Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2022/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пантюк М., Садова І., Ілляш С. Готовність педагога до роботи в умовах освітньої інклюзії як наукова проблема. - C. 6-11.
  4. Оршанський Л., Нищак І., Павловський Ю. Педагогічні умови формування творчої активності майбутніх учителів трудового навчання у процесі професійної підготовки. - C. 12-18.
  5. Чепіль М. Теоретико-методичні засади діяльності батьківських гуртків у Галичині (1919–1939 рр.). - C. 18-23.
  6. Колісник-Гуменюк Ю. Реформування професійно-художньої освіти як необхідна передумова модернізації. - C. 23-28.
  7. Кристопчук Т. Підготовка вчителів-вихователів до роботи з дітьми з особливими виховними та освітніми потребами: зарубіжний досвід. - C. 28-33.
  8. Мукан Н., Морська Н. Дослідження ставлення викладачів до організації професійного розвитку у дистанційному форматі (на прикладі Національного університету "Львівська політехніка”). - C. 33-38.
  9. Гершуненко О., Пащенко Д., Примаченко Н. Формування громадянської активності старшокласників у позакласній діяльності. - C. 39-44.
  10. Замрозевич-Шадріна С. Сутність і характеристика поняттєво-категоріального апарату дослідження формування навичок здорового способу життя у позашкільному закладі освіти. - C. 44-48.
  11. Шквир О., Дудчак Г., Казакова Н., Сівак Н. Формування професійних компетентностей майбутніх магістрів початкової освіти. - C. 49-56.
  12. Сліпчишин Л., Мелько М. Мала академія як інноваційна форма професійного розвитку майбутніх фахівців кулінарного профілю. - C. 56-61.
  13. Кушнірук С., Дубровіна І., Тепла О. Концептуальні підходи до формування змісту освітньо-професійної програми бакалаврського рівня "педагогіка дозвілля”. - C. 62-67.
  14. Невмержицька О., Бориславський А. Шляхи формування в учнівської молоді потреби в здоровому способі життя. - C. 67-71.
  15. Салій В., Сторонська Н. Ефективні форми та методи розвитку музичної культури школярів. - C. 71-76.
  16. Дорош Т. Мистецькі конкурси як засіб творчого зростання майбутніх учителів музики. - C. 76-80.
  17. Chaika O., Krimpas P.G. Dialogic interaction: inclusivity of poly- / multiculturally oriented facets in foreign language instruction and acquisition. - C. 81-88.
  18. Волошина О., Станішевська В. Роль сенсорної лексики у створенні художньої образності в романі Ф.С. Фіцджеральда "Ніч лагідна”. - C. 89-94.
  19. Вишківська В., Черепинська А., Іллішова О., Войчун О. Становлення суб'єктної позиції студента як необхідна умова формування ціннісно зорієнтованої професійної компетентності. - C. 95-100.
  20. Стечкевич О. Особливості організації змішаного та дистанційного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти. - C. 101-106.
  21. Dolnikova L., Kravets S. Methods of art pedagogy in the process of educating students with special needs in vocational eduaction and training (VET) institutions. - C. 107-112.
  22. Тимощук Н. Flipped classroom як інноваційний метод викладання іноземної мови: теоретико-методологічний аспект. - C. 113-117.
  23. Фрайт І., Чорний Ю. Методика формування виконавської майстерності скрипаля у педагогічній діяльності Георгія Павлія. - C. 118-123.
  24. Радюк І. Науково-дослідницька робота як складова професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів. - C. 123-127.
  25. Ліщинська-Кравець Г., Мельник Г. Особливості формування творчої активності майбутніх учителів та технологій як структурного компонента їх педагогічної майстерності. - C. 128-133.
  26. Voloshanska S., Drozd I., Kossak G. Analysis of information related to consumption by students of foods with a high vitamin С content. - C. 134-139.
  27. Кухтяк О. Особливості розроблення навчально-методичного забезпечення професійної підготовки бакалаврів спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа” в контексті компетентісного підходу. - C. 140-143.
  28. Гера Т., Кузан Н. Арттерапевтичний потенціал інноваційних методів навчання технологій бойківської вишивки та бісероплетіння. - C. 144-149.
  29. Щеголєва Т. Специфіка викладання англійської мови за професійним спрямуванням прикордонникам в умовах євроінтеграції. - C. 150-155.
  30. Турянський П. Формування фундаментальних понять про постановку голосу вокаліста як проблема фахової підготовки. - C. 155-160.
  31. Мазурок М., Саприкіна О. Сторітелінг як ефективний інструмент формування комунікативної компетентності здобувачів освіти Нової української школи. - C. 160-165.
  32. Моренцова А., Варянко Т. Робота з машинним перекладом як складова змісту підготовки фахівців з іноземних мов. - C. 166-170.
  33. Цюра С. Розвиток диригентсько-хорової педагогіки в Україні: виклики сьогодення. - C. 170-175.
  34. Трухан О. Психолого-педагогічні й методичні умови навчання іноземної мови учнів з особливими освітніми потребами. - C. 175-180.
2022
№ 1 (199)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського