Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2022/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Андрощук І., Андрощук І. Методологічні підходи підготовки майбутніх учителів до формування громадянської відповідальності учнів. - C. 6-11.
- Мартинюк А. Формування диригентсько-хорової виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 11-15.
- Галів М., Галів У. Діалектика в українській історико-педагогічній науці (1920 – 1980-ті pp.): від пошуку "законів” до фіксації "закономірностей”. - C. 15-22.
- Білавич Г., Довгий О., Пасайлюк Г., Примаченко Н. Шкільне краєзнавство як чинник формування національно-свідомої особистості учня початкової школи. - C. 23-29.
- Ковальчук В. Об’єктивні й суб’єктивні передумови модернізації професійної та світоглядно-методологічної підготовки вчителя. - C. 29-35.
- Бородієнко О. Сучасний стан розвитку громадсько-публічного управління університетами України. - C. 35-45.
- Ісаєва О., Шайнер Г. Імплементація технології stem-освіти у технічних вишах. - C. 45-49.
- Базильчук В., Солтик О. Оптимізація рухової активності студентів засобами фізкультурно-оздоровчих і спортивних заходів у позааудиторний час. - C. 50-54.
- Ворожбіт-Горбатюк В. Техніки розвитку креативності особистості: історія, тенденції, досвід. - C. 55-59.
- Лавриченко Н. Проблема соціально-емоційного інтелекту у підготовці педагогів. - C. 60-65.
- Цапко А., Товстоган В., Глущенко І. Визначення змісту та структури готовності майбутніх педагогів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі. - C. 66-71.
- Любінська О., Двулят-Лешневська І. Викладання біологічної хімії в умовах дистанційного навчання під час пандемії та воєнного стану в Україні. - C. 72-77.
- Чемоніна Л. Особливості формування морфемно-словотвірних компетенцій здобувачів початкової освіти (на прикладі ігрових технологій і технологій розвитку критичного мислення). - C. 77-82.
- Когут У., Сікора О., Вдовичин Т. Виклики навчання та викладання в умовах війни. - C. 83-88.
- Агалець І. Праці українських учених з патріотичного виховання молоді в науково-інформаційному супроводі діяльності закладів педагогічної освіти. - C. 88-92.
- Сніца Т. Особливості викладання навчальної дисципліни "Практичний курс основної іноземної мови” курсантам першого року навчання. - C. 93-97.
- Пухальський Т., Кузів М. Особливості організації дистанційного навчання у вокально-хоровій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 98-104.
- Філоненко Л., Бартків С. Музикознавча і фортепіанна творчість Антіна Рудницького в контексті розвитку українського музичного мистецтва. - C. 105-110.
- Молнар Т. Теоретико-методологічні основи концепції підготовки майбутніх педагогів до роботи в міжкультурному просторі Закарпаття. - C. 110-114.
- Davydova Z., Lisova M. General characteristic of the didactic system of information competence formation for medical students in the educational environment of university. - C. 115-120.
- Огар А. Художній простір творів для дітей Ольги Максимчук: лінгвостилістичний і лінгводидактичний аспекти. - C. 120-125.
- Голіяд І., Динько В., Тропіна М. Науково-дослідницька робота майбутніх учителів трудового навчання і технологій в освітньому процесі. - C. 126-132.
- Дзюбенко О. Науково-дослідницька робота як засіб формування навчально-дослідницьких умінь та дослідницької діяльності у здобувачів в закладах загальної середньої та позашкільної освіти. - C. 133-137.
- Костолович Т. Розвиток мовленнєвої культури учнів початкової школи у процесі вивчення фонетико-орфоепічного матеріалу на уроках української мови. - C. 138-143.
- Німилович О. Органна музика у творчості Володимира Губи. - C. 144-151.
- Гелетій А. Розвиток творчого потенціалу школярів засобами вишивки. - C. 152-156.
- Годецька Т. Підготовка андрогогів у зарубіжних країнах: інформаційний аспект. - C. 157-162.
- Гершуненко О. Принципи організації освітнього середовища ліцею як основа формування громадянської активності старшокласників. - C. 163-168.
- Гасяк М. Про особливості формування інклюзивного освітнього середовища для ветеранів війни у закладі вищої освіти. - C. 169-176.
- Чжао Ж. С. Естетична компетентність майбутніх педагогів: філософсько-педагогічні аспекти. - C. 176-182.
| 2022 | | № 6 (204)
|
|
|
|