Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2020/3-4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Чепіль М. Теоретичні засади фізичного виховання дітей і молоді у Польщі (1918–1939 рр.). - C. 6-11.
  4. Оршанський Л., Маркова Л. Реалізація компетентнісного підходу у процесі підготовки майбутніх фахівців інженерно-технічного профілю. - C. 12-16.
  5. Шквир О., Гайдамашко І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до дистанційного навчання. - C. 17-22.
  6. Бутенко В., Бутенко Н. Естетична свідомість як умова організації життєдіяльності особистості за законами краси. - C. 23-30.
  7. Білавич Г. Енвайронментальна освіта для сталого розвитку у вимірі юнеско крізь призму підручникотворення. - C. 30-34.
  8. Марлова А., Лозинський С., Лозинська Л. Особливості інтернаціоналізації вищої освіти у сучасному суспільстві. - C. 35-39.
  9. Мукан Н., Козіброда Л. Інтеграція учнів з особливими освітніми потребами в середовище загальноосвітньої школи у контексті міжнародної освітньої політики. - C. 40-46.
  10. Shevchenko L. Formation of professional mobility as a condition of future handicrafts teachers' training to innovative educational activities. - C. 47-51.
  11. Стеценко Н., Ткачук Г. До проблеми формування індивідуального стилю управління закладом освіти. - C. 52-57.
  12. Мельничук Ю., Сачук Ю., Саланда І. Розробка та впровадження у навчальний процес ЗЗСО веб-порталу для вивчення інформатики. - C. 58-62.
  13. Федорович А., Савченко Л. Конструювання як засіб розвитку мислення дітей дошкільного віку. - C. 63-69.
  14. Polishchuk H. The pedagogical potential of mediation in the light of professional preparation of future foreign language teachers. - C. 70-74.
  15. Борисенко З., Гаврищак Л., Подоляк Н. Особливості міграційних установок сучасної української молоді. - C. 75-79.
  16. Василиків І. Пропедевтика курсу "Інформатика" в початковій школі. - C. 79-83.
  17. Водяна В., Водяний Б. Підготовка фахівців мистецько-педагогічного профілю до виховної роботи з дітьми та молоддю у сільських школах в умовах їх сучасної реорганізації. - C. 84-88.
  18. Хімчук Л. Підготовка вчителів початкових класів до розвитку професійних зацікавлень учнів на основі використання теорії множинних інтелектів. - C. 89-97.
  19. Горохівська Т. Розвиток професійно-педагогічної компетентності викладачів фахових дисциплін технічних зво в умовах післядипломної педагогічної освіти. - C. 98-103.
  20. Крижановський А., Кириленко Н., Кириленко В. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи засобами хмарних сервісів у закладах вищої освіти. - C. 104-108.
  21. Термоса І. Аспекти формування економічної компетентності у процесі підготовки фахівців соціальної сфери. - C. 109-115.
  22. Васильєва Н. Шляхи підвищення самоорганізації студентів в умовах дистанційного навчання. - C. 115-121.
  23. Грач Ю. Деякі аспекти соціалізації сучасної дитини у контексті задоволення її соціальних потреб. - C. 122-126.
  24. Пінчук І. Організація педагогічного експерименту з формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 127-134.
  25. Євтушенко Н. Підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України як проблема педагогічної теорії. - C. 135-140.
  26. Мартинюк А. Науково-педагогічна концепція Б. Яворського у контексті мистецької освіти. - C. 141-145.
  27. Ярко М., Каралюс М. Аналіз музичних творів у версії герменевтики музичного тексту. - C. 145-151.
  28. Лян Ч. Художньо-ціннісна сфера учителів музики в контексті фахової підготовки. - C. 151-156.
  29. Сухомлин О. Digital Humanities: цифрова ера у гуманістаристиці. - C. 157-161.
  30. Короткевич К. Поняття самоорганізації навчання у контексті професійної підготовки майбутніх викладачів хореографічних дисциплін. - C. 162-166.
  31. Ворохаєв О. Наукові підходи до проблеми здоров'я збережувальної діяльності в закладах вищої освіти. - C. 167-171.
  32. Корольова Л. Порівняльний аналіз етапів розвитку вищої педагогічної освіти Румунії та України. - C. 172-177.
  33. Krainyk L. Lexico-semantic groups of motion verbs in modern English. - C. 178-181.
  34. Білоусова Н. Організаційні принципи професійної підготовки медичних представників у Федеративній Республіці Німеччини. - C. 181-187.
2020
№ 3-4 (182-183)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського