Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2022/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андрощук І., Андрощук І. Методологічні підходи підготовки майбутніх учителів до формування громадянської відповідальності учнів. - C. 6-11.
  4. Мартинюк А. Формування диригентсько-хорової виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 11-15.
  5. Галів М., Галів У. Діалектика в українській історико-педагогічній науці (1920 – 1980-ті pp.): від пошуку "законів” до фіксації "закономірностей”. - C. 15-22.
  6. Білавич Г., Довгий О., Пасайлюк Г., Примаченко Н. Шкільне краєзнавство як чинник формування національно-свідомої особистості учня початкової школи. - C. 23-29.
  7. Ковальчук В. Об’єктивні й суб’єктивні передумови модернізації професійної та світоглядно-методологічної підготовки вчителя. - C. 29-35.
  8. Бородієнко О. Сучасний стан розвитку громадсько-публічного управління університетами України. - C. 35-45.
  9. Ісаєва О., Шайнер Г. Імплементація технології stem-освіти у технічних вишах. - C. 45-49.
  10. Базильчук В., Солтик О. Оптимізація рухової активності студентів засобами фізкультурно-оздоровчих і спортивних заходів у позааудиторний час. - C. 50-54.
  11. Ворожбіт-Горбатюк В. Техніки розвитку креативності особистості: історія, тенденції, досвід. - C. 55-59.
  12. Лавриченко Н. Проблема соціально-емоційного інтелекту у підготовці педагогів. - C. 60-65.
  13. Цапко А., Товстоган В., Глущенко І. Визначення змісту та структури готовності майбутніх педагогів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі. - C. 66-71.
  14. Любінська О., Двулят-Лешневська І. Викладання біологічної хімії в умовах дистанційного навчання під час пандемії та воєнного стану в Україні. - C. 72-77.
  15. Чемоніна Л. Особливості формування морфемно-словотвірних компетенцій здобувачів початкової освіти (на прикладі ігрових технологій і технологій розвитку критичного мислення). - C. 77-82.
  16. Когут У., Сікора О., Вдовичин Т. Виклики навчання та викладання в умовах війни. - C. 83-88.
  17. Агалець І. Праці українських учених з патріотичного виховання молоді в науково-інформаційному супроводі діяльності закладів педагогічної освіти. - C. 88-92.
  18. Сніца Т. Особливості викладання навчальної дисципліни "Практичний курс основної іноземної мови” курсантам першого року навчання. - C. 93-97.
  19. Пухальський Т., Кузів М. Особливості організації дистанційного навчання у вокально-хоровій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 98-104.
  20. Філоненко Л., Бартків С. Музикознавча і фортепіанна творчість Антіна Рудницького в контексті розвитку українського музичного мистецтва. - C. 105-110.
  21. Молнар Т. Теоретико-методологічні основи концепції підготовки майбутніх педагогів до роботи в міжкультурному просторі Закарпаття. - C. 110-114.
  22. Davydova Z., Lisova M. General characteristic of the didactic system of information competence formation for medical students in the educational environment of university. - C. 115-120.
  23. Огар А. Художній простір творів для дітей Ольги Максимчук: лінгвостилістичний і лінгводидактичний аспекти. - C. 120-125.
  24. Голіяд І., Динько В., Тропіна М. Науково-дослідницька робота майбутніх учителів трудового навчання і технологій в освітньому процесі. - C. 126-132.
  25. Дзюбенко О. Науково-дослідницька робота як засіб формування навчально-дослідницьких умінь та дослідницької діяльності у здобувачів в закладах загальної середньої та позашкільної освіти. - C. 133-137.
  26. Костолович Т. Розвиток мовленнєвої культури учнів початкової школи у процесі вивчення фонетико-орфоепічного матеріалу на уроках української мови. - C. 138-143.
  27. Німилович О. Органна музика у творчості Володимира Губи. - C. 144-151.
  28. Гелетій А. Розвиток творчого потенціалу школярів засобами вишивки. - C. 152-156.
  29. Годецька Т. Підготовка андрогогів у зарубіжних країнах: інформаційний аспект. - C. 157-162.
  30. Гершуненко О. Принципи організації освітнього середовища ліцею як основа формування громадянської активності старшокласників. - C. 163-168.
  31. Гасяк М. Про особливості формування інклюзивного освітнього середовища для ветеранів війни у закладі вищої освіти. - C. 169-176.
  32. Чжао Ж. С. Естетична компетентність майбутніх педагогів: філософсько-педагогічні аспекти. - C. 176-182.
2022
№ 6 (204)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського