perspective. - C. 90-94.
  21. Галелюк І., Гарбич-Мошора О. Інтерактивні методи навчання на заняттях зарубіжної літератури. - C. 95-99.
  22. Пінчак С. Творча діяльність Корифея бандурного мистецтва Гната Хоткевича. - C. 99-104.
  23. Скварок О. Лексичні дериватемні експресеми як засіб суб’єктивізації мовлення І. Франка. - C. 105-111.
  24. Сірант Н. Проблеми естетичного виховання дітей в історичній ретроспективі. - C. 111-116.
  25. Ільїна О. Гендерне виховання в концепціЇ нової української школи. - C. 117-121.
  26. Дуржинська О. Формування здоров’язберігаючого простору в навчально-виховному процесі. - C. 121-124.
  27. Георгадзе Т. Функціонування сім’ї в умовах української соціальної політики. - C. 125-129.
  28. Іванова О. Поняття "професійна позиція” у науковому дискурсі. - C. 130-135.
  29. Височан З. Компетентнісний підхід формування культури українського діалогічного мовлення майбутніх правознавців. - C. 136-140.
  30. Бровко К. Діагностика стану сформованості корпоративної культури студентів університету. - C. 140-146.
  31. Гаоян С. Специфіка видів мистецтва як орієнтир для поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики. - C. 146-151.
  32. Корольова Л. Сучасні аспекти підготовки вчителя іноземної мови у Румунії в загальноєвропейському вимірі. - C. 152-155.
2019
№ 1 (168)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського