Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2022/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Бондар Т. Важливість підготовки майбутніх учителів української мови та літератури в міжкультурному середовищі. - C. 6-10.
- Савчук Б., Пантюк М., Котенко Р. Інтерфейси коучингу крізь призму науково-педагогічного дискурсу. - C. 11-15.
- Галів М., Огар А. Мова радянського тоталітаризму в історико-педагогічних працях 1930-х – початку 1950-х рр. - C. 16-21.
- Іванова В. Виховання комунікативної креативності у майбутніх фахівців дошкільної освіти: сучасний стан проблеми. - C. 21-28.
- Горбатюк Р., Замора Я., Сіткар С., Бурега Н. Технологія формування професіоналізму майбутніх фахівців професійної освіти засобами мультимедійних технологій. - C. 29-34.
- Білавич Г., Борис У., Пантюк Т., Багрій М. Комунікативний аспект підготовки майбутнього вчителя початкових класів у вимірі зарубіжного та вітчизняного досвіду. - C. 35-40.
- Ворожбіт-Горбатюк В., Хижняк І. Партнерство як індикатор ефективності виховної роботи в закладі освіти. - C. 41-45.
- Ісаєва О., Шайнер Г. Ефективність організації самостійної роботи у вищих медичних закладах. - C. 45-49.
- Красильникова Г., Герніченко І., Красильников С. Роль програми-мinor у формуванні індивідуальної освітньої траєкторії майбутніх педагогів професійного навчання. - C. 50-55.
- Гершуненко О. Зміст та структурні компоненти громадянської активності старшокласників. - C. 56-61.
- Омельченко С., Гармаш О. Креативне мислення майбутніх учителів як компонент моделі навчання "4 С’s”. - C. 62-66.
- Мартинюк Т. Науково-методичний супровід інноваційної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 67-71.
- Мартинюк А. Наукова школа професора Алли Козир у мистецькому освітньому просторі України. - C. 71-75.
- Стельмах О. Чинники професійного вигорання особистості. - C. 76-80.
- Голіяд І., Динько В., Тропіна М. Особливості моніторингу навчальних досягнень учнів з трудового навчання та технології у закладах загальної середньої освіти. - C. 81-86.
- Задільська Г. Організація педагогічного процесу з формування мовленнєвої компетенції за допомогою аудіювання у студентів-філологів ЗВО. - C. 86-91.
- Семенов А. Загальні положення методики прискореного навчання плавання дітей молодшого шкільного віку. - C. 91-96.
- Шліхта Г. Формування аксіологічної й деонтологічної компетентностей у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців ІТ-галузі: стан дослідження проблеми. - C. 96-103.
- Боршуляк А., Лаврентьєва Н. Використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва в умовах дистанційного навчання. - C. 104-109.
- Стахів Л., Стахів В., Волошин С., Прийма А. Проблема наступності й перспективності у здійсненні екологічного виховання учнів за екоцентричною парадигмою у закладах загальної середньої освіти: нормативно-правовий аспект. - C. 110-115.
- Цегельник Т. Наукові проєкції феномену готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. - C. 115-120.
- Смеречак Л., Малетич Н. Соціально-педагогічний супровід фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів в умовах закладу вищої освіти. - C. 121-125.
- Павленко О. Сучасні підходи до формування управлінських умінь керівного складу збройних сил країн НАТО. - C. 126-132.
- Шетеля Н. Аксіологічний підхід до професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі культури і мистецтв. - C. 133-137.
- Заболотний І. Самоосвіта майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки. - C. 138-142.
- Сніца Т. Виховання полікультурної особистості у процесі вивчення іноземної мови (на прикладі підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників). - C. 142-147.
- Попович О., Граб О. Реалізація технології "Аудиторія догори дриґом” під час вивчення нового матеріалу з дисципліни "Методика ознайомлення дітей з довкіллям”. - C. 147-153.
- Трухан О. Новочасна світова література як чинник формування читацької культури майбутніх учителів англійської мови. - C. 154-159.
- Мастеркова Т. Діяльність центрів професійного розвитку педагога: контент-аналіз. - C. 160-165.
- Антончик Є. Моделі "модернізації навздогін” та "модернізації на випередження” у контексті реформування української освітньої системи. - C. 166-171.
- Сіка Ю. Діагностика сформованості диригентсько-хорової культури майбутніх учителів мистецького профілю у процесі професійної підготовки. - C. 172-176.
- Сюй Цін Методичні засади формування евристичного мислення магістрів з хорового диригування педагогічних університетів. - C. 176-180.
| 2022 | | № 5 (203)
|
|
|
|