Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2020/3-4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Чепіль М. Теоретичні засади фізичного виховання дітей і молоді у Польщі (1918–1939 рр.). - C. 6-11.
- Оршанський Л., Маркова Л. Реалізація компетентнісного підходу у процесі підготовки майбутніх фахівців інженерно-технічного профілю. - C. 12-16.
- Шквир О., Гайдамашко І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до дистанційного навчання. - C. 17-22.
- Бутенко В., Бутенко Н. Естетична свідомість як умова організації життєдіяльності особистості за законами краси. - C. 23-30.
- Білавич Г. Енвайронментальна освіта для сталого розвитку у вимірі юнеско крізь призму підручникотворення. - C. 30-34.
- Марлова А., Лозинський С., Лозинська Л. Особливості інтернаціоналізації вищої освіти у сучасному суспільстві. - C. 35-39.
- Мукан Н., Козіброда Л. Інтеграція учнів з особливими освітніми потребами в середовище загальноосвітньої школи у контексті міжнародної освітньої політики. - C. 40-46.
- Shevchenko L. Formation of professional mobility as a condition of future handicrafts teachers' training to innovative educational activities. - C. 47-51.
- Стеценко Н., Ткачук Г. До проблеми формування індивідуального стилю управління закладом освіти. - C. 52-57.
- Мельничук Ю., Сачук Ю., Саланда І. Розробка та впровадження у навчальний процес ЗЗСО веб-порталу для вивчення інформатики. - C. 58-62.
- Федорович А., Савченко Л. Конструювання як засіб розвитку мислення дітей дошкільного віку. - C. 63-69.
- Polishchuk H. The pedagogical potential of mediation in the light of professional preparation of future foreign language teachers. - C. 70-74.
- Борисенко З., Гаврищак Л., Подоляк Н. Особливості міграційних установок сучасної української молоді. - C. 75-79.
- Василиків І. Пропедевтика курсу "Інформатика" в початковій школі. - C. 79-83.
- Водяна В., Водяний Б. Підготовка фахівців мистецько-педагогічного профілю до виховної роботи з дітьми та молоддю у сільських школах в умовах їх сучасної реорганізації. - C. 84-88.
- Хімчук Л. Підготовка вчителів початкових класів до розвитку професійних зацікавлень учнів на основі використання теорії множинних інтелектів. - C. 89-97.
- Горохівська Т. Розвиток професійно-педагогічної компетентності викладачів фахових дисциплін технічних зво в умовах післядипломної педагогічної освіти. - C. 98-103.
- Крижановський А., Кириленко Н., Кириленко В. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи засобами хмарних сервісів у закладах вищої освіти. - C. 104-108.
- Термоса І. Аспекти формування економічної компетентності у процесі підготовки фахівців соціальної сфери. - C. 109-115.
- Васильєва Н. Шляхи підвищення самоорганізації студентів в умовах дистанційного навчання. - C. 115-121.
- Грач Ю. Деякі аспекти соціалізації сучасної дитини у контексті задоволення її соціальних потреб. - C. 122-126.
- Пінчук І. Організація педагогічного експерименту з формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 127-134.
- Євтушенко Н. Підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України як проблема педагогічної теорії. - C. 135-140.
- Мартинюк А. Науково-педагогічна концепція Б. Яворського у контексті мистецької освіти. - C. 141-145.
- Ярко М., Каралюс М. Аналіз музичних творів у версії герменевтики музичного тексту. - C. 145-151.
- Лян Ч. Художньо-ціннісна сфера учителів музики в контексті фахової підготовки. - C. 151-156.
- Сухомлин О. Digital Humanities: цифрова ера у гуманістаристиці. - C. 157-161.
- Короткевич К. Поняття самоорганізації навчання у контексті професійної підготовки майбутніх викладачів хореографічних дисциплін. - C. 162-166.
- Ворохаєв О. Наукові підходи до проблеми здоров'я збережувальної діяльності в закладах вищої освіти. - C. 167-171.
- Корольова Л. Порівняльний аналіз етапів розвитку вищої педагогічної освіти Румунії та України. - C. 172-177.
- Krainyk L. Lexico-semantic groups of motion verbs in modern English. - C. 178-181.
- Білоусова Н. Організаційні принципи професійної підготовки медичних представників у Федеративній Республіці Німеччини. - C. 181-187.
| 2020 | | № 3-4 (182-183)
|
|
|
|