Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2021/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Білавич Г., Довгий О., Савчук Б., Білавич І. Освітні стежки Василя Стефаника (до 150-річчя з дня народження письменника). - C. 6-11.
- Шмир М. Самостійна робота студентів у контексті діяльнісного підходу в навчанні. - C. 12-16.
- Ворожбіт-Горбатюк В., Мельникова О., Кабанська Г. Науково-педагогічна практика здобувачів другого магістерського рівня вищої освіти, спеціальність 051 економіка: досвід ХНПУ імені Г.С. Сковороди. - C. 17-21.
- Оршанський Л., Нищак І., Матвісів Я. Сутність і структура самостійної творчої діяльності студентів. - C. 22-28.
- Ляпунова В., Жейнова С. Використання методів формування творчих якостей майбутніх вихователів у процесі професійної підготовки. - C. 29-34.
- Ісаєва О., Кушка Б. Фундаменталізація як важлива складова вищої технічної освіти. - C. 35-39.
- Павелків К., Чепурка О. Здоров’язбережувальна компетентність майбутнього фахівця-фізіотерапевта: нормативно-дефінітивний аналіз. - C. 39-46.
- Агалець І. Науково-інформаційний супровід дослідницької діяльності студентської молоді засобами наукової бібліотеки педагогічного профілю. - C. 47-51.
- Черчата Л. Використання сервісів Gооgle у навчанні іноземної мови студентів неспеціальних факультетів. - C. 51-56.
- Акімова О. "Hard skills” та "soft skills” як складові елементи інклюзивної готовності майбутніх учителів початкових класів. - C. 57-62.
- Фрайт І., Шуневич Є. "Музично-педагогічні принципи вокальної педагогіки Володимири Чайки”. - C. 63-66.
- Безрученков Ю. Електронна освіта: реалізація в Україні. - C. 67-71.
- Волошин С. Особливості здійснення співпраці закладів дошкільної освіти та сімей вихованців у Польщі. - C. 72-76.
- Сливка Л. Ретроспектива здоров’язбережувального виховання дітей та молоді у творчості польських дослідників 1960–1980-х рр.. - C. 76-79.
- Гоцинець І. Соціальні мережі як додатковий інструмент формування іншомовної інформаційно-комунікативної компетентності студентів. - C. 80-86.
- Сеник А. Професійно-творча самореалізація здобувачів вищої освіти засобами тренінгу. - C. 87-91.
- Гуменюк І. Сучасні підходи до навчання української мови за професійним спрямуванням: перспективні вектори досліджень. - C. 92-99.
- Перхун Л., Клим М. Розвиток творчості дітей дошкільного віку засобами казки, інсценізованої у грі у середовищі закладів дошкільної освіти. - C. 100-103.
- Кіліченко О. Підготовка студентів до педагогічної взаємодії із дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку зі внутрішньо переміщених сімей. - C. 104-109.
- Наконечна Л. Деформований текст як засіб підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в діалектному середовищі. - C. 109-114.
- Кліщ І. Впровадження Smart-технологій у практику підготовки майбутніх викладачів медичного закладу вищої освіти. - C. 115-118.
- Мацук Л., Кузенко О., Кузенко П. Створення інноваційного освітнього середовища в контексті модернізації ЗВО України. - C. 119-124.
- Lozynska L., Ishchuk N., Ferri A., Tsihotska O. Experience of using information and communication technologies in foreign language teaching. - C. 125-131.
- Черсак О., Молодій О. Розвиток музично-творчих здібностей учнів початкової школи на уроках музичного мистецтва. - C. 132-136.
- Попова Л. Цільове вивчення іноземних мов впродовж життя в умовах інформаційного суспільства. - C. 137-141.
- Квітка А. Педагогічні умови формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх офіцерів державної кримінально-виконавчої Служби України. - C. 142-147.
- Моренцова А. Мотиваційні аспекти вивчення англійської мови як іноземної в епоху глобалізації. - C. 148-152.
- Podufalova K. Translation strategies for languages for special purposes. - C. 153-156.
- Гарапко Л. Концептуальні засади зарубіжної іншомовної освіти в науковому дискурсі української компаративістики. - C. 157-162.
- Гром Г. Формування професійної компетентності майбутніх учителів трудового навчання з художнього ткацтва з використанням технологій дистанційного навчання. - C. 163-168.
| 2021 | | № 4 (190)
|
|
|
|