Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2021/7-8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Безлюдна В., Мартинюк В. Форми та методи формування національної ідентичності студентської молоді в позааудиторній роботі. - C. 6-11.
- Біницька К., Бучківська Г. Музична освіта у школах Республіки Польща в умовах дистанційного навчання. - C. 12-18.
- Цина А. Сутність та структура особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування. - C. 18-23.
- Костюшко Ю., Сейко Н. Конфлікти в педагогічному процесі та компетентнісні засади їх вирішення. - C. 24-28.
- Ісаєва О. Вектор реформування вищої освіти в умовах глобалізації. - C. 29-32.
- Васюк О., Виговська С., Виговський А. Вивчення патріотизму студентської молоді. - C. 33-38.
- Колісник-Гуменюк Ю. Особливості підготовки вчителів мистецтвознавства у закладах вищої освіти України. - C. 38-42.
- Рижиков В., Юрков А. Розробка моделі формування готовності майбутніх військових психологів до вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності. - C. 43-47.
- Білавич Г. Організація розвивального освітнього середовища для дітей в українському приватному дошкіллі (кінець ХІХ – 30-ті рр. ХХ ст.). - C. 48-53.
- Яремчук Н., Сениця Н. Педагогічні умови формування віртуального освітнього простору закладу вищої освіти. - C. 54-61.
- Дудник Н. Педагогічні новації в естетичному вихованні дітей старшого дошкільного віку. - C. 61-66.
- Іванюк І., Соловйова В. Створення безпечного шкільного середовища: протокол безпеки при суїцидальній поведінці підлітків. - C. 67-72.
- Ілійчук Л. Моніторинг як важлива складова системи забезпечення якості вищої освіти. - C. 73-77.
- Storchova T. Gender in Еnglish language education: perspectives of teaching strategies. - C. 78-83.
- Огар А. Художній простір творів для дітей Галини Вдовиченко: лінгвостилістичний і лінгводидактичний аспект. - C. 84-89.
- Розман І. Використання здобутків педагогічної біографістики в професійній підготовці майбутніх педагогів. - C. 89-92.
- Аксьонова О., Півненко Ю., Косман А. Методичні особливості використання wow-ефекту на уроках основ здоров’я. - C. 93-98.
- Гончарова Є., Бєляєва О. Застосування інноваційних засобів навчання в умовах сьогодення. - C. 99-103.
- Sharov S., Gladkykh H. The importance of communicative competence for the professional formation of future computer science specialists. - C. 104-108.
- Яців С. Методичні аспекти процесу формування іншомовної компетентності майбутніх учителів англійської мови (у контексті "Загальноєвропейських рекомендацій”). - C. 108-113.
- Сірант Н., Мисик О. Актуальність застосування ділової гри у закладах початкової освіти. - C. 114-117.
- Яцюк С., Хомяк М., Юнчик В., Чепрасова Т. Особливості навчання веб-технологій розробки навчальних систем майбутніх вчителів інформатики та методика створення на їх основі власних освітніх ресурсів. - C. 118-122.
- Гуменюк І. Дослідницький підхід у методиці навчання української мови за професійним спрямуванням. - C. 123-127.
- Дубровіна І., Оболонник Д. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності педагога-дорадника. - C. 127-131.
- Галицька Н. Вплив самостійної роботи учнів на розвиток дослідницьких умінь учнів на уроках природничо-математичних дисциплін у період кінця 50 – початку 90-х рр. ХХ ст. - C. 131-134.
- Латишевська К. Формування моральної культури у майбутніх учителів початкових класів засобами інформаційно-комунікаційних технологій (методичний аспект). - C. 135-140.
- Сухомлин О. Формування системи мотивації підвищення цифрової грамотності для навчання протягом життя. - C. 141-145.
- Ляховська Ю. Методологічні підходи до формування громадянської культури в майбутніх учителів іноземної мови. - C. 146-153.
- Однорог Г. Експертне оцінювання ключових компетентностей для професій швейного профілю. - C. 154-164.
| 2021 | | № 7-8 (193-194)
|
|
|
|