Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2021/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Галів М., Галів У. Вплив культу особи на український історико-педагогічний наратив (1920–1980-ті рр.). - C. 6-12.
  4. Білавич Г. Розвиток дослідницьких умінь школярів у процесі вивчення предметів природничо-математичного циклу в авторських школах України (70–80-ті рр. ХХ ст.). - C. 13-17.
  5. Чепіль М. Розвиток теоретичних засад виховання дітей у закладах дошкільної освіти Польщі. - C. 17-22.
  6. Бірюк Л., Пішун С. Парадигмальний підхід у формуванні комунікативної компетентності майбутніх фахівців початкової школи. - C. 22-27.
  7. Мукан Н., Козіброда Л. Значення фізичного виховання і спорту у соціалізації дітей з особливими потребами. - C. 27-32.
  8. Нищак І., Юрків М. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 32-37.
  9. Осадча К., Осадчий В., Спірін О., Круглик В. Реалізація індивідуалізації та персоналізації навчання засобами Moodle. - C. 38-43.
  10. Шквир О., Дудчак Г., Казакова Н. Ступенева підготовка майбутніх учителів початкових класів у контексті професійного стандарту "Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти”. - C. 44-50.
  11. Возносименко Д. Практична підготовка студентів до здоров’язбереження учнів на уроках математики як важлива складова освітнього процесу. - C. 50-55.
  12. Дубровіна І. Творчі зв’язки Кароля Шимановського з Україною на початку ХХ століття. - C. 55-59.
  13. Лемко Г. Національно-патріотичне виховання учнівської молоді у педагогічній спадщині педагогів західного регіону України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 59-63.
  14. Kalashnik N., Adamovych A., Barus M., Goliardyk N. Regarding research and teaching staff professional development as an integral part of providing quality training for future professionals with higher education. - C. 64-69.
  15. Шупік І. Актуальні проблеми валеологічного виховання студентів в умовах змішаного навчання. - C. 69-73.
  16. Вишківська В., Шикиринська О., Шевченко А. Педагогічний аналіз уроку з позицій особистісно орієнтованого підходу як концептуальної основи філософії нової української школи. - C. 74-78.
  17. Свйонтик О. Сенсорне виховання як основа розумового розвитку дітей дошкільного віку. - C. 79-83.
  18. Гриценко Л., Негай Г., Страшко Л. Реалізація методологічного принципу системності навчання у процесі графічної підготовки фахівців технологій і дизайну. - C. 84-91.
  19. Дрожик Л., Щербак І. Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. - C. 92-95.
  20. Сторонська О. Ідеї дитиноцентричної освіти в реформаторській педагогіці Німеччини. - C. 96-99.
  21. Полухтович Т., Мельничук Ю. Цінність знань у розвитку особистості. - C. 100-103.
  22. Дудник Н. Формування культурологічних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. - C. 104-108.
  23. Прокопчук В. Мистецьке краєзнавство як наукова проблема (екскурси в історію вивчення фольклору Волині). - C. 108-113.
  24. Чемоніна Л., Лесик А. Арт-педагогічні технології як засіб формування творчого самовираження учнів початкової школи у процесі позашкільної освіти. - C. 114-119.
  25. Петренко М. Професійна майстерність майбутнього фахівця музичного мистецтва як фактор реалізації новітньої парадигми освіти. - C. 119-123.
  26. Ек Н. Редакторсько-видавнича діяльність Федора Надененка. - C. 124-128.
  27. Жабко О. Електронний посібник як засіб реалізації освітніх завдань у процесі вивчення фізики в коледжі. - C. 129-134.
  28. Турок О. Зміст екологічної освіти в предметах інтегрованих курсів в середній школі Словаччини. - C. 134-139.
  29. Подановська Г. Характеристика моделі формування комунікативної компетентності здобувачів початкової освіти. - C. 139-144.
2021
№ 1 (187)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського