Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2023/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Пантюк М., Садова І., Ілляш С. Індивідуальна програма розвитку учня з особливими освітніми потребами. - C. 7-11.
- Галів М. Реферати галицьких учителів про виховання характеру дітей (1920 р.): джерелознавча дескрипція. - C. 12-17.
- Андрощук І. Сучасні тенденції розвитку освіти в Україні. - C. 17-21.
- Кристопчук Т., Щегловська У. Характеристика базових понять дослідження медіаосвіти в освітньому просторі дошкільного закладу в Австрії. - C. 22-26.
- Оршанський Л., Погорєлов М., Павленко В. Формування готовності майбутніх учителів технологій до творчої технічної діяльності: теоретико-прогностичний аспект. - C. 27-32.
- Білавич Г., Багрій М., Гречаник Н. Підготовка фахівців до здійснення неперервної економічної освіти дітей, юнацтва та господарсько-економічного просвітництва дорослих у Західній Україні (кінець ХІХ – початок 40-х рр. ХХ ст.). - C. 33-38.
- Колісник-Гуменюк Ю. Особливості професійної художньо-педагогічної підготовки майбутніх фахівців художнього профілю. - C. 39-43.
- Ковальчук В. Роль педагогічної практики в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя. - C. 44-49 .
- Товканець Г. Сімейна форма навчання як альтернативна освіта в українському освітньому просторі. - C. 49-52 .
- Пелех Ю., Філоненко М., Шевців З. Теоретико-методична підготовка майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до роботи в умовах інклюзії в освіті: формування інклюзивної компетентності. - C. 53-57.
- Шквир О., Гайдамашко І., Дудчак Г., Казакова Н., Сівак Н. Формування оцінювально-аналітичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 58-63.
- Медвідь М., Криворучко В. Удосконалення професійної підготовки майбутніх офіцерів військових частин (підрозділів) з охорони громадського порядку Національної гвардії України. - C. 64-69.
- Бондар Т., Пинзеник О. Сучасні підходи до формування фахової компетентності вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 69-74.
- Ткачук Г., Медведєва М. ІКТ як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності студентів педагогічних університетів. - C. 74-80.
- Благова Т. Хореографічна освіта в Україні у структурі спеціалізованих навчальних закладів 20-х рр. XX ст.. - C. 81-87.
- Білосевич І., Олексюк М., Сапожник Г., Омельчук О. Проблема екологічних наслідків в Україні від російської агресії в розрізі освітнього компоненту "Безпеки життєдіяльності” для ЗВО. - C. 88-92.
- Савчук С., Кирієнко О., Безверхня Г., Цибульська В. Залежність структури змагальної діяльності легкоатлетів-спринтерів від рівня розвитку основних сторін їхньої спеціальної підготовленості. - C. 93-98.
- Дмитрук Л., Волошина О. Аспекти формування професійних компетенцій у студентів закладів вищої освіти нефілологічного профілю. - C. 98-103.
- Борис У. Шкільне краєзнавство в Україні: витоки становлення та особливості розвитку за умов викликів сьогодення. - C. 104-108.
- Петрук Л. Самостійна робота студентів у контексті формування професійних компетентностей майбутніх учителів. - C. 108-112.
- Павленко О. Організація освітнього процесу у вищих військових навчальних закладах щодо формування управлінської компетентності майбутніх офіцерів підрозділів зв’язку. - C. 113-120.
- Стрілець О. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 120-124.
- Попович О. Дослідження емоційно-мотиваційного компонента підготовки майбутніх вихователів дітей раннього віку (констатувальний етап). - C. 125-131.
- Дорош Т., Турукіна О. Організація освітнього процесу майбутніх учителів музики в умовах війни. - C. 132-135.
- Ростикус Н., Бойко Г., Зозуля Л. Батьківська школа як спосіб формування готовності батьків до навчання їхньої дитини в початкових класах. - C. 136-140.
- Бардашевська Я. Інноваційний професійно-педагогічний потенціал сучасного музичного керівника. - C. 140-144.
- Матвеєва Н., Ткачишин Н., Ярошко І. Аспекти духовного розвитку учнів з особливими освітніми потребами. - C. 145-149.
- Осадченко Т. Теоретичні аспекти формування професійної готовності майбутніх тренерів з легкої атлетики до роботи із дітьми з порушенням опорно-рухового апарату. - C. 149-153.
- Роїк Ю. Професійна підготовка фахівців з етнодизайну кераміки: аналіз науково-педагогічних джерел. - C. 153-157.
- Газдик М. Структура, компоненти, критерії сформованості професійної компетентності майбутніх операторів з обробки інформації та програмного забезпечення. - C. 158-162 .
- Лемак О. Актуалізація поезії українських митців Закарпаття 20–30-х рр. ХХ ст. у контексті сучасних викликів національно-патріотичного виховання. - C. 163-167.
- Храпач Д. Інструментарій оцінювання сформованості техніко-технологічної компетентності бакалаврів професійної освіти за спеціалізацією "Транспорт”. - C. 167-173.
| 2023 | | № 1 (209)
|
|
|
|