Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2022/7-8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Савчук Б., Ковальчук В. Коучингові техніки роботи з цінностями та особливості їхнього використання в підготовці майбутніх фахівців у ЗВО. - C. 7-11.
- Щербяк Ю. Використання технології коучингу у формуванні когнітивної гнучкості майбутнього менеджера освіти. - C. 11-16.
- Цегельник Т. Характеристика мотиваційного компонента готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. - C. 16-20.
- Синевич І. Акмеологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 21-24.
- Мартинюк А. Педагогічні умови формування диригентсько-хорової виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 25-28.
- Мартинюк Т. Формування християнського світогляду школярів у процесі опанування змісту інтегрованого курсу "Мистецтво". - C. 29-33.
- Гриник І. Роль сім’ї у духовно-моральному вихованні особистості дитини. - C. 34-38.
- Качур Б., Качур М. Професійна культура менеджера освіти в умовах полікультурного регіону: теоретичний вимір. - C. 39-43.
- Кобильник Т. Методичні особливості навчання вбудованих структур даних мови Python. - C. 44-48.
- Загура Ф. Професійна діяльність викладачів фізичного виховання у закладах вищої освіти: нормативно-правовий дискурс. - C. 48-52.
- Савлук О. Комп’ютерна графіка: можливості інформаційних технологій у системі вищої освіти. - C. 52-56.
- Білик О., Король Н., Куцик О. Професійна компетентність учителя початкових класів в умовах сучасних викликів. - C. 57-61.
- Василиків І. Розвиток ІКТ-компетентності вчителів початкових класів в процесі безперервної освіти. - C. 61-65.
- Білавич Г., Багрій М., Гречаник Н. Професійна підготовка фахівців економічної галузі крізь вимір концепції економічного націоналізму. - C. 66-71.
- Атрощенко Т., Яцура М. Наукові проєкції феномену "професійна культура". - C. 72-76.
- Піддячий В. Розвиток гнучких навичок фахівців в умовах змін ринку праці. - C. 77-83.
- Кобрій О., Брода М. Європейський вимір у визначенні змістових напрямів модернізації освітнього процесу у закладах вищої освіти України. - C. 83-88.
- Оршанський Л., Мельник Г., Ліщинська-Кравець Г. Педагогічна система фахової підготовки майбутніх учителів технологій у галузі народного декоративно-ужиткового мистецтва. - C. 88-93.
- Ковальчук В., Маханець М. Поняття "професійної підготовки вчителя": історичний та модернізаційний аспекти. - C. 94-99.
- Колісник-Гуменюк Ю. Науково-методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх викладачів професійно-художніх дисциплін. - C. 100-107.
- Гриценко Л., Срібна Ю. Методика реалізації інтегративного підходу в шкільній технологічній освіті. - C. 107-113.
- Захарова Г., Запорожченко Т. Формування математичної компетентності молодших школярів засобами інформаційних технологій. - C. 113-118.
- Кухтяк О. Аналіз підходу до формування змісту завдань складових єдиного фахового вступного випробування. - C. 118-121.
- Матвеєва Н., Матішак М., Дмитрів Р. Використання рухливих ігор у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами дошкільного та молодшого шкільного віку. - C. 122-127.
- Крищук Б., Олицька О. Управління освітою в контексті наукових поглядів М. Дарманського. - C. 127-132.
- Овчаренко Л. Теорія можливих світів як потенційний чинник структуризації художнього тексту. - C. 133-137.
- Бардадим О. Формування інформаційно-цифрової компетентності викладачів природничих наук: інтегрований підхід. - C. 138-144.
- Олійник О. Тайм-менеджмент як інструмент розвитку інноваційної компетентності вчителя. - C. 145-150.
- Ліпчевська І. Визначення сутності вмінь візуалізації навчальної інформації майбутніх учителів початкової школи. - C. 151-155.
- Cюй Ш. Вплив глобалізації на творчу діяльність оперно-симфонічних диригентів. - C. 156-159.
- Йокоб А. Професійний імідж майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти як проблема психолого-педагогічних студій. - C. 159-162.
- Дай Ч., Цзю Д. Нові підходи й особливості професійної підготовки майбутніх фахівців з дизайну у КНР. - C. 163-168.
| 2022 | | № 7-8
|
|
|
|