Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2020/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Mukan N., Dolnikova L., Kravets S. Studying pedagogical disciplines in the context of vocational education (Computer Technologies) Educational programme: the formation of students' motivation. - C. 6-12.
- Білавич Г. Просвітницька діяльність як наріжна організаційно-методична засада філологічної підготовки студентів Львівського університету (ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-17.
- Бойчук Ю., Таймасов Ю., Зуб О., Турчинов А. Методики оцінки критеріїв сформованості структурних компонентів готовності майбутніх фахівців служби цивільного захисту до самозбереження у професійній діяльності. - C. 18-22.
- Галів М. Ідеологічна критика в українському радянському історико-педагогічному наративі (1920–1980). - C. 23-29.
- Ольховська А., Хоменко А. Вплив використання нейронної системи машинного перекладу на якість перекладу текстів у галузі економіки. - C. 30-35.
- Бялик О. Особливості статевого виховання молоді в закладах освіти країн-засновників європейського макрорегіону. - C. 35-40.
- Cавчук Б., Ковальчук В. Формування емоційного інтелекту як компетентності майбутнього фахівця: постановка проблеми. - C. 41-45.
- Карпенко О. Гра як засіб розвитку соціальних компетентностей дитини дошкільного віку у педагогічній теорії Польщі (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 46-51.
- Alyeksyeyeva H., Antonenko O., Ovsyannikov O., Matviychuk-Yudina O. The using of modern internet messengers in the process of teaching the students of engineering and pedagogical direction. - C. 52-56.
- Сова О., Волошенко А. Навчання студентів-художників техніки сухої пастелі в процесі пленерної практики. - C. 57-62.
- Бабкова О. Проєктування уроку біології за сценарієм дослідницького навчання в умовах очної, дистанційної і змішаної освіти. - C. 62-66.
- Григоренко Т. Використання технології контекстного навчання у формуванні комунікативно-педагогічної компетентності майбутніх учителів-філологів. - C. 67-72.
- Довгий О. Формування інтересу до математики в учнів у закладах позашкільної освіти. - C. 72-76.
- Мельничук Ю., Фурман О., Бабій Н., Саланда І., Галаган І. Створення та використання віртуального кабінету інформатики в освітньому середовищі НУШ. - C. 77-82.
- Кобрин Н. Методологічні засади вивчення "Біографічних тем" на уроках українського музичного мистецтва. - C. 83-88.
- Щербак І. Аналіз стратегій позиціонування провідних університетів Великобританії в міжнародному інформаційному просторі за глобальним індикатором "комфорт". - C. 89-93.
- Долінська Н. Професійний капітал у вищій школі: поняття і роль. - C. 94-99.
- Новосядла І. Використання творів сучасних українських композиторів для дітей і юнацтва у фортепіанній підготовці майбутніх музикантів-педагогів. - C. 99-105.
- Піддячий В. Методологічні засади розвитку андрагогічної компетентності педагогів у закладах вищої освіти. - C. 106-110.
- Цюра С., Терзалова А. Нормативне закріплення понять "освітнє середовище", "освітній простір", "освітній процес" у контексті педагогічної термінології. - C. 111-117.
- Терлецька Л. Шляхи реалізації принципів формування пізнавальної активності учнів у навчальній діяльності загальноосвітніх шкіл України (кінець XX поч. XXI ст.). - C. 117-122.
- Кузьміна І., Коляда Ю. Органічність функціонування музичного аспекту в поетичній творчості Павла Тичини. - C. 122-125.
- Мастеркова Т. Аспекти інституціоналізації культурного капіталу учнів-переможців інтелектуальних змагань. - C. 126-130.
- Козуля В. Інклюзивне освітнє середовище: сутність та особливості. - C. 131-136.
- Павлинська-Клеймьонова Н. Основи інтонаційної природи музики: сутність, науково-теоретичні зв'язки. - C. 137-142.
- Берчук Ю. Виховний потенціал волонтерської діяльності. - C. 142-146.
- Сендер А. Когнітивні стилі як засіб інтенсифікації навчання майбутніх інженерів-програмістів. - C. 146-151.
- Хуйфан Л. Розвиток музикальності особистості як проблема науково-педагогічного знання. - C. 152-156.
| 2020 | | № 5 (184)
|
|
|
|