Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2019/8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Binytska K., Nahornyi Y. Analysis of cultural-educational and pedagogical activity of Ostap Makarushka. - C. 6-9.
- Zvarych I. Some utterances for evolution of modern student personality in the USA and Ukraine. - C. 10-15.
- Лодатко Є. Організаційно-педагогічні умови формування інформаційно-аналітичної компетентності та професійного самовизначення здобувачів освіти – майбутніх офіцерів запасу. - C. 16-22.
- Курок В., Кондратенко Т. Зміст та структура економічної компетентності майбутніх учителів технологій. - C. 23-27.
- Шоробура І. Концептуальні напрями розвитку вищої освіти в Україні у контексті європейської інтеграції. - C. 28-31.
- Ільницький В., Галів М. Українські, польські, єврейські учителі та учні Дрогобиччини як об’єкт радянських репресій (1939 – 1941 рр.). - C. 32-37.
- Даниленко О. Особливості визначення показників сформованості готовності майбутніх судноводіїв до професійної діяльності. - C. 38-43.
- Шеремета О. Результати педагогічного експерименту з формування у майбутніх офіцерів Державної кримінально-виконавчої служби здоров’язбережувальної компетентності у процесі професійної підготовки. - C. 44-49.
- Івах С. Компоненти організаційної культури керівників закладів дошкільної освіти. - C. 49-54.
- Булавенко С. Особливості управління навчальним закладом в умовах формування соціальної активності учнів. - C. 55-59.
- Бабенко О. Ідеї культурно-історичного підходу Л. С. Виготського в процесі інтеріоризації гуманітарно-фахових знань студентами-філологами. - C. 59-64.
- Задільська Г. Когнітивно-комунікативний підхід до навчання монологу та діалогу мовлення студентів-філологів ЗВО. - C. 64-67.
- Сливка Л. Використання досвіду польських науковців у моніторинговому дослідженні готовності майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності у школі. - C. 68-73.
- Гера Т., Гущак Ж., Фартушок І. Організація побуту сім’ї: соціальний, безпекознавчий і педагогічний аспекти. - C. 74-79.
- Городиська В. Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до впровадження сучасних естетотерапевтичних технологій. - C. 80-84.
- Стеблюк С. Підготовка магістрів з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності у контексті ступеневої освіти. - C. 85-89.
- Якубовська М. Аксіологічні засади у системі творення культурологічної компетентності: модель формування особистості студента. - C. 90-94.
- Бондаренко Н. Формування культурної компетентності як ключової на уроках української мови. - C. 94-99.
- Бобечко О., Бонис Л. Українські народні думи в супроводі кобзи-бандури як джерело музично-естетичного виховання підростаючого покоління. - C. 100-105.
- Колісник-Гуменюк Ю. Педагогічна творчість – як пошукова діяльність викладача. - C. 106-109.
- Агалець І. Інформаційний супровід професійної мобільності фахівця засобами анотування й реферування. - C. 110-114.
- Савлук І. Позитивна мотиваційна складова як провідна психолого-педагогічна умова вдосконалення музично-виконавської майстерності студентів закладів вищої освіти. - C. 115-119.
- Василик Дз. Інтонаційні особливості прочитання поезій Лесі Українки в хорових творах Миколи Ластовецького. - C. 120-123.
- Погорєлов М. Розвиток інформаційної компетентності майбутніх викладачів професійного навчання у процесі фахової підготовки з автосправи. - C. 123-128.
- Баніт Ю. Формування підприємницької компетентності у процесі практико-орієнтованої підготовки студентів: особистісно-діяльнісний аспект. - C. 129-135.
- Кузьменко Д. Саморегуляція майбутніх юристів в освітньому процесі закладів вищої освіти. - C. 135-139.
- Блашкова О. Діагностика сформованості гуманістичних цінностей студентів природничих спеціальностей. - C. 140-145.
- Морозова О. Визначення поняття "компетентність”: зарубіжний та вітчизняний підхід. - C. 145-149.
- Шевченко А. Наукові підходи та дидактичні принципи формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу. - C. 150-154.
- Бінь Ляо Фортепіанна музика для дітей як засіб формування музично-естетичної компетентності підлітків. - C. 154-159.
- Янь Лінь Методика формування готовності майбутніх учителів музики до художньо-інтерпретаційної діяльності. - C. 160-164.
| 2019 | | № 8 (175)
|
|
|
|