Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2019/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Савчук Б., Білавич Г., Валігунда О. Проблема професійної підготовки майбутніх учителів до діагностики педагогічного супроводу в контексті сучасного наукового дискурсу. - C. 6-11.
- Чепіль М. Розвиток шкільної біологічної освіти в Україні у 80 – 90-ті роки ХХ ст. (історіографія проблеми). - C. 11-15.
- Marushkevych A., Zvarych I. Professionally significant competencies of teachers at higher learning institutions in the USA and Ukraine: (comparative aspect). - C. 16-22.
- Микитюк О., Зачепа А., Микитюк А. Дослідження аспектів емоційного вигорання у вчителів системи післядипломної педагогічної освіти. - C. 23-27.
- Шквир О. Критичне мислення молодших школярів: сутність і особливості. - C. 27-32.
- Binytska K., Nahornyi Y. Dual model of professional training of the future specialists: by the example of Ukraine, the republic of Poland and Romania. - C. 32-36.
- Гринчук І., Іздепська-Новіцька М. Концертний та конкурсно-фестивальний напрямки у роботі з студентськими хоровими колективами. - C. 37-41.
- Kutova S., Nikitova I. Formation of professional personal qualities of the future teachers-philologists. - C. 42-46.
- Смолікевич Н. Забезпечення якості університетської освіти США. - C. 46-51.
- Багрій М. Відображення у творчості письменників Західної України актуальних освітніх проблем українського суспільства кінця ХVIII – 30-тих років ХХ сторіччя. - C. 52-57.
- Сакалюк О. Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів початкових класів засобами кінезіологічних фізкультхвилинок. - C. 57-61.
- Михаць Р. Організація театральних осередків у навчальних закладах Східної Галичини в контексті формування національної ідентичності дітей та молоді (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 62-67.
- Тушко К. Сутність та зміст компетентностей у здійсненні професійної взаємодії майбутніми офіцерами-прикордонниками. - C. 68-71.
- Клепар М. Підготовка майбутніх фахівців-міжнародників: досвід Великої Британії і Німеччини. - C. 72-77.
- Колісник О. Сучасні підходи до формування національної свідомості та патріотизму у курсантів закладів військової освіти. - C. 78-83.
- Городиська В. Змістові аспекти підготовки свят та розваг у ЗДО. - C. 83-90.
- Попов Р. Модель системи розвитку автономності студентів вищого навчального закладу. - C. 91-99.
- Чайка-Петегирич Л. Екологічний менеджмент в системі фахової підготовки майбутніх менеджерів. - C. 99-103.
- Турянський П., Радевич-Винницька Л. Роль емоційних засобів у виконанні вокально-камерного твору. - C. 104-108.
- Якімець Ю. Дослідно-експериментальна перевірка ефективності формування проектувальних умінь у майбутніх техніків-механіків автотранспортної галузі в процесі вивчення професійно-орієнтованих дисциплін. - C. 109-114.
- Гуркова Т. Дефініції понять "освітній простір”, "середовище”, "освітнє середовище”. - C. 114-118.
- Фельцан І. Іншомовна освіта дорослих у Швеції. - C. 119-124.
- Дрібнюк Н. Музично-педагогічні посібники Східної Галичини першої половини ХХ ст. - C. 124-130.
- Ек Н. Фортепіанна спадщина Федора Надененка та її використання в процесі підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 131-137.
- Перегняк І. Критеріальний підхід до формування правової компетентності у військовослужбовців за контрактом. - C. 138-144.
- Харченко Ю. Професійна культура концертмейстера закладу вищої освіти: теоретико-методологічний аспект. - C. 145-152.
- Сірант Н. Освітньо-виховний та естетичний потенціал української народної педагогіки. - C. 153-157.
- Krainyk L. Motivation as a key factor of students’ success in learning ESP. - C. 158-162.
- Авраменко К. Удосконалення методичної підготовки майбутніх педагогічних працівників засобами інтерактивного навчання на уроках англійської мови. - C. 162-166.
- Маковецька І. Дикція як особлива складова роботи над постановкою голосу в студентів. - C. 167-172.
- Прохорчук П. Критерії, компоненти, показники та рівні формування професійно-етичної культури майбутніх графічних дизайнерів. - C. 173-177.
- Ткаченко У. Актуальні проблеми національно-патріотичного виховання в закладах вищої освіти. - C. 177-182.
| 2019 | | № 4 (171)
|
|
|
|