Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2021/7-8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Безлюдна В., Мартинюк В. Форми та методи формування національної ідентичності студентської молоді в позааудиторній роботі. - C. 6-11.
  4. Біницька К., Бучківська Г. Музична освіта у школах Республіки Польща в умовах дистанційного навчання. - C. 12-18.
  5. Цина А. Сутність та структура особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування. - C. 18-23.
  6. Костюшко Ю., Сейко Н. Конфлікти в педагогічному процесі та компетентнісні засади їх вирішення. - C. 24-28.
  7. Ісаєва О. Вектор реформування вищої освіти в умовах глобалізації. - C. 29-32.
  8. Васюк О., Виговська С., Виговський А. Вивчення патріотизму студентської молоді. - C. 33-38.
  9. Колісник-Гуменюк Ю. Особливості підготовки вчителів мистецтвознавства у закладах вищої освіти України. - C. 38-42.
  10. Рижиков В., Юрков А. Розробка моделі формування готовності майбутніх військових психологів до вирішення конфліктних ситуацій у професійній діяльності. - C. 43-47.
  11. Білавич Г. Організація розвивального освітнього середовища для дітей в українському приватному дошкіллі (кінець ХІХ – 30-ті рр. ХХ ст.). - C. 48-53.
  12. Яремчук Н., Сениця Н. Педагогічні умови формування віртуального освітнього простору закладу вищої освіти. - C. 54-61.
  13. Дудник Н. Педагогічні новації в естетичному вихованні дітей старшого дошкільного віку. - C. 61-66.
  14. Іванюк І., Соловйова В. Створення безпечного шкільного середовища: протокол безпеки при суїцидальній поведінці підлітків. - C. 67-72.
  15. Ілійчук Л. Моніторинг як важлива складова системи забезпечення якості вищої освіти. - C. 73-77.
  16. Storchova T. Gender in Еnglish language education: perspectives of teaching strategies. - C. 78-83.
  17. Огар А. Художній простір творів для дітей Галини Вдовиченко: лінгвостилістичний і лінгводидактичний аспект. - C. 84-89.
  18. Розман І. Використання здобутків педагогічної біографістики в професійній підготовці майбутніх педагогів. - C. 89-92.
  19. Аксьонова О., Півненко Ю., Косман А. Методичні особливості використання wow-ефекту на уроках основ здоров’я. - C. 93-98.
  20. Гончарова Є., Бєляєва О. Застосування інноваційних засобів навчання в умовах сьогодення. - C. 99-103.
  21. Sharov S., Gladkykh H. The importance of communicative competence for the professional formation of future computer science specialists. - C. 104-108.
  22. Яців С. Методичні аспекти процесу формування іншомовної компетентності майбутніх учителів англійської мови (у контексті "Загальноєвропейських рекомендацій”). - C. 108-113.
  23. Сірант Н., Мисик О. Актуальність застосування ділової гри у закладах початкової освіти. - C. 114-117.
  24. Яцюк С., Хомяк М., Юнчик В., Чепрасова Т. Особливості навчання веб-технологій розробки навчальних систем майбутніх вчителів інформатики та методика створення на їх основі власних освітніх ресурсів. - C. 118-122.
  25. Гуменюк І. Дослідницький підхід у методиці навчання української мови за професійним спрямуванням. - C. 123-127.
  26. Дубровіна І., Оболонник Д. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності педагога-дорадника. - C. 127-131.
  27. Галицька Н. Вплив самостійної роботи учнів на розвиток дослідницьких умінь учнів на уроках природничо-математичних дисциплін у період кінця 50 – початку 90-х рр. ХХ ст. - C. 131-134.
  28. Латишевська К. Формування моральної культури у майбутніх учителів початкових класів засобами інформаційно-комунікаційних технологій (методичний аспект). - C. 135-140.
  29. Сухомлин О. Формування системи мотивації підвищення цифрової грамотності для навчання протягом життя. - C. 141-145.
  30. Ляховська Ю. Методологічні підходи до формування громадянської культури в майбутніх учителів іноземної мови. - C. 146-153.
  31. Однорог Г. Експертне оцінювання ключових компетентностей для професій швейного профілю. - C. 154-164.
2021
№ 7-8 (193-194)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського