Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2019/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Васянович Г., Костишин Е., Бабій І. Духовні цінності і смисли людського буття у світоглядних пошуках Тараса Шевченка (До 205 річниці від дня народження геніального українського поета, мислителя, педагога). - C. 6-12.
  4. Квас О., Земан І. Музейна педагогіка як інструмент розширення освітнього простору. - C. 12-17.
  5. Швай Р. Аксіоцентризм, пайдоцентризм та сучасний освітній процес. - C. 17-22.
  6. Karpenko O. Pedagogiczne zasady funkcjonowania SOS – wiosek dzieciкcych na Ukrainie. - C. 22-28.
  7. Волянський П., Ковровський Ю., Михайлов В. Застосування інтерактивних освітніх технологій у навчанні керівного складу і фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією та здійсненням заходів з питань цивільного захисту. - C. 29-38.
  8. Бойчук В., Уманець В. Застосування електронних освітніх ресурсів як інноваційний чинник удосконалення підготовки майбутніх педагогів. - C. 39-45.
  9. Mahdiuk O. Theoretical basis for the development of foreign grammatical competence in the process of students of philological specialities training. - C. 45-49.
  10. Романчук О., Данилевич М. Понятійний апарат і термінологія системи підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту. - C. 50-55.
  11. Гринько В. Використання цифрових технологій для формування у майбутніх учителів умінь ХХІ століття. - C. 56-62.
  12. Гаврилюк Н. Професійна компетентність та самореалізація студентів як педагогічна проблема. - C. 62-66.
  13. Загородня А. Спеціалізовані школи як провісники профільного навчання у 90-х роках XX століття. - C. 66-72.
  14. Черняк Є., Карецька А. Методичні аспекти формування професійно важливих виконавських якостей учнів шкіл естетичного спрямування. - C. 73-79.
  15. Малінка О. Комунікативна спрямованість навчального процесу як необхідна передумова розвитку у студентів мотивації до вивчення іноземної мови. - C. 79-84.
  16. Попов Р. Розвиток автономності студентів закладів вищої освіти: валентно-фрактальний вимір розуміння проблеми. - C. 84-91.
  17. Гринчук І., Горук Е., Кубіт Я. Популяризація виконавства на народних інструментах у сучасному культурно-освітньому просторі України. - C. 92-96.
  18. Клепар М. Структурно-функціональний аналіз освітніх програм з підготовки студентів-міжнародників у закладах вищої освіти України. - C. 97-103.
  19. Мойко О. Професійна підготовка вчителів інформатики у вітчизняних закладах вищої освіти. - C. 103-109.
  20. Сятецький К. Національна спрямованість творчості видатного українського співака Івана Козловського. - C. 110-114.
  21. Сарієнко В. Про коректне використання термінології при вивченні величин у початковій школі. - C. 115-121.
  22. Савеліхіна І. Самостійна робота студентів як основа пізнавальної діяльності у формуванні висококваліфікованих фахівців. - C. 121-125.
  23. Булавенко С. Змістова структура соціальної активності учнів закладів загальної середньої освіти. - C. 126-133.
  24. Щурик Б. Теоретичні аспекти підготовки студентів до музично-педагогічної діяльностії. - C. 134-139.
  25. Волох О. Репертуарна палітра українських хорових колективів (на прикладі Галицького камерного хору). - C. 139-142.
  26. Корж Г. Концептуальні засади ціннісного ставлення до власного здоров’я майбутніх фахівців цивільної безпеки. - C. 143-149.
  27. Ковалишин О. Організаційно-педагогічні засади підтримки науковим товариством імені Шевченка української початкової освіти в Галичині (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.). - C. 150-155.
  28. Трущак В. Використання аудіовізуальних матеріалів у викладанні японської мови. - C. 155-160.
  29. Багрій Т. Взаємозв’язок педагогічних та артистичних здібностей як необхідна умова досягнення професійного розвитку майбутнього педагога-музиканта. - C. 160-165.
  30. Коляса П. Дефінітивний аналіз понять "компетентність” та "компетенція” в процесі дослідження їх формування у майбутніх фахівців професійної освіти в галузі комп’ютерних технологій. - C. 165-170.
  31. Грановська Т., Олефіренко Н. Практико-орієнтоване навчання предметів природничого циклу як шлях формування пізнавальної самостійності підлітків. - C. 171-175.
  32. Кузьмич М. Сучасна дитяча періодика як засіб морального виховання дітей старшого дошкільного віку. - C. 175-179.
  33. Орлова М. Організаційно-педагогічні умови збереження здоров’я дітей дошкільного віку. - C. 179-184.
  34. Блашкова О. Ключові компетентності майбутніх вчителів природничих спеціальностей та їх вплив на формування світоглядних орієнтирів сучасної студентської молоді. - C. 184-189.
2019
№ 5 (172)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського