Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2022/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Пантюк М., Садова І., Ілляш С. Готовність педагога до роботи в умовах освітньої інклюзії як наукова проблема. - C. 6-11.
- Оршанський Л., Нищак І., Павловський Ю. Педагогічні умови формування творчої активності майбутніх учителів трудового навчання у процесі професійної підготовки. - C. 12-18.
- Чепіль М. Теоретико-методичні засади діяльності батьківських гуртків у Галичині (1919–1939 рр.). - C. 18-23.
- Колісник-Гуменюк Ю. Реформування професійно-художньої освіти як необхідна передумова модернізації. - C. 23-28.
- Кристопчук Т. Підготовка вчителів-вихователів до роботи з дітьми з особливими виховними та освітніми потребами: зарубіжний досвід. - C. 28-33.
- Мукан Н., Морська Н. Дослідження ставлення викладачів до організації професійного розвитку у дистанційному форматі (на прикладі Національного університету "Львівська політехніка”). - C. 33-38.
- Гершуненко О., Пащенко Д., Примаченко Н. Формування громадянської активності старшокласників у позакласній діяльності. - C. 39-44.
- Замрозевич-Шадріна С. Сутність і характеристика поняттєво-категоріального апарату дослідження формування навичок здорового способу життя у позашкільному закладі освіти. - C. 44-48.
- Шквир О., Дудчак Г., Казакова Н., Сівак Н. Формування професійних компетентностей майбутніх магістрів початкової освіти. - C. 49-56.
- Сліпчишин Л., Мелько М. Мала академія як інноваційна форма професійного розвитку майбутніх фахівців кулінарного профілю. - C. 56-61.
- Кушнірук С., Дубровіна І., Тепла О. Концептуальні підходи до формування змісту освітньо-професійної програми бакалаврського рівня "педагогіка дозвілля”. - C. 62-67.
- Невмержицька О., Бориславський А. Шляхи формування в учнівської молоді потреби в здоровому способі життя. - C. 67-71.
- Салій В., Сторонська Н. Ефективні форми та методи розвитку музичної культури школярів. - C. 71-76.
- Дорош Т. Мистецькі конкурси як засіб творчого зростання майбутніх учителів музики. - C. 76-80.
- Chaika O., Krimpas P.G. Dialogic interaction: inclusivity of poly- / multiculturally oriented facets in foreign language instruction and acquisition. - C. 81-88.
- Волошина О., Станішевська В. Роль сенсорної лексики у створенні художньої образності в романі Ф.С. Фіцджеральда "Ніч лагідна”. - C. 89-94.
- Вишківська В., Черепинська А., Іллішова О., Войчун О. Становлення суб'єктної позиції студента як необхідна умова формування ціннісно зорієнтованої професійної компетентності. - C. 95-100.
- Стечкевич О. Особливості організації змішаного та дистанційного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти. - C. 101-106.
- Dolnikova L., Kravets S. Methods of art pedagogy in the process of educating students with special needs in vocational eduaction and training (VET) institutions. - C. 107-112.
- Тимощук Н. Flipped classroom як інноваційний метод викладання іноземної мови: теоретико-методологічний аспект. - C. 113-117.
- Фрайт І., Чорний Ю. Методика формування виконавської майстерності скрипаля у педагогічній діяльності Георгія Павлія. - C. 118-123.
- Радюк І. Науково-дослідницька робота як складова професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів. - C. 123-127.
- Ліщинська-Кравець Г., Мельник Г. Особливості формування творчої активності майбутніх учителів та технологій як структурного компонента їх педагогічної майстерності. - C. 128-133.
- Voloshanska S., Drozd I., Kossak G. Analysis of information related to consumption by students of foods with a high vitamin С content. - C. 134-139.
- Кухтяк О. Особливості розроблення навчально-методичного забезпечення професійної підготовки бакалаврів спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа” в контексті компетентісного підходу. - C. 140-143.
- Гера Т., Кузан Н. Арттерапевтичний потенціал інноваційних методів навчання технологій бойківської вишивки та бісероплетіння. - C. 144-149.
- Щеголєва Т. Специфіка викладання англійської мови за професійним спрямуванням прикордонникам в умовах євроінтеграції. - C. 150-155.
- Турянський П. Формування фундаментальних понять про постановку голосу вокаліста як проблема фахової підготовки. - C. 155-160.
- Мазурок М., Саприкіна О. Сторітелінг як ефективний інструмент формування комунікативної компетентності здобувачів освіти Нової української школи. - C. 160-165.
- Моренцова А., Варянко Т. Робота з машинним перекладом як складова змісту підготовки фахівців з іноземних мов. - C. 166-170.
- Цюра С. Розвиток диригентсько-хорової педагогіки в Україні: виклики сьогодення. - C. 170-175.
- Трухан О. Психолого-педагогічні й методичні умови навчання іноземної мови учнів з особливими освітніми потребами. - C. 175-180.
| 2022 | | № 1 (199)
|
|
|
|