Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2019/8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Binytska K., Nahornyi Y. Analysis of cultural-educational and pedagogical activity of Ostap Makarushka. - C. 6-9.
  4. Zvarych I. Some utterances for evolution of modern student personality in the USA and Ukraine. - C. 10-15.
  5. Лодатко Є. Організаційно-педагогічні умови формування інформаційно-аналітичної компетентності та професійного самовизначення здобувачів освіти – майбутніх офіцерів запасу. - C. 16-22.
  6. Курок В., Кондратенко Т. Зміст та структура економічної компетентності майбутніх учителів технологій. - C. 23-27.
  7. Шоробура І. Концептуальні напрями розвитку вищої освіти в Україні у контексті європейської інтеграції. - C. 28-31.
  8. Ільницький В., Галів М. Українські, польські, єврейські учителі та учні Дрогобиччини як об’єкт радянських репресій (1939 – 1941 рр.). - C. 32-37.
  9. Даниленко О. Особливості визначення показників сформованості готовності майбутніх судноводіїв до професійної діяльності. - C. 38-43.
  10. Шеремета О. Результати педагогічного експерименту з формування у майбутніх офіцерів Державної кримінально-виконавчої служби здоров’язбережувальної компетентності у процесі професійної підготовки. - C. 44-49.
  11. Івах С. Компоненти організаційної культури керівників закладів дошкільної освіти. - C. 49-54.
  12. Булавенко С. Особливості управління навчальним закладом в умовах формування соціальної активності учнів. - C. 55-59.
  13. Бабенко О. Ідеї культурно-історичного підходу Л. С. Виготського в процесі інтеріоризації гуманітарно-фахових знань студентами-філологами. - C. 59-64.
  14. Задільська Г. Когнітивно-комунікативний підхід до навчання монологу та діалогу мовлення студентів-філологів ЗВО. - C. 64-67.
  15. Сливка Л. Використання досвіду польських науковців у моніторинговому дослідженні готовності майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності у школі. - C. 68-73.
  16. Гера Т., Гущак Ж., Фартушок І. Організація побуту сім’ї: соціальний, безпекознавчий і педагогічний аспекти. - C. 74-79.
  17. Городиська В. Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до впровадження сучасних естетотерапевтичних технологій. - C. 80-84.
  18. Стеблюк С. Підготовка магістрів з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності у контексті ступеневої освіти. - C. 85-89.
  19. Якубовська М. Аксіологічні засади у системі творення культурологічної компетентності: модель формування особистості студента. - C. 90-94.
  20. Бондаренко Н. Формування культурної компетентності як ключової на уроках української мови. - C. 94-99.
  21. Бобечко О., Бонис Л. Українські народні думи в супроводі кобзи-бандури як джерело музично-естетичного виховання підростаючого покоління. - C. 100-105.
  22. Колісник-Гуменюк Ю. Педагогічна творчість – як пошукова діяльність викладача. - C. 106-109.
  23. Агалець І. Інформаційний супровід професійної мобільності фахівця засобами анотування й реферування. - C. 110-114.
  24. Савлук І. Позитивна мотиваційна складова як провідна психолого-педагогічна умова вдосконалення музично-виконавської майстерності студентів закладів вищої освіти. - C. 115-119.
  25. Василик Дз. Інтонаційні особливості прочитання поезій Лесі Українки в хорових творах Миколи Ластовецького. - C. 120-123.
  26. Погорєлов М. Розвиток інформаційної компетентності майбутніх викладачів професійного навчання у процесі фахової підготовки з автосправи. - C. 123-128.
  27. Баніт Ю. Формування підприємницької компетентності у процесі практико-орієнтованої підготовки студентів: особистісно-діяльнісний аспект. - C. 129-135.
  28. Кузьменко Д. Саморегуляція майбутніх юристів в освітньому процесі закладів вищої освіти. - C. 135-139.
  29. Блашкова О. Діагностика сформованості гуманістичних цінностей студентів природничих спеціальностей. - C. 140-145.
  30. Морозова О. Визначення поняття "компетентність”: зарубіжний та вітчизняний підхід. - C. 145-149.
  31. Шевченко А. Наукові підходи та дидактичні принципи формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу. - C. 150-154.
  32. Бінь Ляо Фортепіанна музика для дітей як засіб формування музично-естетичної компетентності підлітків. - C. 154-159.
  33. Янь Лінь Методика формування готовності майбутніх учителів музики до художньо-інтерпретаційної діяльності. - C. 160-164.
2019
№ 8 (175)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського